Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2021
Hey. Har ikke røket siden i september.. hvor lenge tror dere to jointer sitter i kroppen, er tynn og har relativt høy forbrenning? Hørt at en J sitter 4-7 dager mest normalt, men hvor mye utgjør en J til tror dere? Takk for svar
tror ikke den sitter i mer enn en uke, siden du i tillegg var clean da du røyka
Sist endret av Mekkern; 7. januar 2018 kl. 22:54.
14-30 dager..
Hadde urinprøve hver 14.dag (lab-test) og røyka annenhver mandag & tirsdag, 8-10 til jays og 5-6 bong/bøttetrekk �� Pissa aldri positivt på 6mnd.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Hadde urinprøve hver 14.dag (lab-test) og røyka annenhver mandag & tirsdag, 8-10 til jays og 5-6 bong/bøttetrekk �� Pissa aldri positivt på 6mnd.
Vis hele sitatet...
Nice okay takk for svar, han over skrev 14-30 dager, synes det hørtes litt mye ut når en J er 4-7 dager
Høyst invidiuelt.. Trener tre ganger i uka. Pissings over lengre tid. Clean.
Så.. Røyka to J rett etter pissings. Påvist etter 14 dager og etter 28 dager.
Svært kjedelig. Rykk tilbake til start..
Kan bare si deg at det kan sitte lenge. Jeg ble tatt med THC i kroppen i militæret januar 2017 og sist jeg hadde røyka da var august samme året. Er selv tynn og har også høy forbrenning.
Sitat av Parlos Vis innlegg
Jeg ble tatt med THC i kroppen i militæret januar 2017 og sist jeg hadde røyka da var august samme året.
Vis hele sitatet...
Lyst til å dele hvordan du reiste tilbake i tid ?
Sist endret av Sup3rn0va123; 8. januar 2018 kl. 18:59. Grunn: Skriveleif
Sitat av Parlos Vis innlegg
Kan bare si deg at det kan sitte lenge. Jeg ble tatt med THC i kroppen i militæret januar 2017 og sist jeg hadde røyka da var august samme året. Er selv tynn og har også høy forbrenning.
Vis hele sitatet...
Ut ifra dette, hvis jeg legger godviljen til og tenker at du ikke reiste i tid, har du fortsatt alt fra 1 desember til 31 januar i år, eller 31 desember til 1 januar som slingringsmonn, så for alt jeg veit snakker du om 1-2 dager, eller det kan være ett par mnd. Men det stemmer det, er man ivrig kan det sitte lenge i da metabolittene hoper seg opp i fettet og blir skilt ut litt og litt.

http://www.canorml.org/healthfacts/d...detection.html

Hvis du skal ta test og er i grenseland, men ønsker clean test(som de fleste gjør) kan du drikke mye vann, timen før/to timer før. Bare ikke overdriv slik at testen ikke blir godkjendt fordi du vanna den ut :P
Sist endret av knert1; 8. januar 2018 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Lyst til å dele hvordan du reiste tilbake i tid ?
Vis hele sitatet...
Hahaha. Mente august 2016 da bby.