Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1956
Hei.

Vet at det finnes en del tråder om dette legemiddele fra før, så admin er mer en velkommen til og evt fjerne tråden, men det jeg egentlig lurte på er at jeg sitter med en eske her med 5mg, og vanligvis (for rusens skyld) popper jeg to, men i 2/10 tilfeller merker jeg rusen og får noen merkelige halliser, bamser blir levende og pcn stikker av fra meg og sånt og 8/10 tilfeller blacker jeg.. men jeg er ute etter rusen, er det noen som har tips til hvordan og ruse seg på sovemedisin/innsovningsmedisin uten å slokne? eller utnytte rusen?

Dette er ikke noe gøy å innrømme, er så ung i gamet, og kan omtrent ingenting, men jeg har så lyst til å oppleve noen skikkelig halliser! Er virkelig nysgjerrig..
Er det noen som har et tips til hva jeg skal ta for å få halliser? som ikke er drit umulig å få tak i seff. og evt hva jeg kan ta i combo med noe for å forsterke evt effekter?

Går ikke på noen resepter fra lege og har aldri gjort det, og markedet for legemiddler er heller dårlig her jeg bor.. men har tilgang på vival, stilnoct, nozinan, sobril og weed.

tips hjelp og råd takk!
og jeg vil jo helst ikke ta noe som ødelegger meg totalt, eller noe som gjør at jeg hopper i elva eller leker på veien eller skader meg på noen måte da.
Har ingen kontakter som kan skaffe LSD/salvie eller flein(hvilket kanskje er det beste)
Jeg ville foretrukket legemiddel halliser, gjerne i kombo med weed.
Stilnoct er noe dritt å ruse seg på. Tok 2 for å få sove en gang, og så på film mens jeg ventet på at de skulle kicke inn og bli trøtt. Husker ingenting, men dagen etter fant jeg en merkelig film på mobilen som var nesten 2 timer lang. Hadde filmet hele filmen med mobilen mens jeg av og til pratet med meg selv.
Du får kraftigst effekt jo lengre du har vært våken. Du bygger fort toleranse på stillnoct og personlig syns jeg det finns langt bedre ting å ruse seg på. Jeg måtte til slutt opp i 30-40mg for å merke effekt.
I mitt tilfelle ble ikke rusen eller søvnen merkbar bedre av å øke mengden, fikk bare en del kraftige hodepiner dagen derpå.
Men for all del, jeg syns det var greit i starten å ta et par tabs og slenge på en film. Skjønte som regel ikke en drit av filmen da jeg var halvt i søvne og halvt våken så hjernen koblet helt ut.

Hallisene er jo ikke så intense heller (i mine tilfeller) litt som å være våken i 3 døgn. En positiv ting jeg syntes var digg er at jeg bestandig følte det var folk rundt meg. Selv om jeg er alene hjemme så føltes det ut som om det er 4-5 personer der, merkelig følelse.
Sist endret av Khallifa; 13. november 2013 kl. 01:23.
hei, jeg får endel stilnoct(10mg) på resept og dette er det absolutt muligheter for og ruse seg på, men problemet er at når du begynner og kjenne det hever du som regel i deg alt du har (hvertfall pleier jeg og gjøre dette), og til slutt vet du ikke hva du gjør, tok selv 1 x 10 mg..merka ingenting så tok jeg noen flere og før jeg visste det hadde jeg tatt 30 stk, og jeg satte meg i bilen og kjørte vinglete som faen og ble stoppa seff, ble fratatt førerkortet osv.

så hvis du skal ruse deg på dette vil jeg anbefale at du ikke har for mange for da kan du risikere og bli helt mongo som meg, eller om du har en kompis som kan passe på deg for når du har tatt for mange vet du absolutt ikke hva du kan finne på!