Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 5241
Så, jeg er alene i julen, noe som betyr dame og ungefri, så jeg har holdt på i hele dag med å sette opp ett lite Rust server prosjekt. Legger derfor ut en tråd her hvor jeg ønsker tilbakemeldinger og tips til forbedringer.

Prosjektet kalles www.RustServers.EU, og det kommer en egen nettside på det etterhvert.

Server 1 :
Helt enkelt helt vanilla Rust, med månedswipes.
client.connect 57.175.27.93:28017

Server 2 :
Vanilla server, med 3x loot, og litt raskere smelting, med månedswipes
client.connect 57.175.27.93:28019

Server 3:
10x moddet server, med instantcraft, teleports, kits, rask smelting, nightvision, bgrade og mer. Månedswipes, med mindre entities krever wipes oftere. Time will tell
client.connect 57.175.27.93:28021

Målet mitt med dette, er å skape servere som de fleste vil trives på. Dette har ikke lykkes med kun en server, og siden jeg har egen hardware som orker dette, så tenkte jeg å gi dette ett forsøk.

Kom innom discord om du vil se mer utfyllende informasjon om hver server : https://discord.gg/a2TpvA8

Feil i ip på alle serverene.. Her er riktig :

Server 1 :
Helt enkelt helt vanilla Rust, med månedswipes.
client.connect 51.175.27.93:28017

Server 2 :
Vanilla server, med 3x loot, og litt raskere smelting, med månedswipes
client.connect 51.175.27.93:28019

Server 3:
10x moddet server, med instantcraft, teleports, kits, rask smelting, nightvision, bgrade og mer. Månedswipes, med mindre entities krever wipes oftere. Time will tell
client.connect 51.175.27.93:28021
Sist endret av NiFlex; 24. desember 2019 kl. 20:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.