Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1615
Anonym bruker
"Målløs Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker alt for mye hele tiden, dårlig økonomi, ensomhet, ikke noe sosial liv, lite tru på fremtiden. Er i slutten av 20 åra og trur ikke fremtiden blir noe bedre enn slik det har vært de siste 10+ åra. Jeg trenger noe for å slappe av, en liten frikveld vekk fra tankene. Hva vil fungere best? Har noe erfaring med benzo, tramadol og cannabis..

Ja, jeg vet det beste er å fikse opp i livssituasjonen, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg føler bare at jeg trenger en liten pause fra alt nå.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
En kartong Doppio Passo
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Skulle til å anbefale noe form for psykedelika da det kan være et veldig godt hjelpemiddel i din situasjon. Men ut i fra det jeg leser så har du ingen erfaring med slikt, og da kan du risikere å bad trippe, og/ eller forverre situasjonen din......
Heroin! Du blir avslappet som bare det, og alle problemene forsvinner helt, for en liten periode. Etterhvert dukker andre, mer alvorlige, problemer som overskygger det du sliter med nå. Win-win.

Fra spøk til revolver - ta deg ett eller to glass vin, eller røyk en rev, om du må. Men ikke bli sittende fast i livet med flaska og jointen. Ta tak i problemene, en etter en, så ser du etter noen uker/måneder at du har fått unna mye.

Sitat av Jacobpk Vis innlegg
Skulle til å anbefale noe form for psykedelika da det kan være et veldig godt hjelpemiddel i din situasjon. Men ut i fra det jeg leser så har du ingen erfaring med slikt, og da kan du risikere å bad trippe, og/ eller forverre situasjonen din......
Vis hele sitatet...
Hvordan får folk erfaring med psykedelika uten å prøve?
Sist endret av Stray Wanderer; 21. juli 2019 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Jeg gjør TS obs på hva h*n risikerer å utsette seg for hvis h*n hadde vurdert å ta et helt nytt stoff. Og i den situasjonen TS er i nå har h*n kanskje ikke bruk for den nye erfaringen akk nå.
Sist endret av Jacobpk; 21. juli 2019 kl. 17:20.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Start med 6-8 Iskalde Pils, så gjør du som meg, Fortsetter i mange år. Har holdt på i snart 7 år....
Fiks heller problemene nå
Sitat av Jacobpk Vis innlegg
Jeg gjør TS obs på hva h*n risikerer å utsette seg for hvis h*n hadde vurdert å ta et helt nytt stoff. Og i den situasjonen TS er i nå har h*n kanskje ikke bruk for den nye erfaringen akk nå.
Vis hele sitatet...
Jeg var tungt deprimert og suicidal da jeg først prøvde psykedelika. Hele grunnen til at jeg prøvde var å forsøke å bli kurert. Det funket fjell og, i tillegg, ga meg en helt vanvittig fascinerende hobby. Ingen fasit der altså. Men jeg er litt tilbakeholden på å anbefale det til alle som sliter, for det kan, som du sier, gå motsatt vei.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Tinder? En dårlig date er fortsatt en date..
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis er jo prima til å slappe av.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stikk ut en plass du aldri har vært før.
Skaff deg sykkel, se hvor langt du gidder å sykle.
Hopp i havet.
Gjør noe utfor komfortsonen.
Gir en bra følelse.
Snu skuta!
Kok deg opp te, kaffe eller noe varmt med honning opp i, finn frem skriveblokka og en penn.

Skriv ned hvordan du så for deg livet ditt om ti år, og igjør det til worst case scenario.. Sannsynligvis noe i form av en nasty avhengighet eller en annen virkelighetsflukt.

Når du er ferdig så skriver du ned hvordan det ville gått og hvor i livet du ville vært dersom du tok deg sammen, gjorde det du skulle, så fremover og kom deg ut av hølet ditt. Kanskje det vil ta en eller to år? Hva med de 8 neste? Dersom ting la seg perfekt til, og du tok tak i deg selv, hvordan ville det sett ut?


Jeg er i en delvis lik situasjon, og livet mitt for 3 år siden var helt annerledes. Det som hjelper meg er å ta tak og gjøre det jeg burde gjøre kontra å dette ned og følge mortido(dødsdriven.)
Sist endret av Daaaaaaaa; 21. juli 2019 kl. 21:15.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Heroin! Du blir avslappet som bare det, og alle problemene forsvinner helt, for en liten periode. Etterhvert dukker andre, mer alvorlige, problemer som overskygger det du sliter med nå. Win-win.

Fra spøk til revolver - ta deg ett eller to glass vin, eller røyk en rev, om du må. Men ikke bli sittende fast i livet med flaska og jointen. Ta tak i problemene, en etter en, så ser du etter noen uker/måneder at du har fått unna mye.



Hvordan får folk erfaring med psykedelika uten å prøve?
Vis hele sitatet...
Vil ikke anbefale å dempe den slags med alkohol. Fungerte ekstremt dårlig for min del.