Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1877
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lagde meg skakko for ca to timer siden, med helmelk, xtra margarin og oboy. Ca 1g hasj på tom mage.
Merker ikke noe enda.. Har litt toleranse fra før men lenge siden jeg har tatt det oralt nå, så tenkte det ville kicke inn.
Brukte ca 3 spiseskjeer smør. Smøret er ikke det beste men vil tro det skal gå. Lot det sto på nest svakeste varme(1-6 på komfyren, den sto på 2) i ca et kvarter..

mulig jeg må prøve på nytt nå eller?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må vite nøyaktig hva temperatur du har på plata, kan være du har gått over 160-170 grader å da forsvinner mye av virkestoffet som gir ruseffekt.

Viss du ikke spiste det på tom mage tar det lenger tid før det kicker inn, 2 timer +.
Anonym bruker
"Firkantet Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntak på over 1g oralt med tom mage, uten effekt på over 2 timer, så kan man begynne å lure.

Varmen på styrke 1-6 varierer til hver komfyr regner jeg med, men så lenge hasjen ikke kokte seg inn i smøret, altså godt over 90 celcius så tror jeg ikke thc'en skal ha blitt defekt eller ikke trukket seg inn i fettet fra smøret.

Vet du hvor god kvalitet det er på hasjen? Jeg har selv erfaring med at edibels kicker inn flere timer etter inntak, men ikke på tom mage.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fra styrke 1-6 og når den sto på 2 så kan det ikke vært over 160 grader tro?
Kvaliteten er grei den, ingenting å si på det.. Får prøve igjen da..
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fra styrke 1-6 og når den sto på 2 så kan det ikke vært over 160 grader tro?
Kvaliteten er grei den, ingenting å si på det.. Får prøve igjen da..
Vis hele sitatet...
Sjekk hvilket tall det koker på, da er det circa 100 grader oppi der.

Nei, tror ikke du ødela noe viss du lot den sto på styrke 2.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ta meg en grei pause om det ikke funker denne gangen heller. Merker bittelitt småbuzz men det kan være fordi jeg røyka bøtte tidligere idag. Satser på at det funker nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får ta meg en grei pause om det ikke funker denne gangen heller. Merker bittelitt småbuzz men det kan være fordi jeg røyka bøtte tidligere idag. Satser på at det funker nå
Vis hele sitatet...
hvor lenge sia drakk du det?
Sitat av carttown Vis innlegg
hvor lenge sia drakk du det?
Vis hele sitatet...
Tipper jeg drakk det sånn 16:15
Bruker selv kapsler med kokosfett. Ca 0,75 pr kapsel. Tar 2-3 stk for en behagelig buzz 3-4 timer.

Har høy toleranse. Noe må du ha gjort galt med 1g OK vare.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Bruker selv kapsler med kokosfett. Ca 0,75 pr kapsel. Tar 2-3 stk for en behagelig buzz 3-4 timer.

Har høy toleranse. Noe må du ha gjort galt med 1g OK vare.
Vis hele sitatet...
Oppskriften/fremgangsmåten på disse kaplene, har du kunne gitt meg den?
3 gram god rev. Ca 20 gram med kokosfett. La det sta på plata med lav varme ca en time.Rør av og til. Enkelte lar det stå flere timer, men ikke behov for det for egen del. Vannbad. Kokosfett i en egen glassbolle i kasserollen. Smelt fett, hiv i rev.

Eventuelt kan du bruke ovnen. 140 grader, samme tid.

Kapsler fra eBay. Pipette det samme. 30-35 kapsler ca på oppskrifta ovenfor.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 9. juni 2019 kl. 21:59.
Ikke gjør det så vanskelig da, ha smøret og cannnabis i en kaffekopp. Sett stekeovnen på 100grader celsius. Sett inn koppen, rør av og til. Halvtime funker bra, en time gjør susen! Voila!