Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 15026
Sitat av cold Z Vis innlegg
Er det bare jeg som er "badguy" her og ville fått 20 tusen for hver person som fikk ha lappen? Jeg kunne gitt lappen til idiotoer for 20k som deltidsjobb!
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg synes du fremstår som med dette, er korttenkt og snever!

Fyren som råkjørte skulle ha hatt plukket kroppsdeler o.l. etter en trafikkulykke. Særlig sitte på kne med en sparkel i solsteiken, og skrape hjernemasse av asfalten så svetten koker blant skyer av fluer, ved siden av hodet som delvis stirrer på deg. Så han ikke får avpersonifisert riskremen med rød saus på asfalten. Eller være med å plukke delvis knuste barnelik ut av en bil.
Så han kunne ha studert en eventuell konsekvens av grisekjøring i detaljer.

Jeg har en gammel lensmann som nabo. Han har fortalt litt om (uten å bryte taushetsplikt) plukking av kroppsdeler o.l. etter trafikkulykker. Der han sier bara er verst. Han bærer "arr" av dette den dag idag!
Ærlighet varer lengst! Har flere ganger fått belønning for å ikke utnytte situasjonen mer enn jeg trenger. Han du skal presse kan jo være en luring, og tenke at "Hah! han skal anmelde meg ja, den som ler sist ler best." også ender du opp med anmeldelse for utpressing. Da må kanskje du betale en erstatning til han. Hvis du absolutt skal presse han, så gjør som nevnt i tråden og selg noe: "Nei, jeg er ikke interessert, men jeg har en VHS-spiller til samme pris."
Om man skal gå etter hver idiot i trafikken, blir det nok en travel dag. Etter det jeg har erfart, så tror jeg heller at 20k stopper han ifra evt. gjøre det samme igjen kontra en prikk. (Spørs litt hvor mye han har da)
En prikk?

Hadde politiet tatt han i å forbikjøre 3 biler over en sperrelinje med en trailer mot seg, så hadde han mista lappen på stedet.

Skulle ikke forundre meg om han kunne risikert fengselstraff heller.