Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 8724
For ett år siden brukte jeg Snapsave men den appen har ikke fungert på en god stund nå. Og mange av appene som ligger ute på nettet nå er enten full av virus eller så fungerer dem ikke. Er det noen apper per dags dato som lagrer bilder og video til android og som faktisk funker?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Xposed + snapprefs fikser biffen for deg. Les tråden på xda og ta en backup av appen først.

http://forum.xda-developers.com/xpos...ility-t2947254
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Finnes det ikke et program som ikke trenger rooting?
NRKBeta testet en løsning for iPhone som ikke krever rooting: https://nrkbeta.no/2016/06/07/vi-hac...ela-all-moroa/

Mulig det finnes noe lignende for Android.
Sist endret av Yochi; 21. juni 2016 kl. 23:05.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg trenger en til Android.

Supersnap var jo perfekt, der kunne man lagre snap uten at avsender så noe. Du kunne også sende bilder fra galleriet på telefonen, den fungerer ikke/er ikke oppdatert lenger desverre.
Sist endret av ranman22; 21. juni 2016 kl. 23:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Til dere med iPhone som er jailbreaket så er "Phantom for Snapchat" det jeg pleide bruke. Anbefales, men kan ikke bekrefte at dette fremdeles fungerer.
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Til dere med iPhone som er jailbreaket så er "Phantom for Snapchat" det jeg pleide bruke. Anbefales, men kan ikke bekrefte at dette fremdeles fungerer.
Vis hele sitatet...
Jeg kan bekrefte at den funker til dags dato =) Anbefales!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Har lett over alt, finner ingen til Android som ikke behøver rooting av mobilen. Jeg går utifra at dette ikke finnes lenger.