Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 984
Jeg lurer på om det er noen som vet om en butikk eller noen i Oslo som låser opp mobiler som har blitt låst via operatøren og serienummeret.Kjøpte den via finn og har rett og slett blitt lurt...;( Noen som vet om et program eller noe jeg kan bruke?Jeg trenger virkelig hjelp her.
Type telefon er HTC Incrdible 2.
Er ikke noe problem å låse opp en incredible S vel!
Søk litt rundt på ymse android forumer, så finner du fort ut at one click root og unrevoked og slike metoder kan hjelpe deg..

Ta deg en titt på XDA!
Der er garantert folk som kan hjelpe.
Dersom det er IMEI-nummeret som er blitt sperret er det fint lite du kan få gjort.
@Dimergon. Nei. S-Off.
Det er bare å kaste mobilen! Er IMEIen sperret så er mobilen sperret fra nettverkene, og kan ikke brukes
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Med mindre du vil gå igjennom helvettet med å endre IMEI, dette kan ta tid før du du endelig finner en valid du kan bruke, så er det tidsspørsmål får du er i samme situasjon.