Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1435
Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal få startet en nettbutikk?
Det er en forholdsvis liten nettbutikk uten mulighet til å betale med kort, helt enkel og grei bare.
Eller kanskje noen vet om et program hvor det er lett å ordne selv? Jeg har som sagt veldig liten peiling på dette her så hvis noen kunne hjulpet meg med enten å tipse meg om noen som er rimelige i pris som kan lage en webside for meg eller om noen vet om et programm jeg kunne brukt som er enkelt å forstå for en n00b som meg
os commerse og cpanel, men for deg virker det som det er best og leie en ferdigløsning.
Opencart er for meg et unikt nettbutikk system, det er lettere å bruke enn mange andre systemer samt mange muligheter for utvidelser
Dreamsoft.no! De er relativt billige.
Woocommerce (Wordpress plugin) er svært enkelt både i bruk og oppsett. Selve pluginen er gratis, og man kan også få et par-tre forskjellige gratisthemes. Du trenger egentlig ikke å sette opp stort selv, og det meste er rimelig selvforklarende. Man kan helt fint sette opp en fullt fungerende nettbutikk uten å røre HTML/CSS selv med Woocommerce! Har selv satt opp noen butikker med den, og kan anbefales for dem som bare ønsker en grei nettbutikk som er enkel i bruk og oppsett.

PS: Om du vil at kundene dine også skal kunne benytte kort, kan du benytte paypal til dette! Koster ingenting, men de tar en liten prosentandel.
Sist endret av Eidsten; 18. november 2012 kl. 14:54.