Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 811
Hjelp. Var inne på en side som heter douglas webpromote(bra side forresten), da kom det opp mange pop-up annonser, noen av dem var bare en OK boks. Prøvde å slå dem av, men som den idioten jeg er, så trykte jeg OK på to av dem, i håp om at de skulle forsvinne. Da sto det bare thank you. Da jeg startet explorer på nytt, så hadde det kommet en ekstra linje øvert, med en søke linje og noen linker, pluss at det hadde kommet flere nye bookmarks- xxx movies og lignede. I tilleg så ville explorer gå inn på ei side, som brannmuren min stoppet. Det virker som hele windows er infisert av svineriet, på min datamaskin, på mappene ligger også den ekstra linja.
Hva er dette?

mvh Andre
se om du kan finne noen programmer som nylig er installert som ser litt mystiske ut . slette disse.
du kan også gå i . msconfig . vis du har win98. du fjerne prog i oppstart som kan sje gjor at dette skjer . her må du bare se vis det er noe du ikke kjenner til av prog fjern
Hvis du ikke får fjerna det på den måten serial_killah sa kan det hende Ad-Aware kan gjøre det.
Finner det her:
http://www.warez-utopia.com/adaware.htm
neste gang du blir bombadert med popups, prøv å trykke dem vekk med Alt+F4 istedenfor å trykke villt med musa... blir fort kluss av det!

håper du fant ut hva som var blitt installert og at du har fått fjernet det! *hate popups etc...*
Takk for hjelpen, gutter og jenter.
Fant et nylig installert program, kalt new.net osv, det hadde lagt seg i config - greiene og, så.
Men fikk fjerna det tror jeg. Jippi.

mvh Andre