Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2267
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å få de "originale" med rød varsel trekant. Men denne typen ksalol er annerledes utseende på skrift osv.

Er de ekte?


https://imgur.com/a/korH0nH
Kjenner det hvis du slikker litt på en, men det var en merkelig versjon ja.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja var bitter smak, men de funker bra som de skal hittil med 2 stk.
Anonym bruker
"Trygg Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti samme nylig, fungerte som det skulle
▼ ... over en uke senere ... ▼
YOUNG&HEARTLESS
tomax666's Avatar
5 2
Har alltid fått ksalol på blister. De gode gamle med mulighet for å dele og de nye med batch stamp uten mulighet for deling.
Men de siste ukene har jeg kjøpt løst (båden de gamle, nye + løse er fra samme plug).
De løse har den karakteristiske sterke bitre Alprazolam smaken og er blanke og like i blå farge og de funker som de skal mtp panikk angst og tankekjør (Som de er ment og brukes for).

Men det jeg stusser på er at noen av tablettene rett og slett ser hjemmemekka ut.
Er dette fordi disse er tatt ut av blister for å frakte større kvanta så det vil forekomme uregelmessigheter på utseendet? Eller hva er greia?
Og er disse litt underdoserte/skjevt dosert eller er det bare det at jeg har fått høyere tollerense?
Spiser 1-2mg om dagen +/-. Gjort dette et par uker i strek vel og merke. Men merker at jeg nå kan fylle på oftere for samme effekt. Hadde en pause på over 1 måned før jeg begynte igjen for noen uker siden.

Nei jeg orker ikke den dølle diskusjon om Fentanyl. Jeg ønsker svar fra noen som vet.
Sist endret av tomax666; 5. desember 2021 kl. 21:31.
Jeg har aldri opplevd å få noe jeg har trodd var falske. Ganske sikker på at smaker de som de skal så er det real shit. Snakka med en gammel traver der nede som mente alle kom fra en amatør «pill mill» oppe på torshov. Han hadde visstnok stacka alle skap og rom med penger. Sikkert….
Synes det er litt snodig at de gjør så drastiske endringer i designet på brettet rett etter at de slutta med perforering på brettet.

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å smake disse også.
YOUNG&HEARTLESS
tomax666's Avatar
5 2
Hørtes sannsynligvis ut ja med den Torshov historien. Haha
Men at det er noen som presser disse på et lab nede i Balkan er jo en ting.
Men så lenge de smaker bittert alpro som de skal og virkningen er som den skal kan de komme fra Ytre Enebakk for min del.
Er vel bare jeg som er blitt litt for glad i de og toleransen øker.
Bare av ren nysgjerrighet siden de har kommet i så mye forskjellig design i det siste.
Sist endret av tomax666; 5. desember 2021 kl. 23:23.