Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2982
noen som har vært på den festivalen før og veit om det er lett å eventuelt snike seg inn?

skulle tenkt meg å sett mayhem i sommer, men vil ikke kjøpe et festivalpass til 2000 spenn.

har søkt om å være frivillig der i håp om å få sett mayhem, men fikk aldri noe svar, så det ser dårlig ut.
Jeg vet ingen ting om hvordan det er å snike seg inn, men jeg vet at et dagspass koster litt over 1000 kroner.
Anonym bruker
"Fregnete Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å snike seg inn, gjerder og vakthold rundt hele festivalen. Jobb som frivillig og få festivalpass. De har ikke svart på søknaden din, så søker du igjen og send epost, ring og mas, så få du garantert et ja tilslutt! Gjort det samme selv, maste til de fant en jobb til meg
Er lett å snike seg inn. Fant meg soveplass i telt område
De har flyttet til Ekeberg nå.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke må fysisk se dem så hold din egen lille fest i ekebergskogen. Du kommer garantert til å høre dem like godt
eraser's Avatar
Trådstarter
Skrev at jeg allerede hadde søkt, men ordna seg uansett. Noen andre som tar turen eller?
På skjemaet jeg linka til? Ble nettopp utlyst at de trengte folk på billettør og akkreditering.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanskelig å snike seg inn, gjerder og vakthold rundt hele festivalen. Jobb som frivillig og få festivalpass. De har ikke svart på søknaden din, så søker du igjen og send epost, ring og mas, så få du garantert et ja tilslutt! Gjort det samme selv, maste til de fant en jobb til meg
Vis hele sitatet...
Jeg snek back stage engang og det var helt fantastisk jeg fant artisten jeg lette etter og fikk autograf og et kyss. Men jeg krøp ganske lenge i skogen før jeg fant henne. En av de mest sinnsyke øyeblikkene i mitt liv. Roskilde 2001
Syns denne metoden virka genial ��https://youtu.be/G6Pkm2voJ0A

]
Sist endret av Goni; 21. mai 2019 kl. 04:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber med sikkerheten der og kan bare anbefale å ikke prøve å snike deg inn. liten vits å posere som arbeider også, du blir sjekket for bånd og akkreditering når du skal inn