Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1506
Synes det er et interessant tema, som kan vise hvor vanlig og naturlig det er å ruse seg.

Ifølge FHI så har 8 av 10 i alderen 16-79 drukket alkohol det siste året. (https://www.fhi.no/nettpub/alkoholin...-befolkningen/)

Det er altså veldig normalt å ruse seg.

Nå finner jeg ikke solide statistikk på hvor mange som har sex. Men kan tenke meg at det ligger rundt det samme tallet.
Sitat av FrigOffRandy Vis innlegg
Synes det er et interessant tema, som kan vise hvor vanlig og naturlig det er å ruse seg.

Ifølge FHI så har 8 av 10 i alderen 16-79 drukket alkohol det siste året. (https://www.fhi.no/nettpub/alkoholin...-befolkningen/)

Det er altså veldig normalt å ruse seg.

Nå finner jeg ikke solide statistikk på hvor mange som har sex. Men kan tenke meg at det ligger rundt det samme tallet.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg omtrent drukket en halv liter sprit (likør) i år. Men de gangene jeg drikker, så er det normalt bare 2-3 svelger. Noen ganger er jeg uheldig og blir brisen, men det er uønskelig og jeg gir opp.

Men for å summere, jeg har kanskje drukket alkohol 40-60 ganger i vinter. Men spørsmålet er, har jeg ruset meg alle disse gangene? Det er iallfall under 10 av disse gangene, jeg har merket noe som helst. Noen drikker faktisk ikke alkohol for rusens skyld, men for smakens.
Sist endret av aluminiumfluorid; 28. mai 2019 kl. 03:53.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det kan sikkert stemme men tror faktisk flere folk drikker enn folk er seksuelt aktive. Det er jo veldig mange single som slett ikke har sex men som drikker ofte, og veldig mange troende som ikke har sex, en god del syke mennesker som ikke har sex og mange som ikke har det av mange forskjellige grunner. Å drikke er det mange troende som ikke gjør, gravide, og noen få andre innimellom, men er ganske sikker på det er mer vanlig enn (aktivt) sex egentlig ass
Vel jeg har møtt på mange oppigjennom tida som utelukkende drikker for og forsøke og få seg sex. Jeg kan tildels relatere om jeg ser objektivt på meg selv som tenåring.