Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1406
Tenker å investere i noen gode studio monitorer som kan vare livet ut (kanskje litt optimistisk, men du skjamener).

Har bare hatt noen veldig billige før. Hvor mye er egentlig vits å legge inn i dette? Er noen til 15k veldig mye bedre enn noen til 10k? Og hvor mye bedre er noen til 20k enn noen til 15k igjen? Osv?

Kan legge til at jeg vurderer å kjøpe brukt, med mindre det er noen gode grunner til å ikke gjøre det i denne sammenhengen.
Sist endret av Gamgee; 18. november 2021 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er veldig glad i KRK Rokit-serien. Ikke så jævla dyre, spiller etter mine ører nøytralt og fint, og kommer i flere størrelser etter hva slags behov du har.
Genelec er verdt å sjekke ut
Fluid er også knall bra
KRK Rokit RP7 er gode de, men jeg har aldri anget på at jeg kjøpte mine Adam A7X.
Men, jeg har aldri opplevd så nøytral og fyldig lyd som HEDD Audio Type 20 har.
Yamaha hs8 er råbra både på pris og lyd !Stikk innom noen som selger slikt å prøvehør selv på forskjellige merker osv
Sist endret av tøffel; 18. november 2021 kl. 21:50.
Sitat av tøffel Vis innlegg
Yamaha hs8 er råbra både på pris og lyd !Stikk innom noen som selger slikt å prøvehør selv på forskjellige merker osv
Vis hele sitatet...
Men de er ganske store til å være 8 tommere men de spiller ganske dypt nesten på kanten til for mye bass