Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 726
Jeg er ganske grønn på det meste, håper noen kan hjelpe meg med dette! Jeg fikk stilt inn favoritter på (hidden) å nå finner jeg dem ikke igjenn!! Forslag?
I "Tools - folder options - view" setter du på "Show hidden files and folders"

Deretter finner du favorittmappa di i: CDocuments and Settings\"brukeren"\Favorites

Høyreklikk og trykk der det står hidden.

Ok men hva med de andre brukerne på maskina,da kan vel de se favorittene mine (ikke bra) ??
Administratoren, og brukere med adm accounts har full oversikt over maskinen. Kan man ikke gjøre noe med så vidt jeg veit
Men ikke brukere med limited accounts,de kommer bare inn på Shared documents.
BTW jeg går ut fra at det XP pro du bruker.
XP pro ja De andre har bare limited acount så da ser de ikke noe annet en shared documents!?

Du skjønner jeg gikk inn på profilen til den andre brukern og søkte litt ,da fant jeg favorittene mine etterhvert noe som ikke er heldig!!
Opprinnelig postet av NEXOR16
gikk inn på profilen til den andre brukern og søkte litt ,da fant jeg favorittene
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i

Hvis det er viktig for deg at andre brukere ikke ser favorittene dine kan du f.eks legge de sensitive i en zip-fil og passordbeskytte den.
Hvis maskinen har NTFS filsystem kan man også passordbeskytte mapper.