Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2577
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, jeg har 2 x 50mg Nobligan/Tramadol kapsler igjen, hittil har jeg tatt de som forskrevet, 1 kapsel oralt med mat, tenkte jeg skulle prøve å kose meg med de siste jeg har igjen, ettersom smerten jeg fikk de for har gått over.

Jeg vet at 100mg Tramadol ikke er spesielt mye, så jeg gikk på google for å finne måter å forsterke effekten på, og fant denne artikkelen https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25170803/


Det jeg da lurer på er om noen har nevneverdige erfaringer med å sniffe pulveret i Nobligan kapslene, og om det er verdt det for å prøve å få mest mulig ut av de 2 jeg har igjen? Jeg har også lest at Paracetamol/ Acetaminophen kan booste effekten litt om jeg tar det på forhånd.

Jeg har også 2 paralgin forte, 30 mg kodein som jeg tenkte jeg kunne ta en times tid før jeg eventuelt prøver å snorte Tramadolen.

Så, spørsmålet mitt er egentlig, er det verdt å sniffe tramadolen? Og stemmer det som står i artikkelen, at jeg kan nærmest femdoble effekten med å gjøre det? kan jeg da sniffe litt utover dagen for å utnytte de mest mulig, eller burde jeg ta alt på en gang?

Takker på forhånd for svar
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det er jævla vondt i nesa å sniffe tramadol. Men aldri prøvd den inntaksmetoden, synes det funker fjell når man spiser det, du hadde jo også andre godsaker på lager så tipper du vil få tilstrekkelig kos uten å trenge sniffe noe
Anonym bruker
"Digital Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er greia med at alt folk kommer over skal opp i nesa ? Det er vel produsert og laget for oralt inntak og at det skal taes opp den vegen. Tok alltid pillene mine oralt og hadde like god form og funk som de som skulle knuse og sniffe alt. Forskjellen var at jeg ikke brakk meg pga bismak og dritt av det som ble dratt opp i nesa
▼ ... noen uker senere ... ▼
Slenger meg på resten over her og sier: alt blir ikke bedre av å ta det opp i nesa. Noen stoff tas rett og slett opp dårligere på den måten om de primært er til for å svelges. Gjelder ikke alle, men noen. Tramadol bør du svelge, ikke noe vits å snorte pulveret enkelt og greit.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer til å bli rusa visst du tar.alt det du hadde men skulle hatt en spliff på toppen