Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 949
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble tatt med weed her om dagen (Er under 18) og skal ta lappen til sommeren, får brev fra snuten i dag om at jeg må ordne helseattest til de, vist det slår ut clean så er jeg jo gucci men vist ikke så lurer jeg på hva det blir, noen som har erfaring?
Anonym bruker
"Målløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får mest trolig ikke lappen til sommeren.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en kompis ble tatt mens han var under 18 flere ganger men hver gang han ble tatt sa han at han aldri skulle ta lappen så politiet gadd aldri å sette utsettelse på han
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får mest trolig ikke lappen til sommeren.
Vis hele sitatet...
Er rein, men lurer på om de hadde funnet noe, så hva ville ha skjedd da?
Anonym bruker
"Målløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå og ta pisseprøver fram til sommeren og håp det beste.

Men hvordan bli tatt med sees om du er rein ?
Kjør hardt mot hardt, engasjer advokat og krev det du har rett på! Manglene edruelighet for å røyke seg en rev i ny og ne er bare bullshit! Er nesten som folk generelt gir opp når politiet tar seg til rette!

Ingen andre enn dem som blir fratatt eller mister retten til å ta førerkortet kan slå tilbake mot politiet, er meget viktig og sette disse maktsyke på plass litt! for din egen del og til di som kommer etter deg!

Her er en sak som nettopp har vert oppe i retten.. Fyren fikk selvfølgelig "lappen" tilbake. Kort oppsummert grunnet han ikke røyket mer enn 5 ganger i året!: http://indemarbeidsrett.indem-no.sta...fagdommere.pdf

Når myndighetene først skal dra alle rusmidler under samme kam og regne om til promille, hvorfor i svarte granskauen skal det være verre røyke seg en rev kontra drikke seg helt av skaftet på lovlig 60% fra "polet"?! Manglende edruelighet meg en viss plass! Ring advokat snarest og ikke la deg underkue av disse lakriscowboyene!