Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3037
Hei

Jeg lurer på om man kan injisere metadon og hvordan virkning man får av det..!?

Noen som har erfaringer og dele?
Jeg har beskuet to personer som har gjort dette.
Doseringen har jeg ikke peiling på.

Husker at han ene begynte å smatte etter noen sekunder før han utbrøt: "Det smaker solbær!"
Er usikker på om han bare bløffet eller om dette var faktum.

Virkningen var vel som ved vanlig bruk av metadon?
NitroFis: Tja, er nok ikke utenkelig det med solbær.

http://www.felleskatalogen.no/felles...n*&highlight=1

En av maskeringssmakene fra Eterfabrikken på metadonen deres er solbær.
men ville man smakt solbæren når man tok det intravenøst?
Sitat av Saape Vis innlegg
men ville man smakt solbæren når man tok det intravenøst?
Vis hele sitatet...
Hvis du har satt noe med sprøyte noen gang, har du kanskje merket at det kan gi en viss smak. Man får f.eks. smak i munnen av og til hvis man setter testosteron intramuskulært, så det er ikke utenkelig at man får litt solbærsmak når metadonen med smakstoffet settes rett i blodet.
Sist endret av Nichotin; 10. desember 2009 kl. 19:23.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Hvis du har satt noe med sprøyte noen gang, har du kanskje merket at det kan gi en viss smak. Man får f.eks. smak i munnen av og til hvis man setter testosteron intramuskulært, så det er ikke utenkelig at man får litt solbærsmak når metadonen med smakstoffet settes rett i blodet.
Vis hele sitatet...
Det er dersom man får stoffet i blodbanen at man får "smak i munnen" av testosteron.
Noen sier det smaker blod, men jeg synes ikke det likner i det hele tatt, men det hele er vel en stressreaksjon som følge av at oksygensirkulasjonen i kroppen reduseres en liten stund da testosteron-oljen danner en hinne på alveolene, og hindrer pustingen en smule frem til denne hinnen er erodert bort.

Har opplevd dette, til tross for at jeg ikke har aspirert blod.
Det skjedde flere ganger når det utviklet seg mer arrvev der jeg stakk, og enkelte ganger kan jeg ha streifet en blodåre på vei inn, og dermed fått inn noe resten i det jeg trakk ut nåla.