Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4256
Jeg er på jakt etter tomme vegetariske kapsler. Vet noen om noen som selger i Osloområdet eller på nett?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
gelatinkapsler, du får det på helsekostbutikker.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
gelatinkapsler, du får det på helsekostbutikker.
Vis hele sitatet...
Gelatin er utvunnet fra blant annet sener, knokler og hud fra dyr, altså er det ikke vegetarisk.

Sitat av Gjøglaren Vis innlegg
Jeg er på jakt etter tomme vegetariske kapsler. Vet noen om noen som selger i Osloområdet eller på nett?
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt veganske kapsler på capsuledepot.com, cirka 90kr for 100 stykker
Sist endret av Juicekongen; 14. mars 2016 kl. 03:22.
Ebay titegn
Hørt at honning kapsler er bra + litt smak

burde gå ann å få tak i enten bestille eller i norge.

Har desverre ingen link.
Parachute - Rizzla papir
Sitat av Slittsen Vis innlegg
Hørt at honning kapsler er bra + litt smak

burde gå ann å få tak i enten bestille eller i norge.

Har desverre ingen link.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg fant var gelcaps MED honning i, og tror kanskje det ikke er helt hva man er på leit etter hvis noen finner noe post gjerne link
Trådstarter
4 0
Vanskelig å finne i butikk her, men denne siden selger og shipper til norge (noe ikke selgerene på Amazon gjør): http://store.capsulcn.com/Capsules-V...0/Clear#Joined

Synd bare at 1000 stk med frakt kommer rett over 350 kroners grensa.

Så ikke linken din mdmable, mye bedre, takk!
Sist endret av Gjøglaren; 18. mars 2016 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Liten oppfølger på spørsm:

Leter etter det samme, men leste at det tar 15 min lenger for vegetariske kapsler å løses opp.
Hvilke eventuelle vegetariske kapsler vil fortest oppløses?
Bryr du deg virkelig om hva en jævla gelatin-kapsel du skal svelge uansett er laget av?
Du kan også gjøre det så enkelt at du pakker det inn i ett sigarett papir å svelge.
Tror faktisk det vil ta kortere tid for sigarett papiret å gå enn gelatin-kapsler, men ikke så mye at det egentlig utgjør noe forskjell.
Resultatet blir det samme.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Bryr du deg virkelig om hva en jævla gelatin-kapsel du skal svelge uansett er laget av?
Vis hele sitatet...
Kanskje noen bryr seg mer om dyrevelferd enn andre? Det er vel lov å være vegetarianer eller veganer uten at du må komme med slike kommentarer?

Stick to the case.