Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1438
Hei

Sitter og vurderer om jeg skal skrive en slik rapport og bruke tiden min på det,
Det kunne vært spennende for min egen skyld også men mest for dere sin skyld tenker jeg siden jeg har jo hatt det jeg har i toppen i mange mangeår for meg selv uten å dele det...
Kor fortalt da så har jeg satt en skikkelig Coctail med Heroin og Amftetamin, det smalt ganske kraftig i topplokket da for å si det sånn....Reultatet av denne eksplosjonen etter innjeksjonen er at jeg hører 2 3 stykker utenfor som fører en samtale om meg og om hvordan de skal grisebanke meg, ødelegge meg, livet mitt og resten av familien min sitt...

Jeg veit jo at det bare er en påbegynt psykose så jeg har kontroll enda så langt men det kunne vært gøy og skrevet ned akkurat hva disse personene sier for det eneste jeg vet er at de høres truende ut....

Si ifra hvis dere kunne tenkt dere og lest en rapport om det temaet akkurat nå som jeg er i selve rusen..........

ha en fantastisk natt"!"""
Kjør på. 10tegn
For din egen skyld, prøv og få søvn og i deg noe bra mat. Dra til legen hvis det fortsetter og få noen medisiner for og dempe psykosen. Ikke lek med din mentale helse.
Sitat av nutti Vis innlegg
Jeg veit jo at det bare er en påbegynt psykose
Vis hele sitatet...
Psykose må jo være ekstremt intresangt å lese om!
Og nå som du har fått oss(meg) intresert så syns jeg nesten du må skrive

Er nok mange, iallefall meg, som er redd for å få psykose pga overdrevet rusbruk,
så en godt skrevet rapport kunne jo gjort oss(meg) litt mer forberedt..
Kanskje vi(jeg) klarer å ta det med ro og forstå hva som skjer om vi(jeg) har lest en godt skrevet rapport,
for det virker som du tar det mye mer chill en det jeg ville gjort..

Men, du burde nok ikke bry deg så mye om oss(meg), og heller ta vare på din egen helse..
Etter det jeg har forstått er det mange grader av psykose,
og selv om det virker som du har litt kontroll på situasjonen nå så kan det vel bli mye værre

Lykke til og god bedring!