Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1116
Halla.. Jeg trenger litt hjelp.. Jeg er nødt til å bytte ut alle mellomrommene i mp3ene mine med "_". Siden jeg har lite lyst til å bla igjennom 800 mp3er og bytte ut alle mellomrom, lurte jeg på om det fantes noe program som kan gjør dette for meg?
Det skulle ikke være så vanskelig å lage et program som ordner det hvis ikke det allerede finnes. Jeg kan lage et i PHP, det krever dog at du innstallerer apache og php på pc'en din og legger mp3ene under der mens scriptet gjør om navnene.. er sikkert noen på nFF som kan bedre språk og kan lage en enkel liten applikasjon som fikser det.
Kan jeg også lage fort i C++Builder
(men jeg må komme hjem først..)
Tar deg opp på det tilbudet scoody, men jeg skjekker linken fyst. Takk for helpen folkens!
Tag&Rename skal klare dette..

Finnes på http://www.softpointer.com

/Zappa
Laget et enkelt program..
men det er for stort til å attache, og jeg har ikke noen plass å putte det..
Opprinnelig postet av Scoody
Laget et enkelt program..
men det er for stort til å attache, og jeg har ikke noen plass å putte det..
Vis hele sitatet...
Et program til å rename filer som tar over 100 Kb?
Har du laget med full GUI eller?
Takk for innsatsen folkens, men jeg har ordnet det...
Opprinnelig postet av morbuz


Et program til å rename filer som tar over 100 Kb?
Har du laget med full GUI eller?
Vis hele sitatet...
jah.. 160kb..
Fint at du har klart det, men dersom noen andre trenger noen liknende programmer, så anbefaler jeg LupasRename