Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1334
Heisann!

Noen som har tanker om og stå på en dose med oksykodon over lengere tid, uten verken øking eller nedgang i dosering.

- Kommer toleransen til og gjøre slik at det holder ikke med den "faste dosen"? Hvor lang tid, erfaringsmessig?
- Merker at noen ganger har jeg smerter som setter meg ut, men tror ikke det har med toleranse og gjøre, da jeg gikk på 40mgx2 i over 2mnd, da var jeg smertefri og livet bedre.
- Nå går jeg på 15mgx2, men skal til lege og snakke om smertene til uken, hva burde jeg få med til legen når jeg er der, for og øke i dosering over en viss periode f.eks.
- Har opioider på blå resept btw.
- Først Paralgin Forte, så Tramadol, så Palexia, så Dolcontin og til slutt OxyContin.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den holder seg jevn hos meg. Har brukt over ett år, og har ikke behov fir mer enn 2x20mg Norm, 2x daglig.

Misbruker det sammen med andre ting jevnt og trutt også, men 40mg norm på en gang er som regel nok til å do me good.

Prøv å ha dager med opphold, dvs, andre opioder, lyrica, benzo og sånn, hvis jeg merker oxyen blir inneffektiv så tar det 2 dager med avhold så slår den der den skal igjen.