Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 29158
Jeg er Ny på forumet, og trenger litt hjelp!!

jeg har røyka en del den siste mnd, ikke hver eneste dag, men har røyka noen femmere et par kvelder for å si det sånn... vil gjette på jeg har røyka 15-20g iløpet av kansje 4-5 helger, (er jo litt mye da)

Så får jeg jo så klart beskjed om at det er på tide med urintester...

Regner med jeg må ta den neste uke engang, efter tirsdagen hvertfall

Det jeg lure på er, jeg har vert og kjøpt Biodrain og detox tea pluss en sånn greier jeg har bestilt fra nettet som skal drikkes et par timer innen selve testen..

Kan dette hjelpe meg? hvis jeg detoxer fram til tirsdagen? eventuelt tar dobbel dose?

og drikker masse detox tea om kvelden? noen som har erfaring med dette?

og den detox greiern (link http://www.zydot.com/ ) som skal drikkes et par timer innen jeg tar testen, noen som er kjent med de? om det virker? håper noen kan hjelpe meg, for er veldig viktig jeg kan tisse rent..

Min backop plan er og "vanne" Ut urinen med og drikke MASSE l vann innen jeg skal ta testen...

P.S. ble clean efter daglig røyking i over et år på rett under en måned

Northen
Velkommen!

Ut i fra deg jeg har av egen erfaring så er det MULIG å bli clean på 1 uke etter ganske mye inntak av cannabis over en relativt lang periode (1 mnd eller noe i den duren). Den absolutt beste måten å bli clean på er å holde forbrenninga i gang, svett ut faenskapen (Badstue er skikkelig detox!!) Ta deg et parr runder i bassenget. Spis masse mat og drikk rikelig med vann.

De detox greia du linka til har jeg ikke noen kjennskap til, og har heller aldri prøvd.. Men det er vell verdt å prøve!

Biodrain er fintfint! (y)

Den backup-planene din er vel egentlig bare å legge på hylla, er det spor etter THC i urinen din nytter det ikke hvor mye du vanner ut. Har jobbet på analyse LAB selv og det måles konsentrasjoner helt ned i PPB. (Parts pr billion) Altså en Miliontedel av en promille.. 0.000000001 % med andre ord. Er du rein så er du rein, er du ikke, ja da kan jeg garantere at det vises!
Du kjøper noen par produkter og så spør du etterpå om det funker? Burde det ikke være i andre rekkefølge slik at du sparer penger?

Jeg tror ikke slike ting fungerer.
THCen sitter fast i fettvevet, så jeg kan ikke skjønne hvordan man skal klare å svette det ut, men for all del. Jeg er ingen lege, og har lite kjennskap til slike stoff.
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
FuNcEd. Ja er også det jeg mener at det er fult mugligt og bli clean fortrinvis fort ved å gå ture spise ordenligt og så klar MASSE rent vann.. Tror også alle disse tipsene om og drikke masse syrlige ting som eddik og masse appelsin/sitron juz kan gjøre at resterne til thc'en sitter lenger en nødvendigt?, er ut fra egen erfaring da

Og ang min backop plan er tror ikke de sender min prøve direkte til lap, men at de bruker en sånn kit du får på apoteket først, og viser den pos sender de til lap.. men er ikke sikker på det.. men vet at man kan "vanne" ut de stripsene.. er så mye rent vann i urinen at den ikke blir å vise noe

Kinseek. Ja jeg vet, men panik er panik, fikk tips av en som jobber på scorpius til å prøve det, så tok beina på nakken og løp på helsekosten

connubialis. Er ikke svette en blanding av fett/vann når man fks sitter i badstuen eller løper en tur.. svette er jo den mest effektive slankekuren da

Northen
Sitat av connubialis Vis innlegg
THCen sitter fast i fettvevet, så jeg kan ikke skjønne hvordan man skal klare å svette det ut, men for all del. Jeg er ingen lege, og har lite kjennskap til slike stoff.
Vis hele sitatet...
Når forbrenninga de starter, starter natrulig nok fettforbrenninga de også. Spiser du mat med fett i så bygger du nytt fettvev. Enkelt å greit. Når du svetter, svette du ut avfallstoffer. INKL fett, du driter det og ut for å si det på godt norsk.
Sitat av Northen Vis innlegg
.. svette er jo den mest effektive slankekuren da
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke. Svette har veldig lite å si for slanking. Å fryse har bedre effekt da kroppen må forbrenne mer for å klare holde seg varm.

Trening er en annen sak.
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
var litt det jeg mente da, man svetter jo ved trening! men ved trening omdanner man fett til muskler? eller er jeg helt på tur nå?
Nei, fett kan IKKE bli til muskler
Et kjent triks er i alle fall å drikke ekstreme (ikke dødelige) mengder med vann før du skal ta testen. Som oftest med urinprøver så blir man bedt om å avgi f.eks. morgenurin, fordi denne har ligget i blæren en god stund.

Teorien er at dersom man drikker mye vann og får effekten av å måtte urinere hele tiden (slik som med vanndrivende ting som alkohol eller koffein), så vil urinen i stor grad inneholde det overskuddet av vann som kroppen prøver å kvitte seg med.

Det finnes en hel horde av informasjon rundt dette, men jeg har sett kritiske sider som mener at det faktisk er overnevnte metode, altså fortynning (dilution på engelsk) som er den eneste effektive.
Sist endret av bronsky; 22. november 2010 kl. 16:08.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Når forbrenninga de starter, starter natrulig nok fettforbrenninga de også.
Vis hele sitatet...
Forbrenning er noe som skjer i kroppen hele tiden, ikke en prosess som starter og stopper (selv om det skjer endringer hele tiden).
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Spiser du mat med fett i så bygger du nytt fettvev. Enkelt å greit.
Vis hele sitatet...
Kun hvis du spiser mer enn energibehovet ditt.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Når du svetter, svette du ut avfallstoffer. INKL fett, du driter det og ut for å si det på godt norsk.
Vis hele sitatet...
Svette er stort sett vann og salter. Den beste måten å kvitte seg med lagret fettvev er å forbrenne det, f. eks. ved trening.
Sist endret av felix_poker; 22. november 2010 kl. 16:13.
Sitat av Northen Vis innlegg
var litt det jeg mente da, man svetter jo ved trening! men ved trening omdanner man fett til muskler? eller er jeg helt på tur nå?
Vis hele sitatet...
Ja, du er helt på tur Det er mulig å miste fett samtidig som man bygger muskler, men du kan aldri omdanne fett til muskler.
Sitat av Northen Vis innlegg
FuNcEd. Ja er også det jeg mener at det er fult mugligt og bli clean fortrinvis fort ved å gå ture spise ordenligt og så klar MASSE rent vann.. Tror også alle disse tipsene om og drikke masse syrlige ting som eddik og masse appelsin/sitron juz kan gjøre at resterne til thc'en sitter lenger en nødvendigt?, er ut fra egen erfaring da

Og ang min backop plan er tror ikke de sender min prøve direkte til lap, men at de bruker en sånn kit du får på apoteket først, og viser den pos sender de til lap.. men er ikke sikker på det.. men vet at man kan "vanne" ut de stripsene.. er så mye rent vann i urinen at den ikke blir å vise noe

Kinseek. Ja jeg vet, men panik er panik, fikk tips av en som jobber på scorpius til å prøve det, så tok beina på nakken og løp på helsekosten

connubialis. Er ikke svette en blanding av fett/vann når man fks sitter i badstuen eller løper en tur.. svette er jo den mest effektive slankekuren da

Northen
Vis hele sitatet...

drikker man eddik så dør man
Ja det går fullt ann og drikke masse vann for og buffe urinprøver, har selv gjort dette
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
Sitat av skukketrure Vis innlegg
drikker man eddik så dør man
Vis hele sitatet...

Jeg er enda ganske levende var utblanda med vann, men stadig, jeg drak det
Sitat av skukketrure Vis innlegg
drikker man eddik så dør man
Vis hele sitatet...
Tull. Eddik er en vanlig ingrediens i mange matretter. Jeg har selv brukt det i dressinger og gryteretter, samt drukket det (blandet med vann og honning).
Er ikke det enkleste å bytte ut urinprøven? Ha en ekstra på innerlomma og ta et magikertriks før du leverer den inn? Hvis temperatur er et problem så går det sikkert an å bruke en slik kjemisk håndvarmer fra biltema for å få rette temperatur (gjør noen eksperimenter på forhånd for å finne ut hvor lang tid den bruker på å nå 37 grader) Pass på å tiss litt på utsiden av urinprøven for "added realism"

Selv om de skulle stå og se på mens du tisser så bør det med litt fingerferdighet gå an å bytte to identiske beholdere

Hvis du vil gamble på andre metoder så burde du vei i det minste anskaffe et identisk kitt som det de bruker slik at du kan verifisere at en naturlig urinprøve ikke gir utslag?
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Er ikke det enkleste å bytte ut urinprøven? Ha en ekstra på innerlomma og ta et magikertriks før du leverer den inn? Hvis temperatur er et problem så går det sikkert an å bruke en slik kjemisk håndvarmer fra biltema for å få rette temperatur (gjør noen eksperimenter på forhånd for å finne ut hvor lang tid den bruker på å nå 37 grader) Pass på å tiss litt på utsiden av urinprøven for "added realism"
Vis hele sitatet...
Hvis han skal ta med prøven hjemmefra så behøver jo ikke prøven å være i kroppstemperatur. Jeg skal snart til legen med urinprøve, han ba meg bare om å ha den i kjøleskapet til jeg skulle dit. Hvis jeg eventuelt tok prøven dagen før jeg skulle dit eller noe.
Når ble dette en tråd om den menneskelige kroppen og fettvev? haha.

Drikk MASSE! vann du. spis mye og tren over gjennomsnittet mye, det funka til meg. hadde da 9 dager på meg
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Når ble dette en tråd om den menneskelige kroppen og fettvev? haha.
Vis hele sitatet...
Eh, det er jo veldig relevant til det trådstarter spør om, da. Så det var vel egentlig en tråd om dette helel tiden?
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Drikk MASSE! vann du. spis mye og tren over gjennomsnittet mye.
Vis hele sitatet...
Å drikke vann vil ha liten eller ingen effekt, ettersom THC og dets metabolitter er lite løselige i vann. Spise mye vil heller ikke ha noen positivt effekt, snarere tvert imot. Trening vil muligens kunne fremskynne utskillelsen av de aktuelle stoffene noe, da det kan føre til økt forbrenning av lagret fett.
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Er ikke det enkleste å bytte ut urinprøven? Ha en ekstra på innerlomma og ta et magikertriks før du leverer den inn? Hvis temperatur er et problem så går det sikkert an å bruke en slik kjemisk håndvarmer fra biltema for å få rette temperatur (gjør noen eksperimenter på forhånd for å finne ut hvor lang tid den bruker på å nå 37 grader) Pass på å tiss litt på utsiden av urinprøven for "added realism"

Selv om de skulle stå og se på mens du tisser så bør det med litt fingerferdighet gå an å bytte to identiske beholdere

Hvis du vil gamble på andre metoder så burde du vei i det minste anskaffe et identisk kitt som det de bruker slik at du kan verifisere at en naturlig urinprøve ikke gir utslag?
Vis hele sitatet...

Er ikke smart og gjøre for min del, har endel og miste, da er det nesten bedre for meg og bli tatt med litt thc i prøven, det kan altid bortfoklares på et eller annet vis det kan jeg ikke om jeg blir tatt med en andens urin på inner lommen

og jeg bruker og få en hvit plast kopp å tisse på, ikke noe jeg vil ha på inner lommen med urin i
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Når ble dette en tråd om den menneskelige kroppen og fettvev? haha.
Vis hele sitatet...
Vi snakker jo om hvordan man skal bli clean, og hvorvidt en detox kur fungerer.
Ville selv ha begynt å trene daglig, forbrenne masse fett, prøve å spise rett mat til best mulig detox av kroppen.

Det kommer også kanskje litt ann på din egen kropp, kanskje "feite" folk trenger lengre tid på seg ettersom at THC visstnok sitter igjen i fettlager i kroppen?
Har også hørt en historie om en jente som hevdet hun ikke var feit eller noe, men alikevel ble busta på test selvom det var en stund siden siste toke.
Beregn hvertfall 30 dager til å bli clean hvis du har røyka en stund, røyker du svært sjelden er det visst greit nok med 14 dager tror jeg?
For å være noia-fri er det kanskje best å ha rundt 90 dager å bli clean på...

For mer og bedre info:

Kode

http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_testing.shtml
Sist endret av Dagdriver; 22. november 2010 kl. 19:32.
Etter det jeg har lest fra andre forum, så er vel det beste å ha med varm urin fra en kompiss.. Finnes flere metoder å gjøre dette på, du kan kjøpe dyrt utstyr på nett eller ta urin i en kondom og ha den ved balla - da holdes den relativt varm, og blir ikke for kald.
Jeg har aldri tatt en pisseprøve under oppsyn, men det må vel være mulig å få snakke deg til et rom å pisse i? Hvis ikke kan du være oppfinsom og lage en kabel som du presser urinen gjennom når det trengs, selvfølgelig gjennom buksesmekken : )
Kan du ikke bare si at du ikke må pisse? eller få lura en liten dråpe zalo i prøva, det ødelegger i hverfalltesten :P
Det å "vanne ut" urintesten ved å drikke masse vann før du skal pisse i koppen kan i verste fall føre til at flere metabolitter blir med ut. Da bør du heller drikke masse vann lenge før, for å få "renset" urinen før du skal til pers.
Det blir en del timing, og jeg har vel egentlig ikke særlig stor tro på at det vil hjelpe noe spessiellt.

Du bør ihvertfall få ut morgenskvetten før du skal ta prøven, da den urinen har en tendens til å inneholde mye avfallstoffer.
Sist endret av VinumSabbathi; 22. november 2010 kl. 22:18.
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
Sitat av daaa Vis innlegg
Etter det jeg har lest fra andre forum, så er vel det beste å ha med varm urin fra en kompiss.. Finnes flere metoder å gjøre dette på, du kan kjøpe dyrt utstyr på nett eller ta urin i en kondom og ha den ved balla - da holdes den relativt varm, og blir ikke for kald.
Jeg har aldri tatt en pisseprøve under oppsyn, men det må vel være mulig å få snakke deg til et rom å pisse i? Hvis ikke kan du være oppfinsom og lage en kabel som du presser urinen gjennom når det trengs, selvfølgelig gjennom buksesmekken : )
Vis hele sitatet...
Hihi, jeg er jente så det blir nok litt dumt vet man kan få en venninde til å tisse i et kondom også ha den i skjeden (da har den rette tempen også) og stikke hull på denne med en nål, men som jeg skrev i tidligere inlegg er det ikke hvert sjangsen, heller litt thc i urinen en å bli tatt med en annens urin på innerlommen

Sitat av CLUTCH Vis innlegg
Det å "vanne ut" urintesten ved å drikke masse vann før du skal pisse i koppen kan i verste fall føre til at flere metabolitter blir med ut. Da bør du heller drikke masse vann lenge før, for å få "renset" urinen før du skal til pers.
Det blir en del timing, og jeg har vel egentlig ikke særlig stor tro på at det vil hjelpe noe spessiellt.

Du bør ihvertfall få ut morgenskvetten før du skal ta prøven, da den urinen har en tendens til å inneholde mye avfallstoffer.
Vis hele sitatet...
Joda såpass med er jeg, MASSE vann også den greier jeg har link til på første inlegget innen testen, så bør jeg vel kansje gå fri.. har ikke røyka over lenger tid heller bare røyka mye på litt kortere tid... og jeg blir fortrinsvis fort clean, under en mnd og det efter over 1 års daglig røyking

Sitat av Popstickel Vis innlegg
Hell ned en flaske med eddik, det gjør nok susen
Vis hele sitatet...

har vert på den kuren også, er sikker på den gjore det tok lenger tid for kroppen å bli ren så er veldig skeptisk til det
Sitat av CLUTCH Vis innlegg
Det å "vanne ut" urintesten ved å drikke masse vann før du skal pisse i koppen kan i verste fall føre til at flere metabolitter blir med ut.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du det? Baserer du dette på en egen antakelse, eller på andres antakelser, erfaringer eller forskning?
Sitat av Northen Vis innlegg
vet man kan få en venninde til å tisse i et kondom også ha den i skjeden (da har den rette tempen også) og stikke hull på denne med en nål, men som jeg skrev i tidligere inlegg er det ikke hvert sjangsen, heller litt thc i urinen en å bli tatt med en annens urin på innerlommen
Vis hele sitatet...
Her holder jeg med deg. Det er ikke særlig gunstig å få andres urin inn i skjeden (kan føre til infeksjoner), hvis det skulle gå hull på kondomen i utide.
vann funker... og c-vitaminer, 1000 mg som skal oppløses i vann.. har selv gjort dette mange ganger, og komt unna med rein prøve... da har jeg drukket rundt 2-4 l med vann, pissa x antall ganger, og tatt 3 g med c-vitaminer dagene før prøve og det samme, dagen prøven skal tas.. pass på att du ikke blir dårlig av c-vitaminene, men det finner du utav hva kroppen takle av det... får litt magesmerter... dette anbefales ikke gang på gang seff!!
men avogtil må man bare viss man har driti seg ut, og mister mer enn hva som er realistisk..!!
Litt off topic, men kan jeg spørre hva grunnen til at du må avlegge urinprøve er?

Jobb eller militæret?

Er det normalt at man må avlegge prøve i jobben? Eller er det få steder man gjør dette?
Sitat av Zohan Vis innlegg
Litt off topic, men kan jeg spørre hva grunnen til at du må avlegge urinprøve er?

Jobb eller militæret?

Er det normalt at man må avlegge prøve i jobben? Eller er det få steder man gjør dette?
Vis hele sitatet...
Det er ikke normalt med urinprøve i jobbsammenheng. Arbeidsgiver kan kun kreve urin prøve i de tilfeller der andres liv og helse er avhengig av at du klarer å gjøre jobben din mao, at du er nykter. f.eks. Offshore.

Jeg har ingen sikre kilder på dette, men mener jeg leste det i samfunnsfag på skolen for noen år tilbake.
Sitat av *hypa-babe* Vis innlegg
vann funker... og c-vitaminer, 1000 mg som skal oppløses i vann..
Vis hele sitatet...
Noen tanker rundt hvorfor og hvordan dette skulle fungere?
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
Sitat av Zohan Vis innlegg
Litt off topic, men kan jeg spørre hva grunnen til at du må avlegge urinprøve er?

Jobb eller militæret?

Er det normalt at man må avlegge prøve i jobben? Eller er det få steder man gjør dette?
Vis hele sitatet...
Det blir så mye å skrive hvis jeg skal fortelle hvorfor jeg må gi urinprøver

Men er verken jobb eller militæret hvertfall!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvorfor tror du det? Baserer du dette på en egen antakelse, eller på andres antakelser, erfaringer eller forskning?

Her holder jeg med deg. Det er ikke særlig gunstig å få andres urin inn i skjeden (kan føre til infeksjoner), hvis det skulle gå hull på kondomen i utide.
Vis hele sitatet...
Logikk. Som du sikkert vet ligger metabolittene til THC lagret i fettvevet, og avhenger dermed av kroppens metabolisme. Gitt at vi har kontrollerte omstendigheter vil THC opphope seg i urinen relativt konstant, samtidig som vi kan gå ut ifra at et menneske urinerer ved ca samme blærekapasitet hver gang.

Gitt følgende scenario: Du får x antall metabolitter tilført i timen, drikker 0,2 liter vann pr time og føler du må pisse når du har 1 liter i urinen. Da vil du urinere hver 5. time. Dette urinet vil da inneholde 5x metabolitter pr liter.

Bytter du ut vannmengden med 2 liter i timen derimot vil du pisse 2 ganger i timen, og hver liter vil inneholde 0,5x metabolitter pr liter.

Med andre ord er det når alt kommer til alt det absolutt beste forsvaret mot positive urinprøver.

At de i militæret vekker folk i 5-tiden, like før morgenpisset, er nettopp for å motvirke dette.
Sitat av Northen Vis innlegg
Det blir så mye å skrive hvis jeg skal fortelle hvorfor jeg må gi urinprøver

Men er verken jobb eller militæret hvertfall!
Vis hele sitatet...

Jaok.

Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har begynt å jobbe litt med vanskeligstilte ungdom. Måtte ha politiattest for å få jobben, så fikk jeg litt noia for om det plutselig var slik urinprøver osv i jobben..

Jeg har en kompis som måtte avlegge prøve, han drakk apelsinjuice i to dager. De fant ikke noe på prøven, selv om han røyker daglig.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Logikk. Som du sikkert vet ligger metabolittene til THC lagret i fettvevet, og avhenger dermed av kroppens metabolisme.
Vis hele sitatet...
Nettopp, og kroppens fettmetabolisme påvirkes vel ikke av økt vanninntak?

Gitt at vi har kontrollerte omstendigheter vil THC opphope seg i urinen relativt konstant, samtidig som vi kan gå ut ifra at et menneske urinerer ved ca samme blærekapasitet hver gang.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Gitt følgende scenario: Du får x antall metabolitter tilført i timen, drikker 0,2 liter vann pr time og føler du må pisse når du har 1 liter i urinen. Da vil du urinere hver 5. time. Dette urinet vil da inneholde 5x metabolitter pr liter.

Bytter du ut vannmengden med 2 liter i timen derimot vil du pisse 2 ganger i timen, og hver liter vil inneholde 0,5x metabolitter pr liter.
Vis hele sitatet...
Du skrev at økt vanninntak ville føre til økt mengde metabolitter i urinen, noe eksemplet ditt her ikke illustrerer (5X er jo mer enn 0,5X).
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Noen tanker rundt hvorfor og hvordan dette skulle fungere?
Vis hele sitatet...
les : Vitamin C, også kalt askorbinsyre, tilhører gruppen av såkalte «vannløselige vitaminer». Vitamin C er viktig i oppbygging og vedlikehold av kroppens bindevev. Vitaminet er også nødvendig for å kunne regulere kroppens opptak av jern. Vitamin C er dessuten en antioksidant, som sammen med vitamin E bidrar til å nøytralisere angrep mot kroppen som kan skade celler, proteiner og arvestoff.

funker hverfall.. i nøden..
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Nettopp, og kroppens fettmetabolisme påvirkes vel ikke av økt vanninntak?

Gitt at vi har kontrollerte omstendigheter vil THC opphope seg i urinen relativt konstant, samtidig som vi kan gå ut ifra at et menneske urinerer ved ca samme blærekapasitet hver gang.

Du skrev at økt vanninntak ville føre til økt mengde metabolitter i urinen, noe eksemplet ditt her ikke illustrerer (5X er jo mer enn 0,5X).
Vis hele sitatet...
Missforstod deg, trodde du var uenig i at prøven ble påvirket av økt væskeinntak like før. Tror vi er enige.

Mente selvsagt omvendt - mer vann = mindre metabolitter.
Sitat av Northen Vis innlegg
Jeg er Ny på forumet, og trenger litt hjelp!!

jeg har røyka en del den siste mnd, ikke hver eneste dag, men har røyka noen femmere et par kvelder for å si det sånn... vil gjette på jeg har røyka 15-20g iløpet av kansje 4-5 helger, (er jo litt mye da)

Så får jeg jo så klart beskjed om at det er på tide med urintester...

Regner med jeg må ta den neste uke engang, efter tirsdagen hvertfall

Det jeg lure på er, jeg har vert og kjøpt Biodrain og detox tea pluss en sånn greier jeg har bestilt fra nettet som skal drikkes et par timer innen selve testen..

Kan dette hjelpe meg? hvis jeg detoxer fram til tirsdagen? eventuelt tar dobbel dose?

og drikker masse detox tea om kvelden? noen som har erfaring med dette?

og den detox greiern (link http://www.zydot.com/ ) som skal drikkes et par timer innen jeg tar testen, noen som er kjent med de? om det virker? håper noen kan hjelpe meg, for er veldig viktig jeg kan tisse rent..

Min backop plan er og "vanne" Ut urinen med og drikke MASSE l vann innen jeg skal ta testen...

P.S. ble clean efter daglig røyking i over et år på rett under en måned

Northen
Vis hele sitatet...
slapp av zydot funker som bare det har ikke hatt noen problemer =)
Sitat av *hypa-babe* Vis innlegg
les : Vitamin C, også kalt askorbinsyre, tilhører gruppen av såkalte «vannløselige vitaminer». Vitamin C er viktig i oppbygging og vedlikehold av kroppens bindevev. Vitaminet er også nødvendig for å kunne regulere kroppens opptak av jern. Vitamin C er dessuten en antioksidant, som sammen med vitamin E bidrar til å nøytralisere angrep mot kroppen som kan skade celler, proteiner og arvestoff.

funker hverfall.. i nøden..
Vis hele sitatet...
Det står jo ingenting der om at vitamin C bryter ned fettvev, eller på annen måte øker utskillelsen av THC og THC-metabolitter som er lagret i fettvev. Hvordan kan du være så skråsikker på at det fungerer?
I tiden før prøve:
Spis stor frokost hver dag for å få fart på forbrenninga, tren jogging eller annen 'slanke-trening' hver dag.
Hold alle andre måltid enn frokost fettfattige og små.
Dette fører til at du brenner fett, og også utskiller mer THC metabolitter.

Innta gjærne også store mengder koffein, effedrin eller lignende.
Har man god nok tid på seg kan man også stuke på amfetamin noen dager, men da må man gjøre seg ferdig med det i god nok tid til å ikke teste positivt på det selvsagt. (rundt 4 dager, kansje mer)

Så kommer dagen/kvelden før prøva, og nå er det på tide å gjøre noen endringer:
Nå er det om å gjøre å senke forbrenninga så mye som mulig, for å skille ut minst mulig av eventuelle metabolitter som er igjen. Ikke tren, ikke spis før du legger deg.

Dagen for pisseprøve spiser du ikke frokost, drikker ikke kaffe, hold deg i ro.
Pass på å få ut morgenurinen, da den inneholder mest metabolitter.

Spis så en multivitamin (eller 2 om du er HARDCORE! ), og drikk MASSE vann.

Multivitaminen vil sørge for å gi pisset mer gul farge, så det ikke virker utblandet.
Å drikke masse vann vil blande ut urinen og gi deg større sjanse for å komme under den magiske grensa.

Det selges over nettet detox-drinker som er spessielt laget for å teste negativt på slike tester, som jeg vet fungerer, men har ikke navnet.

Nå skal det sies at jeg aldri har tatt en narko-test selv. Ville også prøvd å unngå å jobbe for noen som krever å vite hva jeg putter i kroppen.
Omfattende "guide" squidaway, men jeg vil peke på et par småfeil.
Sitat av squidaway Vis innlegg
Spis stor frokost hver dag for å få fart på forbrenninga
Vis hele sitatet...
Ved hvile forbrenner kroppen mer fett enn karbohydrater. Når du sover tapper hjerenen langsomt leveren for glykogen, mens resten av energibehovet stort sett dekkes ved fettforbrenning. Når du våkner om morgenen og blir mer akvit, vil andelen av energibehovet som dekkes av fettforbrenning synke noe. Ved høy aktivitet synker den mye. En stor forkost vil ikke øke andelen fett som forbrennes.
Sitat av squidaway Vis innlegg
Så kommer dagen/kvelden før prøva, og nå er det på tide å gjøre noen endringer:
Nå er det om å gjøre å senke forbrenninga så mye som mulig, for å skille ut minst mulig av eventuelle metabolitter som er igjen. Ikke tren, ikke spis før du legger deg.
Vis hele sitatet...
Kroppen har et energibehov, selv når du sover. Hvis du ikke spiser noe før sengetid, vil kroppen din forbrenne lagret fett, noe som du selv sier ikke er ønskelig dagen før prøven. Et stort måltid før sengetid er bedre, med andre ord.
Sitat av squidaway Vis innlegg
Dagen for pisseprøve spiser du ikke frokost
Vis hele sitatet...
Igjen, det er bedre å spise enn å forbrenne fettvev som inneholder THC og THC-metabolitter.
Sitat av squidaway Vis innlegg
Multivitaminen vil sørge for å gi pisset mer gul farge, så det ikke virker utblandet.
Vis hele sitatet...
Du trenger strengt tatt ikke ta en multivitamin, da det er vitamin B2 (Riboflavin) som gir denne fargen, ikke alle de andre vitaminene i en multivitamin.
Sitat av felix_poker Vis innlegg

Å drikke vann vil ha liten eller ingen effekt, ettersom THC og dets metabolitter er lite løselige i vann.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke peiling på dette temaet, men jeg kom til å tenke på noe når jeg leste setningen jeg siterer ovenfor:

Vil ikke dette føre til at THC og metabolittene er mer "utvannet" slik at det vil bli vanskeligere å oppdage?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har avlagt en del urinprøver i fengsel og dersom jeg ikke har klart å levere urin på det bestemte tidspunktet har jeg blitt satt på ventecelle med restriksjoner på vannkonsum.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg har ikke peiling på dette temaet, men jeg kom til å tenke på noe når jeg leste setningen jeg siterer ovenfor:

Vil ikke dette føre til at THC og metabolittene er mer "utvannet" slik at det vil bli vanskeligere å oppdage?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har avlagt en del urinprøver i fengsel og dersom jeg ikke har klart å levere urin på det bestemte tidspunktet har jeg blitt satt på ventecelle med restriksjoner på vannkonsum.
Vis hele sitatet...
Jeg tror (jeg vet ikke, er ikke ekspert på emnet) at det å drikke vann ikke gjør at man blir fortere kvitt metabolittene, men at urinen blir tynnet ut, kanskje i så stor grad at prøven blir negativ. Hvis dette stemmer var det antakelig derfor du ikke fikk drikke vann.
Ja, det var det jeg prøvde å si, men formulerte meg noe uheldig.
Northen's Avatar
Trådstarter
20 2
En liten opdate, har ikke vert på urinprøven enda, så regner nesten med jeg går clean om jeg drikker min detox kur innen jeg skal opp og tisse er bare glad for systemet er sakte!! skal nok si ifra når jeg har vert på prøven og om de finner noe thc! kan også si jeg ikke har tid til å trene, men siden det ikke har vert daglig røyking skal det vel gå bra!
▼ ... over et år senere ... ▼
Da er det blitt 2013, og lurer på om noe kan si noe mer sikkert angående det å bli clean.
Har urinprøve en gang i løpet av neste måned, og må vær clean til da.
Noen som har testet disse "thc cleanerene" som kan gi tilbakemelding?
Hørt noe om at man kunne drikke en type juice for å speede opp prosessen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Da er det blitt 2013, og lurer på om noe kan si noe mer sikkert angående det å bli clean.
Har urinprøve en gang i løpet av neste måned, og må vær clean til da.
Noen som har testet disse "thc cleanerene" som kan gi tilbakemelding?
Hørt noe om at man kunne drikke en type juice for å speede opp prosessen?
Vis hele sitatet...
Nei, det har ikke skjedd noe revolusjonerende innen THC detox kurene, det er fremdeles mange som mener de har en kur, men det er bare resultat av subjektive erfaringer: Det som har funket for de har ingen sannsynlighet til å fungere for deg.

Alle disse detox produktene du får kjøpt er ren humbug og det eneste de er ute etter er å tjene penger på uvitende ungdom.

Slutt å røyk, tren og spis/drikk sunt er de eneste tipsene som har noen verdi.
▼ ... over et år senere ... ▼
noen som vet hvor man får tak i zydot i norge?
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei
Ser dere skriver en hel del om forskjellige ting man kan gjøre og ikke gjøre.
Politiet og fengsel og eventuelt lege dyrker prøvene.
Så er det jo laboratorium testet.
Men så er det jo disse hurtigtestene kan gi variabelt utslag.
Jeg pissa reint på hurtig testen i fengslet men var postitiv 16 dager seinere.

Pga forskjell i forbrenning så tror jeg man blir rein til slutt.
Så bedre og unngå og bli tatt heller.
Det får testen til og bli negativt.
Men stoler ikke på de hurtigtestane