Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1194
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har resept på 30 MG og har jævla mange av disse hvor mye må jeg egt ta for noe som helst chill effekt om det i det hele tatt er mulig for meg som har ADD?
Amfetamin er jo ekstra chill for dem med ADHD.

Når jeg brukte sånt, var det kun tankene jeg likte, euforien var der, men ga faen i den.
Jeg har selv ADD, og merka så og si ingen effekt av Ritalin. Da mener jeg ruseffekt, ikke medisinsk. Om det ikke sa seg selv.
Sitat av Slightlyinsane Vis innlegg
Jeg har selv ADD, og merka så og si ingen effekt av Ritalin. Da mener jeg ruseffekt, ikke medisinsk. Om det ikke sa seg selv.
Vis hele sitatet...
Kommer jo an på dose. Jeg har ADHD, og jeg merker stor rus på Ritalin. Og da gjerne 150mg.
Jeg og med 90 mg aduvanze. Kan nesten beskrive det som en bitte liten mdma rus.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slightlyinsane Vis innlegg
Jeg har selv ADD, og merka så og si ingen effekt av Ritalin. Da mener jeg ruseffekt, ikke medisinsk. Om det ikke sa seg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg blir så pratsom og glad når jeg sniffer rundt 40 MG bare jeg, har ikke prøvd høyere en 60 men hvor mye burde jeg ta for en bra «rus».
Husk at ritalin gruser kroppen og hodet ditt over tid. Vet av folk som foretrekker hasj som medisin på sine adhd utfordringer