Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 722
Sitter her med en HP Pavilion 7920 med Windows XP (installert idag), og et ISDN-kort av typen Billion ISDN PCI.
Problemet er at med en gang jeg installerer driverne til isdn-kortet så nekter Windows å boote opp igjen. Dette opplevde jeg også med Windows 2000. Windows ME, funket visst også dårlig på denne maskinen.

Det er bare ISDN-kortet som lager problemer, ingenting annet. Noen som har peiling på hva som kan være feil?
Har prøvd et annet ISDN-kort også, men det samme skjedde da også.

Nå har jeg sittet med denne her helvetes maskinen siden 09.45, og begynner å bli litt smålei....

NFF er mitt siste håp.
Kompis av meg sleit som faen med det samme,men da i w2000, også var det ei compaq maskin...Men samma køddet,var tilogmed samma kortet....Prøv 98,det skal gå
jeg jobber som selger i databutikk...og kan har hatt en samtale med hp sin produktsjef for pavillion serien. saken er den at du IKKE kan sette inn et internt isdn kort i en hp maksin, du må bruke usb. det gjelder hvertfall for 79** serien, i følge hp.
Opprinnelig postet av veggiss
jeg jobber som selger i databutikk...og kan har hatt en samtale med hp sin produktsjef for pavillion serien. saken er den at du IKKE kan sette inn et internt isdn kort i en hp maksin, du må bruke usb. det gjelder hvertfall for 79** serien, i følge hp.
Vis hele sitatet...
Her er det mao rom for reklamasjon fra Xtrax´s side....
burde ikke være umulig det nei, det er hvertfall en VELDIG stor mangel. vi har hvertfall tatt retur på pc'ene hvis kunden har ønsket det, og som oftest solgt en Compaq i stedet, for de er det nesten aldri problemer med.
Compaq..? Ikke problemer...?

Sier ordet presario deg noe..?
Største møkk jeg har hatt... Maskina kunne stå på i max 5 minutter uten blåskjerm, som oftest mindre. Var det noe som tok litt mer av prosessorkraften enn 6 % = Blåskjerm, full frys eller restart. Leverte til slutt inn boksen, men fikk en ny, som påståelig var byttet bios på. Saken ordnet seg, men etter en måned eller så, kjøpte jeg meg ei ny maskin som jeg bygde selv