Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5053
NiFlex Rust 3X!

Serveren vår er oppe og går for fullt. Vi luker fortsatt ut noen barne sykdommer og justerer plugins, men det meste er bra nå.

Serveren kjører følgende :

-3x loot på alt
-Quicksmelt
-Instantcraft
-Teleports med raid og combat block
-Removertool
-Nightvision
Stacksize med god størrelse

Og sikkert en del til.
Søk NiFlex Rust i modded seksjonen for å finne serveren! Vi prøver å ordne ett hyggelig community hvor man kan trives over tid, og har valgt å ha månedslige wipes.
Ikke spillvert håper jeg? Elendig host når det kommer til Rust. Ellers anbefaler jeg først som sist å få en skikkelig host med god ddos protection ala OvH. Blir du først targeta er du ferdig, vi hadde full server (200) uke etter uke, så traff ddos å vi måtte bytte leverandør og ip osv osv, måtte bygge oss opp igjen.

Skulle du ønske noe teknisk hjelp eller tips så send meg en pm, driver og drivet med rust servere siden legacy.

Ps: Månedlig wipe er ikke gjennomførbart med mindre man har noe unikt ved seg/solid playerbase. Men lykke til!
Nei, jeg hoster på dedikert server.