Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1522
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Tok for ca 3 timer siden 200 mg tramadol. Vil det være trygt å drikke i kveld kl 21-ish?

Vet at denne komboen kan være litt skummel så vil ikke ta noen sjanser.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hatt noe problem selv, men ta en øl om gangen og kjenn etter
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har bare sprit.

Glemte en ikke uvesentlig detalj; går også på 10 mg vival dagen. Aldri prøvd denne komboen med alkohol, Melk kan muligens potensielt være farlig? Vente til i morgen?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan melk være farlig? Men ja, alkohol og opioder er farlig. Spesielt med vival på toppen der. Vent til imorgen
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok oxy jevnlig etter en rygg operasjon hvor jeg etterhvert hadde bygget opp en del toleranse, dvs. at jeg ikke følte noen form for rus. Siden det var 8 timer siden sist inntak, prøvde jeg å ta meg en øl til fotballkampen. Endte opp med å ikke få med meg andre omgang. Ble helt ufattelig sløv og klarte så vidt å holde øya oppe.

Med vival innabords i tillegg, ville jeg nok styrt unna. Kjedelig å sovne etter første drinken, evt. slutte å puste. Opiater og alkohol er dårlig kombo. Rusopplysningen.no er grei å titte innom. Der finner du ut om det du tar passer eller ikke å ta med noe annet.

Så, om det er trygt? Nei, det er aldri helt trygt med rus. Om det hadde gått bra å drikke i kveld? Kanskje, men man øker faren for uønskede hendelser ved blanding og høyt inntak.

Lurt å vente til i morgen. Med sprit er det vanskeligere å drilke litt for å føle på hvordan formen blir, kontra øl.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skulle stå melk istedenfor melk, kan takke mobilen for auto-correct der ja, haha

Takk for svar begge, kanskje spesielt "Harm Fjellrev" med utfyllende informasjon.

Har begynt å drikke. Tatt fire shots, men skal prøve å roe litt ned nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skulle stå melk istedenfor melk, kan takke mobilen for auto-correct der ja, haha

Takk for svar begge, kanskje spesielt "Harm Fjellrev" med utfyllende informasjon.

Har begynt å drikke. Tatt fire shots, men skal prøve å roe litt ned nå.
Vis hele sitatet...
''Skulle stå melk istedenfor melk'' HÆÆÆÆÆÆ?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
''Skulle stå melk istedenfor melk'' HÆÆÆÆÆÆ?
Vis hele sitatet...
Jule-ferie på freak, det er akkurat det det er.
D.D.E
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble vekket av en ansatt på trappa til den lokale coop-butikken for ca en time siden. Husker knapt hva som skjedd i natt.

Ikke følt det slik tidligere på fylla tror jeg og tror uansett jeg ikke vil prøve dette igjen.


Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
''Skulle stå melk istedenfor melk'' HÆÆÆÆÆÆ?
Vis hele sitatet...
Skulle ikke vært mulig skulle stå MEN selvfølgelig,