Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1251
Jeg kjører 250 mg testosteron enantat hver 4 dag - altså 500 mg i uka. Blir det litt mye, eller er det innafor? Dette er min andre kur og gjorde det helt identisk på forrige kur, men da tok jeg 250 mg hver 5 dag. Har jo lest meg opp til at, for å få mest stabile blodverdier, så er det lurt å ta hver 4-5. Siden jeg ikke er så erfaren og dette er min andre kur, kanskje jeg burde kjøre enda mindre? Ble plutselig litt usikker. Hva tenker dere?

Kjenner ikke noen symptomer til såre nipler/gyno. Veier 78 kg og har ganske lav fettprosent. Det er vel ikke noen vits å kjøre AI da? Har både clomid og AI liggende.

Mvh

Blir jo kanskje litt mer enn 500 mg i uken når det er hver 4 dag. Blir 1000 mg på to uker for å være helt nøyaktig.


Kanskje jeg burde kutte litt ned på dosen, hm?
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Reddit/r/steroids