Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4455
hei, satt her nettop og skulle røyke en "bowl" med god hasj pollen/marokk.
Så innhalerer jeg, og det smaker som "lukten av bæsj". Vet at denne hasjen, ikke er blanda ut, men hva faen?
Skjer det samme med dere?
Takker for alle fornuftige svar
Jeg har aldri opplevd at hasj smaker som bæsj, det hørtes litt rart ut. Men det var en tråd her litt tidligere som handlet om noen som vistnok blanda ut hasjen med bæsj for å få større volum og mer for pengene.
Kanskje på tide å rense bongen, smaker jo drit hvis bongen og bongvannet er skittent.
Kanskje hasjen er blandet med henna eller kamelbæsj.

Yes, det skjer faktisk.

Husker for noen år siden jeg og en venn skulle kjøpe weed.. vi fikk lukte på en pose og fikk en annen pose.
Når vi kom hjem var det fucking asparges i posen. En annen kompis av meg kjøpte 2 gram bark. bastards...
Trådstarter
er det ja white widow, og slikt, får bare vaske pipa
Sitat av Duddy Vis innlegg
er det ja white widow, og slikt, får bare vaske pipa
Vis hele sitatet...


mmmmm... white widow.... *gurgle*

http://www.ganja.co.uk/cannabis-seeds/doggies-nuts-cannabis-seeds/images-large/white-widow.jpg
Trådstarter
hehe, deilig det, men hadde bare råd til hasjen
Sitat av Duddy Vis innlegg
vet det, men jeg får tak i det beste i oslo, så litt rart
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer du å være personen som røyker det aboslutt beste i hele hovedstaden, uten å fått med deg at skitten pipe/gammelt vann er synonymt med dårlig smak og lukt?

Uansett, vask med rødsprit og vask godt utav pipa etterpå.
Det vil fjerne det meste av lukt og alt av dritt.
Trådstarter
shisha kooha, Oom Det blir brukt mest, her i gården
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
bare for at 0,0000000001% av norges befolkning bruker det tilsier det vel ikke at det er det beste i norge?
Latterlig tråd igrunn... JA, det kan være avføring i hasj. Enkelt og greit.
Det har ikke slått deg at smaken kan komme av at noen har smugla hasjen igjennom rompa. Et av de bedre partiene med hasj jeg har røyka.... kom inn i landet som små egg smugla i magen til noen marokkanere.

Det er ihvertfall min teori=)
Ehm.. Litt off-topic, men jeg lurer på en ting.. Hvis det er den beste hasjen i oslo..
Hvorfor smaker den bæsj?

Ikke at jeg røyker så mye, men hvis noe smaker bæsj pleier det sjeldent å være bra.
Sist endret av drittunge; 15. juni 2009 kl. 17:56.
Sitat av Shinobi Vis innlegg
Det har ikke slått deg at smaken kan komme av at noen har smugla hasjen igjennom rompa. Et av de bedre partiene med hasj jeg har røyka.... kom inn i landet som små egg smugla i magen til noen marokkanere.

Det er ihvertfall min teori=)
Vis hele sitatet...
Har aldri vært borti at noen smugler hasj i magen? Sier ikke du lyver, men det må da være lite lønnsomt. Med cola er det jo snakk om mye større gevinst per gram enn med shitt.

Uansett er det jo pakket med flere runder plastikk, så det smaker jo ikke avføring av varene :S

kjenner jeg ble litt kvalm!
Sitat av drittunge Vis innlegg
Ehm.. Litt off-topic, men jeg lurer på en ting.. Hvis det er den beste hasjen i oslo..
Hvorfor smaker den bæsj?

Ikke at jeg røyker så mye, men hvis noe smaker bæsj pleier det sjeldent å være bra.
Vis hele sitatet...
Regner med det har noe med rusen å gjøre. Innholdet av THC og hvor knabar den er osv. osv.
http://img.photobucket.com/albums/v351/Norsmurf/JK.jpg

Sånn skal bongen se ut Glass er eneste det går ann å holde reint i lengden.
Trådstarter
hehe, kul bong! skal kjøpes! Men fant ut at når jeg skiftet lighter, smakte hasjen normalt sterkt, osv. Veldig bra hasj, trenger ikke mer en 0,3-4 får å bli stein Blir også veldig bra stein/høy av denne typen, mye bedre en alt annet jeg har prøvd tidligere, sammenlignes med god weed.
Sist endret av Duddy; 16. juni 2009 kl. 19:26. Grunn: Ikke utfyllende nok
Hey guys.... Hvordan skal det være mulig og shite ut en finkartig plate på 100 gram? Bruk nå logikken litt da, hehe! Smugling av femmere eller flere små-klumper innpakket i kondomer f.eks skjer ofte da, men det er som regel for egent bruk hvis man har kommet over noe knallgod tjall på andre siden av verden.
Sitat av puffman Vis innlegg
Hey guys.... Hvordan skal det være mulig og shite ut en finkartig plate på 100 gram? Bruk nå logikken litt da, hehe! Smugling av femmere eller flere små-klumper innpakket i kondomer f.eks skjer ofte da, men det er som regel for egent bruk hvis man har kommet over noe knallgod tjall på andre siden av verden.
Vis hele sitatet...
Man deler det selvfølgelig opp i mindre pakker.... Selv om jeg ikke forstår hvem som gidder å smugle shitt på den måten
Rett og slett lurt?!

Tanken har ikke slått deg at du rett og slett har blitt lurt trill rundt?!
Jeg (som mange andre her på NFF) har aldri vært borti hasj som smaker som bæsj eller som lukter som bæsj...
Sitat av Tevez- Vis innlegg
Man deler det selvfølgelig opp i mindre pakker.... Selv om jeg ikke forstår hvem som gidder å smugle shitt på den måten
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt om noen som har smuglet hasj på denne måten for salg. Det er rett og slett for mye pes for for lite penger. Imidlertid kjenner jeg et par folk som har rumpesmuglet mindre kvanta til eget bruk.
Tror han klarer å se forskjell på bæsj og hasj hvis han er den typen som for tak i det beste av oslo.
Jeg fikk engang pot det luktet rasshøl av.. Faktisk den beste poten jeg har røyka :P
Høres veldig guffent ut.. Skal være en god del rasshøl lukt før den overdøver lukten av pot også Men men..

Kjenner selv et par som har tatt det i rumpa for å ta det med inn i fengsel mens de har vært ute hos psykiater o.l. Men som nevnt annet en eget bruk ville være lite lønnsomt. Kan da umulig være så godt å drite ut 100X10g som de cola smuglerne gjør.. grøss
Sitat av Duddy Vis innlegg
hehe, kul bong! skal kjøpes! Men fant ut at når jeg skiftet lighter, smakte hasjen normalt sterkt, osv. Veldig bra hasj, trenger ikke mer en 0,3-4 får å bli stein Blir også veldig bra stein/høy av denne typen, mye bedre en alt annet jeg har prøvd tidligere, sammenlignes med god weed.
Vis hele sitatet...
Du satt vell ikke med en Butan-lighter og blåste gassen rett i brønnen vell? I så fall har du forklaringen på den vonde smaken.
Sist endret av Dr. Robert; 17. juni 2009 kl. 20:13.
Selv om femmeren du kjøpte passer rumpehullet til dealern din, så må man jo ikke tro at femmeren var ferdig delt i Marokko. Så og si overalt hvor du kjøper hasj, så er det fra en plate i skrivebords-skuffen til en dealer.

Selvfølgelig kommer man noen ganger over egg-formet baller og forskjellige former hasj og det er som oftest ikke den standard møkka. Slik hasj ville jeg nok røkt uansett om det hadde gått igjennom en tarm eller to.
Sist endret av Quetzalcoatl; 18. juni 2009 kl. 03:27.
Sitat av Duddy Vis innlegg
hehe, kul bong! skal kjøpes! Men fant ut at når jeg skiftet lighter, smakte hasjen normalt sterkt, osv. Veldig bra hasj, trenger ikke mer en 0,3-4 får å bli stein Blir også veldig bra stein/høy av denne typen, mye bedre en alt annet jeg har prøvd tidligere, sammenlignes med god weed.
Vis hele sitatet...
Da var det sikkert bare en drittlighter
Sitat av Tevez- Vis innlegg
Har aldri vært borti at noen smugler hasj i magen? Sier ikke du lyver, men det må da være lite lønnsomt. Med cola er det jo snakk om mye større gevinst per gram enn med shitt.

Uansett er det jo pakket med flere runder plastikk, så det smaker jo ikke avføring av varene :S

kjenner jeg ble litt kvalm!
Vis hele sitatet...
Vel, ikke alle smugler med seg hasj av god kvalitet for profitt.

http://img44.imageshack.us/img44/2520/img0160o.jpg
og slik skal god hasj være..
Sist endret av Skyggen; 18. juni 2009 kl. 09:33.
Trådstarter
Tror hele problemet var et rensings problem, og et lighter problem. Rensa pipa, skiftet lighter, og da smakte det som hasj skal smake! Litt sånn "krydrete" og sterkt, men ikke forjævlig.
Skyggen: ja det ser ut som ett godt støkke tjall det der

Duddy: Oh god, noob! Det er veldig viktig og rense røykeutstyret sitt ofte hvis man er kresen på smak. Selv vasker jeg bongen min etter hvert bruk.
Trådstarter
skjønner det, nå som sagt er jeg 15 år, og har ikke noen til å fortelle meg hvordan alt dette funker, så jeg lærer fra erfaring
Sitat av Duddy Vis innlegg
som sagt er jeg 15 år
Vis hele sitatet...
Da har du vel kanskje større problemer enn at hasjen smaker dritt da.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Duddy
som sagt er jeg 15 år
Vis hele sitatet...
Uten at vi har noen sjans til å sjekke alderen på brukerene av rusmiddel forumet, ser vi helst at folk er fyllt 18 år før de velger å registrere seg for å diskutere rusmidler.. Når det er sagt, er det helt og holdent opp til hver enkelt om de vil publisere alderen sin eller ikke, vi har som sagt ingen muligheter til å sjekke opp i hvor gammel dere er.
Men formålet vårt er ikke å skolere barn under 18 år om hvordan man renser pipen, mekker, eller røyker hasj.

Tenk deg om.
Det er ingen her som trenger å vite hvor gammel du er, så hvorfor komme med slik info?. Om du er 18 eller 50 år og ikke vet hvordan man renser en pipe, så du om det. Uansett skal vi ikke ha noe av disse unødvendige bemerkningene som enkelte kommer med. Man kaller ikke noen nOOOOOOb i underforumet : Rusmidler. Det passer seg rett og slett ikke i denne sammenhengen.
Burde jeg føle meg truffet?