Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1793
Dukker kratom opp på urinprøver man avgir i forhold til LAR? Jeg prøver å trappe ned subutex, men jeg sliter skikkelig selv med en veldig sakte nedtrapping og vil gjerne vite om jeg kan ta kratom for å hjelpe med abstinenser uten å havne i problemer med LAR?
Går ut ifra at kratom ikke blir sjekket for, men vil være sikker...

Jeg er klar over at kratom også er et rusmiddel i følge mange, men alternativet er å enten gå tilbake til en høyere dose eller gi opp fullstendig. Jeg har brukt kratom før og vet at det hjelper med å slappe av og vet mange sverger ved å bruke kratom til avenning.

Samtidig har jeg ikke kjøpt kratom på over åtte år, har lovene og reglene endret seg siden da? Setter pris på støtte og svar, folkens.
kratom er ulovlig nå, det er en ting som har endra seg på 8 år hvertfall..
regner også med kratom ikke testes for, men vett ikke.
Trådstarter
9 1
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
kratom er ulovlig nå, det er en ting som har endra seg på 8 år hvertfall..
regner også med kratom ikke testes for, men vett ikke.
Vis hele sitatet...
Ånei Jeg husker jeg fikk en epost for lenge siden om det, men hadde helt glemt det. Idiotisk at kratom skal bli ulovlig, hva skade har det gjort foruten å hjulpet masse mennesker gjennom opiat-abstinenser?
Der gikk den løsningen i vasken! Fantastisk.
Tipper noen av metabolitene til kratom slår ut som opioder/opiater
det skulle jeg gjerne likt å se kilder til sukkerpapir, da virkestoffet i kratom er noe helt annet enn vanlige opiater og opioder, og derfor ikke vil brytes ned til det de opi'sa brytes ned til..
Kratom slår ikke ut på opiater hverken på hurtigtest eller labtest med mindre de spesifikt ser etter det.
Sist endret av DfenZ; 27. mai 2019 kl. 10:35. Grunn: Dobbelpost
Ble fortalt det på urniprøving gikk på men aner ikke om det er sant
Trådstarter
9 1
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Ble fortalt det på urniprøving gikk på men aner ikke om det er sant
Vis hele sitatet...
Virker usannsynlig siden det, som nevnt, ikke er et opiat eller omdannes som det i kroppen.

Hvorfor i all verden ble kratom gjort ulovlig og hvorfor bare noen land? Hva skade kan kratom ha gjort egentlig? Går ut i fra at salvia fremdeles er lovlig, selv om man kan si at salvia er mye skadeligere enn kratom...
alt som antas å ha psykoaktiv effekt er nå ulovlig.. utenom alkohol, tobakk osv da det er jo ikke farlig!