Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1300
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
hei, er dette en farlig kombo? har grei toleranse på alt utenom tramadolen. tenker på CNS-Depresjon. føler meg ikke ruset, så kanskje ta noe cosylan i tillegg?
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farlig å farlig... iallefall ikke bra, det er en veldig høy blandingsdose.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Farlig å farlig... iallefall ikke bra, det er en veldig høy blandingsdose.
Vis hele sitatet...
takk for svar, men kan du utdype? hvordan er dette farlig? har høy tolletanse på både lyrica og sobril. men ikke tramadol, derfor jeg holder meg under 400mg som er maksdose daglig. men begynner å føle meg ganske trøtt, bør jeg kanskje ikke sove, et noe paranoid for at jeg kan komme til å slutte å puste
Sist endret av Hasjoman02; 4. desember 2021 kl. 21:17. Grunn: skriveleif
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
takk for svar, men kan du utdype? hvordan er dette farlig? har høy tolletanse på både lyrica og sobril. men ikke tramadol, derfor jeg holder meg under 400mg som er maksdose daglig. men begynner å føle meg ganske trøtt, bør jeg kanskje ikke sove, et noe paranoid for at jeg kan komme til å slutte å puste
Vis hele sitatet...
Demp dosen med lyrica, tramadol blir jo økt noe jævlig av lyrica.

Har selv tatt den mixen, men med 75mg sobril, og 150mg lyrica, 200mg tramadol.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å si om det er farlig eller ikke. Du bør vite slikt før du pakker alt dette i deg. Ha nalokson klart hvis du har, ring en kompis og si hva som foregår, kanskje noen kan komme på besøk?
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Umulig å si om det er farlig eller ikke. Du bør vite slikt før du pakker alt dette i deg. Ha nalokson klart hvis du har, ring en kompis og si hva som foregår, kanskje noen kan komme på besøk?
Vis hele sitatet...
har alltid nalokson tilgjengelig når jeg driver på som jeg gjør. har også en kompis som er klar over hva jeg har pakket i meg og som kan være behjelpelig med kameratredning om det skulle trengs. men takk for tipset uansett. jeg har bestemt meg for å spise noen attentin så jeg ikke sovner av også.
Hadde ikke giddi cosylane for å få rus i allefall.

Går på lyrica fast, var en periode når jeg gikk på 600mg daglig at jeg sparte på det så jeg kunne ruse meg på de. Lyrica booster mange ting veeeeldig mye. Så vær ytterst forsiktig
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pillepalle Vis innlegg
Hadde ikke giddi cosylane for å få rus i allefall.

Går på lyrica fast, var en periode når jeg gikk på 600mg daglig at jeg sparte på det så jeg kunne ruse meg på de. Lyrica booster mange ting veeeeldig mye. Så vær ytterst forsiktig
Vis hele sitatet...
går selv på lyrica og de andre medisinene 300mg x2 daglig lyrica, 25mg x4 daglig sobril, 15ml x4 daglig cosylan og 200mg x2 daglig tramadol depot