Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2076
hei når jeg har røyka heroin, så drikker jeg masse, kansje 2-3 liter, men får ikke pissa litt en gang før 3-4-5-6 timer kansje, så blæra blir ganskke fu.ll, er det farlig?
Nei Opplever det stadig

Og lever enda..
Trådstarter
tok nøyaktig ca 7 timer før jeg fikk pissa LITT nå, etter å ha spydd opp mesteparten (ikke med vilje da)....kan jo umulig være bra vel?
opiater pleier å være greie mot våre jordiske beholdere,
men stoffet reduserer kroppsfunksjoner som til vanlig går av seg selv.

I tillegg svekker bruk av heroin basisfunksjoner som hygiene og rutiner rundt næring.

De fleste som bruker opium blir ikke ødelagt av stoffet, men av forfall.
Det er ikke farlig men hvis det går over 3 uker så kan du begynne å bekymre deg.

Et tips jeg har er at du kjøper en pakke ducolax og spiser 4 av dem...da blir du tømt etter 3 - 4 tuimer
Om du spyr opp mesteparten, kan vel det være grunnen i seg selv. Litt vanskelig å si hvor mye av det som kom opp igjen kanskje? Ellers kommer det vel litt an på hva du foretok deg de timene fra inntak til du pissa. Tror ikke det er noe å bekymre seg for i seg selv, at du pisser lite. Men veldig fint at du drikker mye uansett.

Men synes det er fint at du spør uansett - sikkert vanskelig å få råd ang. heroin-bruk generelt.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg begynner å bli pisslei alle moralprekene som har kommet her på forumet i det siste.

det sagt, opiater generelt har en tendens til å gjøre det vanskelig å urinere.
det har noe med at musklene du vanligvis bruker for å "bygge opp trykket" (i mangel på bedre definisjon) blir såpass avslappet at det blir vanskelig å få noe som helst ut.
Et tips kan være å sette seg å pisse, siden slike opiater gjør at musklene dine slapper av og det kan gjøre det vanskelig å få tømt seg skikkelig. Har ikke førsthåndserfaring, men ta den tiden du trenger og ikke "press" det fram. Slapp av og la det slippe ut Sett på krana ved siden av dassen og bruk god tid! Føler du virkelig at du MÅ pisse, prøv å massere eller "dunke" rolig på urinblæra mens du sitter på do.

Men igjen, det å ikke få pisse på en god stund er i seg selv ikke spesielt farlig.

Tråden er vel for faen ikke til å komme med slikt ubehjelpelig piss! La nå for helvete være å legge igjen slike kommentarer hvis dere ikke kan bidra! Respekt tror jeg man kaller det. Arrgh..
Sist endret av httpwhat; 13. desember 2009 kl. 04:07.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
og bare til info så har urinblæren en vanvittig kapasitet og elastisitet.
det er bortimot umulig å få den til å sprekke, selv med store mengder drikkevann, da må det noe drastisk til.

bare i tilfelle du var redd for det
Opiater er vel på en måte bedøvende, nei kanskje feil og si. Men det får jo hele kroppen det psykiske i hvertfall til og gå i slow motion. For meg er det i hvertfall vanlig at det går en stund ifra jeg må på do før jeg klarer og presse ut noe.

/QUOTE Et tips kan være å sette seg å pisse, siden slike opiater gjør at musklene dine slapper av og det kan gjøre det vanskelig å få tømt seg skikkelig. /QUOTE

Det hjelper også!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
azoo: Kanskje jeg snur litt opp-ned på alt nå, men over hvor langt tidsrom er det du drikker 2-3 liter? 2-3 liter væske er omtrent det du bør få i deg i løpet av et døgn, så med mindre heroin har svært uttørkede effekt på kroppen, eller du snakker om et veldig langt tidsrom, så kan du jo kanskje redusere plagene dine ved å rett og slett drikke litt mindre...?
Samme med pepper da jeg prøvde det en gang i tia, drakk masse vann for så å plutselig komme på at jeg burde pisse siden det hadde gått så så mange timer... følte ikke at jeg måtte, men det fossa jo ut når jeg satt meg så kanskje det er noe a la det samme? Jeg trur nok ikke det er skadelig om det er det du er nervøs for, som andre har sagt her, urinblæra er utrulig elastisk og det skal mye til for å få skader. Eneste er kanskje økt risiko for urinveisinfeksjon dersom du ikke får tømt deg ordentlig, men det kan du løse greit ved å drikke juice sånn at du holder miljøet litt surt nedi der. Er du virkelig bekymret kan du jo ta en tur til legen, er ikke så moro å henge seg opp i sånne ting og da kan litt fagprat ofte hjelpe.