Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2168
Jeg har nylig fått tak i kokain og jeg har aldri prøvd det. Jeg vurderer å prøve det i kveld med noen kompiser, men jeg har sittet oppe i natt og tatt noen få linere med speed (fra kl 23:30. Tok siste rundt 4/5 tiden). Har nettopp tatt sovepiller sånn at jeg skal sove snart da.
Men hvordan blir det hvis jeg tar cola i kveld men tok speed sånn 20 timer før? Vil det ødelegge for min første gang med cola? Det var dyrt, så jeg vil oppleve det ordentlig og ikke ha noe annet i blodet som ødelegger, hvis du skjønner.
Burde jeg vente til neste helg på grunn av speeden i natt eller har det ikke noe å si?


Kan noen i tillegg si noe om hva jeg har å forvente av cola? Har brukt mye speed, så jeg kjenner godt til rusen og nedturen og det som måtte være. Tenker da litt på hvor likt eller ulikt cola er.

Lurer også på hvor lenge pupillene blir store av cola? Bor hjemme og kommer aldri hjem en søndag når jeg har tatt speed før pupillene er normale (verst med meta. Da ser jeg helt forferdelig ut etterpå).
Sist endret av Quellstid; 22. februar 2020 kl. 08:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg blei ordentlig skuffa etter første turen med cola, men de som kan det sier det går seg til Men prøv og sov på dagen idag og se åssen form du er i når du våkner.
Ikke forvent deg så mye, kola er ltt rart, funker best med noen øl innabords. Du vl ikke bli like stimulert som med speed. Og rusen varer bare 20-40 min.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola er ekstremt skøy under de rette forhold.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv syns jeg cola er waste
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nedturen er myyyeee chillere. Rusen er mindre "klar" enn speed. Mer intens, men mindre euforisk. Jeg blir fort stein av cola så det er også en ting å være obs på at man kan bli i sofaform også etter en stund.
Det beste med cola er ikke nødvendigvis rusen men mer hvordan jeg oppfatter og oppfører meg i sosiale sammenhenger. jeg blir mer pratsom og fokusert som igjen gjør at hele settingen blir hyggeligere. Nedturen på cola og amf kan ikke sammenlignes.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Coke må du liksom jobbe deg litt inn på. De første gangene ble jeg veldig skuffa, men etterhvert så fant jeg magien i det når jeg kjøpte litt mengder selv. Men alt i alt er det mye mer kick i de fleste andre drugs. En jeg kjenner sa klokt: "coke er dop for folk som ikke takler skikkelig dop". Veldig opphauset.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Coke er greit om man vil være overstyr i 30 minutt iforhold til speed i 30 timer
Oppdatering:
Jeg tok det i kveld. Siden kl 00 har jeg tatt 5 linere. Det eneste jeg har å si, er at dette var utrolig skuffende greier med tanke på prisen (fikk for 1200kr per gram. Kjøpte 2g som ble delt på 3 personer btw).
Noe som jeg nå tenker at kan være eventuelle årsaker til at jeg ble så skuffa var at: 1. Jeg hadde for høye forventninger. 2. Han jeg kjøpte det av har et rykte på seg for å blande speeden sin med alt fra vaskepulver til keratin eller noe.
De to andre jeg delte colaen med fikk feks den nummenhetsfølelsen, men jeg kjente så vidt noen ting. Akkurat nå har jeg hodepine, men det vil jeg å tro at er pga alkoholen jeg drakk før jeg begynte med colaen. Jeg føler nå at hvis jeg skal ta kokain senere, skal jeg få tak i det fra en dealer som ikke har dette ryktet jeg fortalte om istad. hvis kokain i gjennomsnitt er slik som den jeg har tatt nå i natt, tviler jeg på at jeg kommer til å prøve det igjen. Jeg velger å gi det en sjanse til, da jeg en venn av meg fortalte at de hadde mulighet for å skaffe kokain med bedre kvalitet. Så for å gi en oppsummering; dette var nok den største skuffelsen jeg har opplevd på lenge.

Forresten; hvis noe ikke gir mening så beklager jeg det. Jeg har som sagt drukket mye alkohol før jeg gikk på kokainet. Og til tilleggsinformasjon så sov jeg ca 5 timer i dag etter jeg tok speed i går natt.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du hadde nok for høye forventninger. Cola er ikke store greiene, og det kommer mye an på stemninga man ellers er i. Er man i party humør og ikke tenker på at man har tatt seg noen linjer så merker man det i form av høyere stemning, stemmeleie, mild eufori og ofte kort lunte/aggresjon, men om man sitter å pilser og venter på å kjenne noe med forventninger til hva man skal kjenne så kjenner man det ikke. Blir bare mer pratsom og rastløs, andre ganger cocky og confident, andre ganger liten og paranoid. Etter min mening bortkasta dop å bruke spenn og ofre hjerneceller på.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For høye forventninger ja. Kan også love deg at hodepinen kommer fra coken.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I forhold til andre rusmidler, er ikke effekten av kokain så merkbar. Du får mer energi, fokus og "selvtilit." Kokain er vel mer en "stabilisator," feks. Er du superdrita og tar kola, så blir du litt mer "edru."