Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5066
Har aldri røyket hasj hjemme i leiligheten min. Kun hos en kompis og med ei venninne, men da har vi røyka når vi har gått tur med bikkjene osv.
Er det noe huseieren kan merke? Er redd lukten skal sette seg..eller naboene kan lukte det når vi har oppe døra?!
Lukten forsvinner ganske raskt. Og cannbislukt setter seg ikke i veggene. Det er nok tobakken som er den største synderen i form av lukt. Lukk alle dører mens du røyker så skal det meget godt gjøres å lukte cannabisen noen timer senere.
Sist endret av murloc; 3. juni 2009 kl. 14:47.
Hehe, dette var også et "problem" for meg siden jeg ennå bor hjemme.

Når jeg mekker/røyker så har jeg viduet halvåpent, å lar det stå slik til røykskyen er forsvunnet, min kjære far kjenner ingenting av lukten, men min mor som har tidligere erfaring med hasjbruk kan lukte at det har vært røyket.
Men dette er bare vist hun stikker hodet sitt inn på rommet mitt rett etter jeg har røkt.



Røyker du grønt kan d bli litt annerledes, spessielt om du røyker det reint.
Grønt har en mye mer gjenkjennelig lukt, som ikke er nær hasj eller siggaretter

Moralen er rett og slett, ha god ventilasjon, så skal det gå helt fint
Sist endret av Oldwise123; 3. juni 2009 kl. 14:50.
Hvis du fyrer litt røkelse etter du er ferdig skal det ikke være no problem
Benytt dere av kjøkkenvifta For sikkerhets skyld kan dere lufte litt ved å ha et vindu på gløtt etterpå.
Hvis man driver å fyrer røkelse hele tiden så tror jeg de man skjuler det for vil bli mistenksome veldig fort. Spesielt hvis man som regel ikke bruker røkelse.
Lukta forsvinner ganske fort, bare vær obs på at man faktisk venner seg til lukt. Så selv om du selv føler det ikke lukter noe etter du har røyka så kan det fortsatt gjøre det for noen som kommer utenfra og ikke har vent seg til lukta.

Ha vinduet på gløtt når du røyker og blås ut røyken mot toppen av vinduet, siden varm luft stiger (ellers blåser alt bare inn igjen ).

Husk også at røyk fester seg til ting, så ikke gå ut og fyr en feit en for så å henge fra deg jakka i gangen.

Skal du gjøre det profft så røyker du fra vaporiser og blåser ut røyken gjennom et kullfilter for så å lufte rommet og bytte genser. Men se noen gidder det hver gang da
Pleier og royke en del inne, da mest gront, men noen ganger hasj.
Er det noen hjemme, opner jeg bare et vindu på mitt rom, setter meg på karmen.
Har i flere tilfeller fått besok av min mor, da hun bare rister på hodet og sier at sigaretter royker vi ute, men da min mor ikke har serlig mye erfaring med cannabis. Er jeg derimot alene, og siter i stua og royker, tar det kansje rundt 10 - 20 min til det ikke lukter noe som helst, bortsett fra tobakk da, men det lukter det her uannsett, når som helst.

Noen tips kan da vaere:
-Opne gjerne et par vinduer, da helst litt unna hverandre, da det blir ordentlig gjennomstromning av luft.
-Mobler, gardiner etc. som er lagd av stoff kan godt flyttes litt unna da disse kan lukte litt.
-Er det krise, er det altid godt og ha en spray med axe, denne illeluktende deoderanten fjerner lett lukt av hasj og pot, men legger igjen en drit lukt.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Vet at de som bodde i min leilighet før røyka hasj daglig her i over et år. Jeg merker ingenting til det idag
Moren min sier alltid at det lukter ''sånn god mat'' hver gang jeg har røyket xD
Hvis man legger ut et par kopper eller lignende med eddik i. Etter man har røyket. Så fjernes lukten ganske fort.
Husk å lufte godt mens man gjør dette. Jeg har også brukt grønnsåpe. Funket det og, men ikke like bra som eddiken.
Jeg tok en mornings under kjøkkenvifta en gang, så det kan være et forslag?
Sett opp to vinduer så du skaper gjennomtrekk mellom dem, så blåser du bare røyken inn i banen til vinden. Alt suges ut vinduet og ingenting av røyken slipper inn.
Sist endret av Cheese; 3. juni 2009 kl. 20:43.
Det er bare og sette opp et vindu på gløtt da det er ikke noe stress viss han ikke kommer der og da, og etter du har røyka tjallet, kan du bare fyre opp en sigg etterpå så er lukta borte
Som sagt lukten forsvinner veldig raskt!

Grønt (pot) Kan lukte mye lengre, eller er det bare meg? andre som opplever grønt som henger igjen opptil 1 time..?
Sitat av Sluzzz Vis innlegg

Grønt (pot) Kan lukte mye lengre, eller er det bare meg? andre som opplever grønt som henger igjen opptil 1 time..?
Vis hele sitatet...
Ja det er sånn, fikk høre engang når jeg røyka pot første gangen at hvis det hadde vært innrøyka der, så hadde og lukta hadde festet seg til klærne så hadde ikke lukten gått bort dagen etter.
Vet ikke om de overdreiv eller ei, men er det noen som noe mer om dette?
Hasj kan godt sette seg i veggene.
En kompis av meg hadde røyket masse i løpet av flere år.
en dag hadde han razzia.
han hadde masser med hasj gjemt unna i leiligheten sin, men hundene klarte ikke å finne noe som helst, det luktet sånn hash over alt. (vegger, tak, dørkarmer, gulv ALT)
så han ble jo seff ikke tatt for noe :P

men om man røyker bare 1 gang i blant er det ikke noe stress, men jeg ville vasket rundt litt om det røykes mye.
Foreldra mine merka bare at jeg hadde røyka hvis de lukket opp døra til rommet mitt ganske rett etter at jeg hadde røyka. Men jeg lufta alltid med vinduet ganske godt oppe, men utenom det så satt jeg i pcstolen og blåste mot vinduet som er 2 meter unna Ble busta noen dusin ganger uten at det satte en stopper for røykinga
Jeg bruker bare røyke ut vinduet, slik andre her har foreslått. Har aldri blitt busta for at det lukter, og mamma har kommet inn bare et par minutter etter at jeg hadde fyrt.
Selv har jeg egentlig motsatte erfaringer enn dere. Hos meg har lukten festet seg godt til veggene når jeg har røyket, og på grunn av det har foreldrene mine vært i stand til å kjenne røyklukten godt, selv om det var gått over en time siden det ble røyket. Jeg røyker forresten ikke ofte hjemme, så det er ikke konstant røyklukt her.
Har også erfaring med at lukten setter seg i klærene i mange dager etterpå om meg og kamerater har røykt i lukkede rom, og da er det snakk om bong og slikt, ikke jointer med tobakk i.
haha, har du dunder`n nå Sånn er det når du absolutt skal fyre inne
▼ ... noen uker senere ... ▼
bruker alltid å fyre opp en sigg etter jeg har røyka inne eller mekke meg en pizza da er det bare lukt av røyk og pizza lukt som er i huset
ta og sett et lite glass med eddik etter at du har røyka. det skal visst kvele mye av lukten, slik at det blir en nøytral lukt igjen. Det med kjøkkenvifta er også et ganske godt poeng. hasj røyk er litt tjukkere enn vanlig røyk vil jeg da tro...?
Har en kompis som tillater innerøyking. Jeg lover deg det lukter weed med en gang man åpner døra til stua. Nå skal det sies at det er daglig fyrings der og kun bong med reint grønt.
Det lukter..

Men etter et par joints i et urøkt hus så skal det godt kjennes om man lufter et par timer, om man ikke blåser direkte på møbler eller tekstiler.
Er ikke noe problem det der, hvertfall ikke her. Bor hjemme hos pappa, og jeg røyker egentlig ganske ofte inne.
Bare setter opp døra mens jeg røyker og lufter et par timer. Han har ofte kommer hjem bare et par timer etter jeg har røyket, og han har ikke lagt merke til noe.. Men han vet vel lite om hva det egentlig lukter tho, ettersom han kom hjem mens jeg mekket en gang: "Hva lukter det her?" så sa jeg at det luktet brent plast i ren panikk, og dette gikk han med på..
Røyker du grønt kan d bli litt annerledes, spessielt om du røyker det reint.
Grønt har en mye mer gjenkjennelig lukt, som ikke er nær hasj eller siggaretter

Moralen er rett og slett, ha god ventilasjon, så skal det gå helt fint[/quote]

Hei, hvordan er det å røyke grønt reint? har alltid blanda det ut, lurer på hvordan feelingen blir, mye sterkere å trekke ned da ?
det mest luktfrie du kan gjøre er å ofre et håndkle når du røyker flaskebong. du røyker helt vanlig men blåser røyken igjennom hånklet. når du er ferdig pakker du bongen inn i håndklet, da er rommet safe for lukt maks 5 min etterpå, dersom du får det til riktig.
Sitat av Dragestad Vis innlegg
Røyker du grønt kan d bli litt annerledes, spessielt om du røyker det reint.
Grønt har en mye mer gjenkjennelig lukt, som ikke er nær hasj eller siggaretter

Moralen er rett og slett, ha god ventilasjon, så skal det gå helt fint
Vis hele sitatet...
Hei, hvordan er det å røyke grønt reint? har alltid blanda det ut, lurer på hvordan feelingen blir, mye sterkere å trekke ned da ?[/quote]

Er ikke noe glad i rent gress, det river i halsen! Ender opp med å hoste som et helvette etterhvert. Syntes også det blir en litt for sur smak. Benytter meg alltid av litt tobakk. Man trenger nødvendigvis ikke mer en 1/3 av en røyk eller mindre.