Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1835
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har prøvd å google litt og blir ikke 100% sikker, så jeg spør her.
Har noen ritalin 40mg depot tabletter som er gule. De inneholder små hvite kuler. Går det fint å knuse de kulene og snorte det? Har ikke lyst på hele dosen liksom, men har litt å gjøre i natt.

Takker
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller er kanskje kapsel. Ikke sikker, har bare vært borti de små hvite tablettene.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De kapslene får jeg på resept. Toleranse er individuelt, men 40mg er en decent dose for å være effektiv. Du kan til og med dele den opp i to, med dosering på 3-4 timer for å være sikker på å ikke bli helt stoka.

Jeg ser ikke helt vitsen med å trekke dritten opp i nesa, da det fungerer svært bra for konsentrasjon og effektivitet via oralt inntak.
Men du er neppe den første som har tenkt tanken og gjennomført. Effektmessig aner jeg ikke hvordan ritalin i nesa vil påvirke deg, men tvilsomt noe jeg ville anbefalt noen.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De kapslene får jeg på resept. Toleranse er individuelt, men 40mg er en decent dose for å være effektiv. Du kan til og med dele den opp i to, med dosering på 3-4 timer for å være sikker på å ikke bli helt stoka.

Jeg ser ikke helt vitsen med å trekke dritten opp i nesa, da det fungerer svært bra for konsentrasjon og effektivitet via oralt inntak.
Men du er neppe den første som har tenkt tanken og gjennomført. Effektmessig aner jeg ikke hvordan ritalin i nesa vil påvirke deg, men tvilsomt noe jeg ville anbefalt noen.
Vis hele sitatet...
Helt sant bare tull å sniffe. Ritalin er baby uansett ta det oralt du.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar folkens!

Tenkte kanskje det var tull å snorte og men knuste litt av det i kapselen og snortet det i sted og jeg har spilt Dota2 som en hyperfokusert jævel nå, men tror også min toleranse for disse greiene er litt lav. Ettersom jeg tok en sånn 40mg kapsel hel her om dagen kl 18 og faen, svettet som en gris og fikk ikke sove før kl 7 om morningen, selv med masse weed for å mellow it out.

Har også stor mistanke (sånn 90%) om at jeg har ADHD og det har ADHD-vennene mine også. Vet ikke om dette spiller inn på virkningen.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Øl og weed ser også ut til å gjøre lite, så jeg tror det å snorte det funker helt fint. Ut i fra personlig erfaring erfart nå. Spesielt for en som ikke har høy toleranse for greiene
Får disse på resept jeg og snorter nesten alltid disse kapslene, funker mye bedre syntes jeg!
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bra det ikke bare er meg! Synes det funker knall så langt
Kjempedigg å sniffe på disse 40mg's rita kapsler.

Gjorde mye hekkan under påvirkning av disse

Pass på å ikke gå for hardt på dem. Jeg ble utbrent i godt over 2-3år etter å ha ravet igjennom månedene med en kompis som fikk disse på resept.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, skjønner ikke helt kritikken mot sniffing. Virker som det funket som det skulle, var ikke i nærheten av å sniffe hele 40mg og jeg var oppe til morgenkvisten og jobbet med noe på PCen.

Har et minne av at jeg stjal et ølglass fra et utested og løp derfra med bartender i hælene en gang jeg var veldig ruset på Ritalin, weed og øl. Så kan se for meg at det kan forekomme litt faenskap under større doser haha.

Men ja, har respekt for droger og røyker kun weed fast egentlig.
Tror "kritikken" mot sniffing av ritalin går mere på at det er en unødvendig wannabe narkoman ting å gjøre. Enten så tar du medisinen din eller så kjøper du knark. Kjøpe depot tabletter for å knuse de opp og snorte de, meh...
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan se den, men personlig så synes jeg det er mye lettere å dosere på den måten etter behov. Ble en mye mer behagelig natt enn da jeg droppet hele driten hvertfall. Nå er ikke dette noe jeg gjør ofte eller har betalt for heller så, men bra å høre litt kritikk og.