Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1950
Jeg har ikke hatt en gaming-pc på 13 år, så har mistet litt oversikten over hva som er bra og dårlig.

Tenker å bruke 15.000 kr totalt på kun PCen. Orker ikke bygge selv, og i tillegg så mange år siden jeg gjorde slikt selv at jeg er redd for å fucke opp ting. Så PCen må være ferdigbygd.

Krav: Må kunne kjøre PUBG på ultra med minst 100 fps.


Noen som har tips til en ferdigbygget PC som gir meg mest bang for bucks?
1: Du finner nok ikke en ferdigbygget pc til 15k som pusher 144fps på ultra i PUBG, noe som du trenger om du skal ha 144hz skjerm.
KANSKJE hvis du kjøper brukt.
2: INGEN gamer pubg på ultra, de fleste kjører alt på very-low til medium pga mye bedre vision, slipper busker & gress o.l overalt. Se f.eks på pro-gamerne i PUBG.
3: https://www.komplett.no/product/1151...ium-2060-super der har du et av de beste alternativene i din prisklasse, ville gått for den å fått noen til og hjelpe meg og bygge hvis jeg var deg.
Men en PC klarer du fint å sette sammen selv med litt hjelp fra youtube, tar deg maks 2-4 timer.