Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1365
Per d.d har vi betalt 80k til regnskapsfører fom des 2018 til d.d
Samme periode har vi omsatt for 500k.
Dvs nesten 20% av oms går vekk ditt.

De teller ant bilag, og vi har 250 innbetalinger per d.d fra kunder. Dvs 250 bilag, pluss alle kvitt for kjøpt til selskapet osv samt lønnskjøring.

Er 80k en ok pris?
80k er ihvertfall mye. Timepris? Hva gjør de for deg? P føre bilag må du da klare å fikse selv...
Sist endret av Trenbro600; 30. april 2019 kl. 09:15.
Trådstarter
De heter regnskapshjelp.no en tjeneste fra conta. Nei de gjør ALT. Sender de alle fak/kvitt/kontoutskrifer/lønn osv hver mnd. Kanskje derfor si. Timepris er 750kr
Uten å vite mer om hva dere driver med og omfanget av de tjeneste de yter for dere vil jeg si at dette var i dyreste laget.

Hilsen eks Revisor
Trådstarter
Driver med salg av anbudsrapporter til bedrifter som skal i offentlige anbud.
Ja betalt de snart 80k for oms på 500k. Hvor lett er det og bytte regnskapsfører etter denne termin er levert inn fra dem? Husker de sendte en kjempe lang kontrakt
Slutt å bruk conta, gjør heller alt selv i Fiken det er faktisk latterlig enkelt. Dette du beskriver er jo bare å tull ha regnskapsfører til.
Trådstarter
Ja men noen som har erfaring med og si opp en avtale med ett regnskapsfører byrå da?
Sitat av stangut Vis innlegg
Husker de sendte en kjempe lang kontrakt
Vis hele sitatet...
Sitat av stangut Vis innlegg
Ja men noen som har erfaring med og si opp en avtale med ett regnskapsfører byrå da?
Vis hele sitatet...
Det er vel kontrakten deres som beskriver oppsigelse?

Generelt er det desidert greiest å bytte pr. Regnskapsår.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg betalte regnskapsføreren min rundt 50k og synes det var dyrt.
Omsatte for ca samme som deg.
80k høres veldig mye ut..?