Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1413
Er det lov å importere dette? Jeg vet at loven er streng når det kommer til legemidler osv, men har fått inntrykket at om jeg importerer modafinil fra et EØS land, så skal det gå fint? Så lenge jeg ikke bestiller for mer enn 3 måneders bruk.

Noen som har erfaringer med dette?
Det er ikke tillatt å importere legemidler fra utlandet, i følge legemiddelverket. Kilde.
På den lyse siden så er Modafinil blitt nedgradert fra A-preparat til B-preparat, så hviiis du likevel faller for fristelsen så skal det i teorien bli litt mindre pes bare pga. dét

Avhengig av mengde og kaliberet på tolleren så kan du evt. forvente alt ifra brev om "vis oss resepten din ellers sender vi tilbake", politi-sak med påfølgende razzia, eller at de faktisk kommer frem.

Ta det fra en med haugevis av tollsaker på seg ; det er bedre å kjøpe de dyrere i Norge enn rimeligere fra utlandet - tollerne har omsider begynt å gjøre jobben sin, så slike småpakker blir sjekket ofte og stoppet oftere.
Prøvde å bestille Modafinil for 3 år siden fra India. Ble konfiskert i tolla. Aldri hørt noe i ettertid...
Bestiller Phenibut nå og da, har blitt stoppet etpar ganger, men aldri hørt noe der heller