Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2983
Jeg er da en gutt på 21 år som har oppigjennom årene røyket litt hasj (så ikke kom med svar at det var bra hasj). Men i det siste har jeg begynt å merke noe jeg har begynt å merke nå og bare lurer på om noen har opplevd det samme? Kanskje noen som vet hva det kan være?

Men over til "problemet" jeg ser vel det egentlig ikke som ett veldig stort problem for meg mer heller ett ubehag.

Fikk ikveld besøk av en kompis som hadde fått tak i noe skikkelig boblings, så vi hadde planer om en kosekveld. Etter jeg har tatt ett par skikkelige trekk fra bongen, har jeg ekstreme ledd/skjelett smerter og en feberaktig følelse i kroppen. Kompisen min opplevde ikke hasjen idet hele tatt på samme måte på meg for å få det på det klare. Men det her har skjedd meg også flere ganger i løpet av en liten periode, så jeg bare lurer? Noen som har opplevd noe lignende? Siden dette også er veldig ulikt meg da jeg har ett veldig godt immunforsvar og kroppen min har vært igjennom det meste, så skulle man ikke tro at hasj er det som skulle dytte meg av stolen.

Kommer vel uansett til å ta kvelden så fort jeg poster denne så takker jeg og sjekker for svar i morgen
Hmmm... Høres veldig merkelig ut, spesielt siden medisinsk cannabis faktisk brukes mot ledd og skjelett smerter. Men hvis du sier du har opplevd dette flere ganger, ville jeg tatt med en liten pause før jeg prøvde igjen. Det kan jo hende du bare brygger på en liten influena eller noe, men best å være på den sikre siden.
Jeg kan med en gang si JA jeg har definetivt hatt samme følelse flere ganger, da spesielt om jeg ikke har røyket på en stund og det jeg handler ikke er av beste kvalitet...

Jeg får frysninger og svetter om hverandre...Som du sier det føles som å ha feber... Det er nok langt fra uvanlig...=)
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Jeg kan med en gang si JA jeg har definetivt hatt samme følelse flere ganger, da spesielt om jeg ikke har røyket på en stund og det jeg handler ikke er av beste kvalitet...

Jeg får frysninger og svetter om hverandre...Som du sier det føles som å ha feber... Det er nok langt fra uvanlig...=)
Vis hele sitatet...
Jeg må si jeg fortsatt synes dette høres veldig snålt ut, jeg har røykt i en 5-6 år nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har opplevd noe i nærheten engang Kanskje jeg bare er veldig heldig?
Sitat av TheDouglasWay Vis innlegg
Jeg må si jeg fortsatt synes dette høres veldig snålt ut, jeg har røykt i en 5-6 år nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har opplevd noe i nærheten engang Kanskje jeg bare er veldig heldig?
Vis hele sitatet...
Det er nok ingen fasit på hvordan mennesker reagerer på rusmidler, men jeg vet hva han snakker om... Det er ikke noe farlig sånn jeg opplever det...

Jeg har nå røykt i over et tiår og dette har kanskje skjedd meg 5-6 ganger...Så det er jo ikke ofte...Derfor jeg innbiller meg at det er noe med hasjen jeg handler noen ganger. Røyker stort sett grønt, og da opplever jeg det aldri... Vet ikke hva det er og det er seint, kanskje jeg gjør en innsats i morra for å finne ut av det, men det skal sies at jeg er lat og at jeg har en innstilling som kan forklares slik: My whole life is a paid vacation=D Så ingen garanti for at jeg gidder=P
Røyket og choket som faen her om dagen. Hjertet stakk, kroppen vrengte seg og det føltes ut som jeg skulle spy og drite ut innvollene på en gang, alt dette etterfulgt av en times lang kvalme.
DET var dritthasj det..
Har hatt noe av den samme følelsen, men en annen gang fikk jeg verre smerter. Det var som om kroppen prøvde å fordøye en stor stein, og jeg hadde ufattelig vondt i magen. Det ekle var at jeg hele tiden måtte holde meg i bevegelse for å få bort smerten. Det gikk bort etter en 40 minutters tid.. weird..
Er en influensa ute å går, i can vouch for that...

Men det er alltid dritthasj ute å går der også. Dersom du fortsatt er dårlig til en grad når du står er opp, gratulerer you got the flu =P Og det var rett og slett dårlig timinig som fikk deg til se på hasjen som grunn til dine ubehag.

Selv timet jeg det helt korrekt i henhold til hva du sier her, hadde små grøsset litt på forhånd ved normale temperaturer...tok ett trekk og vips var sjukdommen sluppet løs. Ja jeg snakker om influensa. God bedring i så tilfellet.
Jeg har nå røykt i over et tiår og dette har kanskje skjedd meg 5-6 ganger...Så det er jo ikke ofte...Derfor jeg innbiller meg at det er noe med hasjen jeg handler noen ganger. Røyker stort sett grønt, og da opplever jeg det aldri... Vet ikke hva det er og det er seint, kanskje jeg gjør en innsats i morra for å finne ut av det, men det skal sies at jeg er lat og at jeg har en innstilling som kan forklares slik: My whole life is a paid vacation=D Så ingen garanti for at jeg gidder=P[/quote]

Akkurat derfor jeg også ville ta det opp her på forumet :P Har røyket mye og det har ikke skjedd meg altfor mange ganger men det har skremt meg litt de gangene det har skjedd. Men takker uansett for alle svar Har ikke influensa eller noe i nærheten idag så jeg skjønner fortsatt ikke hva det var. Kanskje det ikke er influensaen som ikke har brytet ordentlig ut enda

Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Det er nok ingen fasit på hvordan mennesker reagerer på rusmidler, men jeg vet hva han snakker om... Det er ikke noe farlig sånn jeg opplever det...

Jeg har nå røykt i over et tiår og dette har kanskje skjedd meg 5-6 ganger...Så det er jo ikke ofte...Derfor jeg innbiller meg at det er noe med hasjen jeg handler noen ganger. Røyker stort sett grønt, og da opplever jeg det aldri... Vet ikke hva det er og det er seint, kanskje jeg gjør en innsats i morra for å finne ut av det, men det skal sies at jeg er lat og at jeg har en innstilling som kan forklares slik: My whole life is a paid vacation=D Så ingen garanti for at jeg gidder=P
Vis hele sitatet...

Akkurat derfor jeg også ville ta det opp her på forumet :P Har røyket mye og det har ikke skjedd meg altfor mange ganger men det har skremt meg litt de gangene det har skjedd. Men takker uansett for alle svar Har ikke influensa eller noe i nærheten idag så jeg skjønner fortsatt ikke hva det var. Kanskje det ikke er influensaen som ikke har brytet ordentlig ut enda
Jeg opplever å bli "forkrøplet" fra tid til annen. store smerter og slitenhet i alle ledd, gjennomgående i hele kroppen....... og jeg er som deg, i 20-åra og røyka halve livet... For min del fant jeg ut at det er i forbindelse med trykkskifte i været... hvis det f.eks. har vært veldig varmt hele uka, og jeg får skikkelig vondt på fredag kveld, da vet jeg at det kommer til å regne/snø kraftig en gang mellom et halvt, og et-og-et-halvt døgn senere.... prøv å legge merke til værforandringer... det er mange revmatiske sykdommer og leddplager som dukker opp fra 20-40-års-alderen hos menn. kan være noe slikt... bare et tips Ps jeg vet ikke om det er hasjen som forsterker det, da jeg alltid er fjern, men det er altså forbindelsen mellom vær og ledd du kan/bør sjekke... kanskje litt rart formulert innlegg, men det får stå til...

Det ligger noe i at pensjonister kan kjenne været "på gikta"....
Sist endret av oooter; 1. november 2010 kl. 16:27. Grunn: dårlige formuleringer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av oooter Vis innlegg
Jeg opplever å bli "forkrøplet" fra tid til annen. store smerter og slitenhet i alle ledd, gjennomgående i hele kroppen....... og jeg er som deg, i 20-åra og røyka halve livet... For min del fant jeg ut at det er i forbindelse med trykkskifte i været... hvis det f.eks. har vært veldig varmt hele uka, og jeg får skikkelig vondt på fredag kveld, da vet jeg at det kommer til å regne/snø kraftig en gang mellom et halvt, og et-og-et-halvt døgn senere.... prøv å legge merke til værforandringer... det er mange revmatiske sykdommer og leddplager som dukker opp fra 20-40-års-alderen hos menn. kan være noe slikt... bare et tips Ps jeg vet ikke om det er hasjen som forsterker det, da jeg alltid er fjern, men det er altså forbindelsen mellom vær og ledd du kan/bør sjekke... kanskje litt rart formulert innlegg, men det får stå til...

Det ligger noe i at pensjonister kan kjenne været "på gikta"....
Vis hele sitatet...
Helt klart noe i dette du sier her,er som jeg sku skrevet det sjøl.
Husker for en stund siden tok jeg bøttetrekk mens jeg kom opp på sopp. Noe jeg aldri skulle ha gjort. Ble liggende en del på sofaen i starten av den turen, og kunne ikke bevege meg, fordi jeg fikk den mest smertefulle bølgen av noe jeg kun kan forklare som ledd-stikksmerte fra bunnen av føttene mine og opp mot ryggen. Plutselig var jeg kjempevarm og tok av meg klær, så ble jeg ekstremt kald og fikk frysninger. Trodde jeg skulle dø, men jeg kom meg heldigvis utav det etterhvert. Tok lang tid før jeg i det hele tatt kunne stå på to føtter uten å få den smerten.

Vet ikke om det er det samme du snakker om, men det øyeblikket skremte meg ... Har ivertfall vist mye mer respekt for både soppturing og røyking i etterkant.
hmmm...

har vært borti noe av det samme, men da gikk ryktene (på nett) mest i utbøff av blekk (tror ikke på den bildekk-historien som verserer, men å dryppe blekk på er ingen umulighet i forhold.)
har ingen kilder på dette, ei heller bevis, da jeg konsekvent holder meg unna gate-jall.
(kjentfolk og green er tingen.)
noen som kan bekrefte utbøff \ avkrefte?

når det er tørt her i traktene graver vel de fleste opp restelagrene sine fra skogene for å tjene lette spenn.
mulig det har noe med det å gjøre? at varene er blitt mugne \ råtne?
Jeg har også vært borti hasj som visstnok har gitt et lite ubehag mellom små perioder derav følelse av "intense, prikkete" smerter i ledd, skjellet.
Såvidt for meg har det vært dårlig brunt som har forårsaket disse ubehagelige smertene såvidt jeg husker, noen som kjenner seg igjen?
var en gang jeg fikk tak i litt smålys seig hasj som ga "stikkende" følelse rundt tinningene og ubehagelig stikking rundt på kroppen. ble sinnsykt skækk av en liten joint med ca 0.5 g i, men de neste Jonasene fenga ikke like mye, wierd det også. var en ubeskrivelig ekkel følelse samtidig som shiten gjorde "nytten" sin.
Tror de fleste med noen år på nakken med røyking har opplevd noe ubehag i sammenheng med hasjen vi får servert her i norge. Men du er visst tydeligvis ett unntak. :P Har endt opp ett parr for mange ganger at jeg har røyka meg et trekk og blitt skikkelig ekkel, istedet for stoned.

Kvalitet over kvantitet, jeg kjøper heller "svindyr" hasj til 200,- grammet som jeg kan kose meg med i flere dager, enn å kjøpe 2g pøkk til 100-pris som enten blir røkt i frustrasjon og kjedsomhet eller kastet rett i søppla.

Kan jo hende og at kompisen din var litt mere innrøyka enn deg og ikke fikk like heavy trip hvis du har vært clean en stund, god boblings kan rive ganske heftig! ^^,

Noen typer hasj gjør jo at du endrer litt tankebane, tenker på kroppen, lytter etter om alt er ok, osv. Noe jeg har lært meg å ikke tenke på. Røyket i mange år selv før jeg begynte å kjenne litt for mye etter når jeg var fjern, om alt er bra etc. Om du har "vondt" en plass kan det være hasjen som bare fucker med deg, jeg sier ikke at du skal ignorere noe om du har vondt eller får ekstremt ubehag, men det er ikke bra å analysere hver hjerteslag når du er fjern. Tenkt på noe anna, se TV, spill ......
Har aldri blitt svette og sånn, men har opplevd en gang at jeg hadde store smerter i hendene og kneene mine, måtte holde meg i bevegelse hele tiden for å få det til å slutte. Med en gang jeg stoppet gjorde det vondt, kjentes ut som om noe 'kilte' i leddene mine, var veldig ekkelt. Dette slutta etter 1 time.
Sitat av GanjaFarmer Vis innlegg
Jeg er da en gutt på 21 år som har oppigjennom årene røyket litt hasj (så ikke kom med svar at det var bra hasj). Men i det siste har jeg begynt å merke noe jeg har begynt å merke nå og bare lurer på om noen har opplevd det samme? Kanskje noen som vet hva det kan være?

Men over til "problemet" jeg ser vel det egentlig ikke som ett veldig stort problem for meg mer heller ett ubehag.

Fikk ikveld besøk av en kompis som hadde fått tak i noe skikkelig boblings, så vi hadde planer om en kosekveld. Etter jeg har tatt ett par skikkelige trekk fra bongen, har jeg ekstreme ledd/skjelett smerter og en feberaktig følelse i kroppen. Kompisen min opplevde ikke hasjen idet hele tatt på samme måte på meg for å få det på det klare. Men det her har skjedd meg også flere ganger i løpet av en liten periode, så jeg bare lurer? Noen som har opplevd noe lignende? Siden dette også er veldig ulikt meg da jeg har ett veldig godt immunforsvar og kroppen min har vært igjennom det meste, så skulle man ikke tro at hasj er det som skulle dytte meg av stolen.

Kommer vel uansett til å ta kvelden så fort jeg poster denne så takker jeg og sjekker for svar i morgen
Vis hele sitatet...
høres ut som muskelrykninger for meg, du bli mer anspent i kroppen ? dette har skjedd med meg ett par ganger å ! : ) er ikke noe farlig, bare ubehagelig..
Eneste jeg føler med for mye røyking og snus er stor ubehag i hodet og svimmelhet og kvalme. Har dog følt det 1 gang som TS nevner, men da skylder jeg på senga..