Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1710
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde tenkt og slå ut håret litt sidenn jeg blir alene i romjula og kose meg med200mg Tramadol, fikk høre nå at han kun hadde 5mg oxytocin igjen. Hva er dosering for en ganske sterk tur på slikt og hvordan er opplevelse på fensammenligner med Tramadol?
Oxy er mye sterkere enn tramadol men tviler sterkt på du får noen særlig effekt av5mg,og oxycontin har halveringtid på 12timer
Sist endret av Rognkjeksa; 4. desember 2021 kl. 19:17.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke oxy legens rene versjon av heroin? Hvilken dosering burde man gå for uten toleranse for en ikke altfor sten opplevelse?

Tydelig stemme og balanse form men fortsatt eurofi.

Hva er dødelig dose og hva er en chill dosering til en joint eller fem ved siden?
10-20mg til å starte med, så kan du føle deg litt frem.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Såpass ja, ja da står jeg over. De Skulle ha ganske mye per, så det gidder jeg ikke liker å ta skikkelige turer når jeg for en gangs skyld skal gjøre ting
Sist endret av Veggen; 4. desember 2021 kl. 21:30. Grunn: Pris