Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1051
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble tatt for hasj, jeg var fjern da purken kom inn, jeg måtte ned og og ta pissing. Jeg fikk dra hjem og har ikke hørt noe siden, ikke bot, ikke avhør ikke noe som helst, og det er 1 mnd siden nå.. kommer jeg til å måtte ta pissing igjenn?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har venner som har blitt tatt for hasj, tok over 1 måned før de plutselig får brev i posten. Tror du også kommer til å få en bot på 3000kr + rulleblad som går over til utømmende rulleblad etter 2 år.

Om du må ta pissing eller ikke vet jeg ikke. Du må garantert det hvis du er under 18 år eller har sertifikatet.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 4 mnd før jeg fikk noe brev i posten, ennå lengre før jeg mistet lappen, de liker å ta seg goood tid bare for å gå på nervene til folk..
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok 4 mnd før jeg fikk noe brev i posten, ennå lengre før jeg mistet lappen, de liker å ta seg goood tid bare for å gå på nervene til folk..
Vis hele sitatet...
Jeg har jo ikke bil. Røyka du etterpå? Og måtte du på pissing?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har jo ikke bil. Røyka du etterpå? Og måtte du på pissing?
Vis hele sitatet...
Nei slutta med røykings, går på urinprøver i 1 år siden jeg har lappen..
men som andre sier, er du under 18 får du nok kontrakt med politiet, er du over 18 bare bot å noe på rullebladet