Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1757
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg og kompisen min har tatt speed i noen dager nå… han anbefaler å ta en «quetapin» .
Vil det hjelpe tankekjøret ?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ozni
Anonym bruker
"Svak Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei quetiapine er ikke farlig. En 25mg tablett holder men ikke ta det om du skal fortsette å snorte
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei quetiapine er ikke farlig. En 25mg tablett holder men ikke ta det om du skal fortsette å snorte
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Altså ikke at jeg ser poenget med å ta om man skal fortsette me linjer, men er det en spesiell grunn til at det skal unngås? Bare nysgjerrig
Anonym bruker
"Svak Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke? Altså ikke at jeg ser poenget med å ta om man skal fortsette me linjer, men er det en spesiell grunn til at det skal unngås? Bare nysgjerrig
Vis hele sitatet...

Lett å ta for mye speed da siden effekten dempes så plutselig stopper hjertet pga overdose eller pang så eru i psykose
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som jeg har prøvd å forklare deg 100 ganger før IRL bro, er det fordi oppover-drugget amfetamin krasjer helt med nedover-«drugget» quetiapin…, om man kan kalle det narkotika engang, man burde vente 12 timer fra siste linje til inntak av quetiapin, quetiapin shutdowner serotonin og speed booster serotonin. Mange får psykosesymptomer av å ta (evt for mye) quetiapin for kort tid etter lines, halliser (ser skygger, paranoia) og «bad trips». Men det er ett antipsykotika, så det stopper normalt virkningen av amf og får deg til å sove. Men nei quet er ikke farlig. Man bør ta det og sove om man får psykosesymptomer, eller det kan være lurt å ta etter 5-6 dager våken på amf med noia og halliser ))))) tror jeg kan snakke for hele forumet på siste linje
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som jeg har prøvd å forklare deg 100 ganger før IRL bro, er det fordi oppover-drugget amfetamin krasjer helt med nedover-«drugget» quetiapin…, om man kan kalle det narkotika engang, man burde vente 12 timer fra siste linje til inntak av quetiapin, quetiapin shutdowner serotonin og speed booster serotonin. Mange får psykosesymptomer av å ta (evt for mye) quetiapin for kort tid etter lines, halliser (ser skygger, paranoia) og «bad trips». Men det er ett antipsykotika, så det stopper normalt virkningen av amf og får deg til å sove. Men nei quet er ikke farlig. Man bør ta det og sove om man får psykosesymptomer, eller det kan være lurt å ta etter 5-6 dager våken på amf med noia og halliser ))))) tror jeg kan snakke for hele forumet på siste linje
Vis hele sitatet...
Jeg er stein. Orker ikke finne kilder, men ts her spiser benzo, røyker hasj/crack, snorter amf/metamf, men mener quet er farlig, forum plis prøv å forklar han at en quetiapin iblandt ikke er farlig på noe som helst måte i små doser derimot gode for psykosesymptomene ts får hver gang vi snorter amf. ^^.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Popper xtc/mdma, tar kokain, tar oxy når det er tilgjengelig i ei viss dameveske og gjør’n. Sorry ts, mn æ prøve bare hjælp <3
Anonym bruker
"Svak Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
en quetiapin iblandt ikke er farlig på noe som helst måte i små doser derimot gode for psykosesymptomene ts får hver gang vi snorter amf. ^^.
Vis hele sitatet...

Da er det på tide å legge speeden på hylla før psykosesymptomene gjør permanent skade på hjernen. 4 real