Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2973
Anonym bruker
"Syk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som veit åssen man ordner «lean» av tramadol? er champ når det kommer til å ordne med PF men usikker hvordan jeg skal gå fram med tramadol, har 18 stk 50 mg’s
Hva er liksom vitsen med å putte dem i drikke? Med pf ekstraksjon kan jeg til en viss grad skjønne det da vannet du sitter igjen med etter en CWE smaker dritt og kan være greit å blande i saft og brus osv, men tramadol haha? Bare spis en passelig dose isteden for? Skikkelig lean blir det ikke uansett om du har pf eller tramadol...
@Alge: Siden tramadol tar litt tid for å funke og man like så gjerne kan ta 50mg hver halvtime som en dose på 200mg uten at det er noen forskjell rent effektmessig er det egentlig et godt egnet stoff til å innta blandet i drikke.

TS: Tramadol er vannløselig så det er ikke nødvendig med noen ekstrahering så lenge det ikke inneholder paracetamol. Varmt/lunkent vann og litt røring til det har løst seg opp burde være mer enn nok.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
@Alge: Siden tramadol tar litt tid for å funke og man like så gjerne kan ta 50mg hver halvtime som en dose på 200mg uten at det er noen forskjell rent effektmessig er det egentlig et godt egnet stoff til å innta blandet i drikke.

TS: Tramadol er vannløselig så det er ikke nødvendig med noen ekstrahering så lenge det ikke inneholder paracetamol. Varmt/lunkent vann og litt røring til det har løst seg opp burde være mer enn nok.
Vis hele sitatet...
takk bro, hvor mange 50mg og vann trenger jeg bruke for å få ca 4 pers mellow?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol blandet med væske er ikke lean. Lean inneholder kodein, som er et helt annet virkestoff. Hva er neste geniale prosjekt, en MDMA-blunt?
Bare ta dem oralt isteden samma uansett vel.
Tramadol smaker så jævelig dritt! :P spis kapslene du. 200 - 300 burde gjøre susen om du er opiat naiv
Sist endret av Alge; 12. august 2019 kl. 21:34.
Anonym bruker
"Tykk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare spis de... ikke gidd å være noen soundcloud rap yo wannabe gangsta fyr
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du mangler antihistaminen. Denne kan erstattes med seroquel. Maks 5-10mg per pers.

Interaksjoner med tramadol må du sjekke opp selv, men ved bruk av PF er det ikke noe spesielle farer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du mangler antihistaminen. Denne kan erstattes med seroquel. Maks 5-10mg per pers.

Interaksjoner med tramadol må du sjekke opp selv, men ved bruk av PF er det ikke noe spesielle farer.
Vis hele sitatet...
Seroquel?!?! Hahaha nei vettu hva, det blir jo ikke litt det samme engang. Det er stor forskjell på antipsykotika og prometazin
@Alge: Å påstå at det ikke blir litt det samme understreker bare at du ikke har peiling på hva du snakker om. Quetiapin er blant annet en H1 antagonist, bedre kjent som et antihistamin og i lave doser er det denne egenskapen som sansynligvis vil være mest merkbar da det ikke er uten grunn man må opp i noen hundre milligram før det anses å være antipsykotisk.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner folk som slokner tvert av 25 mg kvetiapin, så selv om det ligner antihistaminer er det en mye sterkere dopaminantagonist, såvidt jeg husker. Kan uansett ikke se poenget med å kombinere dette med Tramadol da det gir en sinnsykt kjedelig form.
Kvetiapin er ikke en dopaminantagonist i så lave doser. Denne artikkelen gir en bedre forklaring på hvordan og hvorfor enn jeg kan gi i farta på mobilen. Skal vi fortsette å diskutere de farmakologiske egenskapene til kvetiapin er det kanskje greit å lage en ny tråd så vi slipper å avspore denne noe mer enn vi allerede har gjort
Sist endret av DfenZ; 13. august 2019 kl. 17:42.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Kvetiapin er ikke en dopaminantagonist i så lave doser.
Vis hele sitatet...
Er det ikke det dem sier om flere antipsykotika som nozinan og truxsal også? Dopaminantagonist eller ei, antipsykotika flater deg ut og gjør deg apatisk selv om du ikke er oppe i de dosene som trengs for at stoffet skal produsere skikkelig antipsykotiske egenskaper, det gjør ikke antihistaminer IMO. Etter min mening så dreper seruquel den kognitive euforian som tramadol produserer. I tillegg til den kvalme "bodyloaden" alle antipsykotika jeg har prøvd produserer, den følger ikke med antihistaminer.

Men om du liker å blande antipsykotika med opiater for å ruse deg, så deg om det... Den meningen deler ikke jeg med deg litt engang!

Du skal ha for at dem faktisk er likere enn jeg gir uttrykk for i det ene inlegget mitt da, ihvertfall i lavere doser. De bare føles ikke like ut etter min mening, mulig andre ikke deler den samme erfaringen men.
Sist endret av Alge; 13. august 2019 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Er det ikke det dem sier om flere antipsykotika som nozinan og truxsal også?
Vis hele sitatet...
Hvem sier det og hva har det med saken å gjøre?

Sitat av Alge Vis innlegg
Dopaminantagonist eller ei, antipsykotika flater deg ut og gjør deg apatisk selv om du ikke er oppe i de dosene som trengs for at stoffet skal produsere skikkelig antipsykotiske egenskaper, det gjør ikke antihistaminer IMO.
Vis hele sitatet...
Og dette kan ikke skyldes at kvetiapin er en veldig potent H1 antagonist? Min erfaring med ymse antihistaminer er at de kan gi en like flat og apatisk virkning som kvetiapin, sett at av førstnevnte er dosen er høy nok.


Sitat av Alge Vis innlegg
Etter min mening så dreper seruquel den kognitive euforian som tramadol produserer. I tillegg til den kvalme "bodyloaden" alle antipsykotika jeg har prøvd produserer, den følger ikke med antihistaminer.
Vis hele sitatet...
Kan se for meg at den kognitive euforien vil overskygges av apatien kvetiapin kan medføre, men slik jeg forstår dette er dosen avgjørende. 5-10mg pr person som foreslås litt over her er derfor ikke et så håpløst forslag som du skal ha det til å være.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Jeg bruker 25mg kvetapin for søvn.... merker ingenting på tramadol-effekt hverken før eller etter jeg begynte med dette.

Lean? betyr ekstrahere? Det er jo noe man gjør med PF bare, for å ikke ta overdose på paracetamol så det er ikke noe man trenger eller bør gjøre med tramadol meg bevist? Kan vell heller ikke hjelpe å tygge på tablettene, vanlig tramadol er instant..... nobligain eller tramagestic derimot...da kan jeg skjønne at man tygger på de.
Anonym bruker
"Tykk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Jeg bruker 25mg kvetapin for søvn.... merker ingenting på tramadol-effekt hverken før eller etter jeg begynte med dette.

Lean? betyr ekstrahere? Det er jo noe man gjør med PF bare, for å ikke ta overdose på paracetamol så det er ikke noe man trenger eller bør gjøre med tramadol meg bevist? Kan vell heller ikke hjelpe å tygge på tablettene, vanlig tramadol er instant..... nobligain eller tramagestic derimot...da kan jeg skjønne at man tygger på de.
Vis hele sitatet...
Lean er en drink mixa med legemidler for ønsket effekt. Et kjapt Google søk, så finner du de vanligste ingrediensene.