Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4934
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg åpner tråden her for å kunne være anonym. Jeg har rushistorikk som nå heldigvis ligger bak meg. Allikevel opplever jeg alltid situasjoner der man møter på en ny arbeidsgiver som ganske vanskelige da jeg har en hullete CV.
Er det noen som har noen gode tips til hvordan man ved f.eks i intervju kan være i forkant og kort fortelle på en så pen måte som mulig at man har hatt noen trøblete år? Slik at man forklarer hullene i CVen heller enn at arbeidsgiver på lure.
Takk
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si du har slitt med kronisk sykdom. Finn et komplisert og sjeldent syndrom og jug. Man er tydeligvis eksnarkoman for evig, mens ingen omtaler tidligere "normalt syke" som foreksempel eksrevmatikere eller eksdiabetikere. Denne lille hvite løgnen kan mao. spare deg for masse unødvendig stigma. De fleste kommer ikke til å spørre hva det gjaldt engang.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer litt an på hva du har jobba med, ingen på min jobb bryr seg stort om hva du har gjort før eller generelt gjør på fritiden så lenge du gjør en god jobb og møter opp når du skal.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Si du har slitt med kronisk sykdom. Finn et komplisert og sjeldent syndrom og jug. Man er tydeligvis eksnarkoman for evig, mens ingen omtaler tidligere "normalt syke" som foreksempel eksrevmatikere eller eksdiabetikere. Denne lille hvite løgnen kan mao. spare deg for masse unødvendig stigma. De fleste kommer ikke til å spørre hva det gjaldt engang.
Vis hele sitatet...
Det er jo kjempelurt!..
For hvis du sier eks-reumatiker eller eks-diabetiker, så vet det fleste litt oppegående i medisin, at dette er nesten uten unntak kroniske tilstander. Altså moe som aldri går over.. Gratulerer du har avslørt deg som løgner, og jobben går til en annen.
Jeg er i samme situasjon som deg.

Du kan feks forklare at du har hatt problemer med angst og depresjon, noe som ofte hører med om man har hatt problemer med rus.
Men du har nå fått god behandling og har kommet deg ut av det, og er nå klar for å møte verden med nye friske øyne.

På den måten bare pynter du litt på sannheten.
Og det må vel være greit?

Det er ingen som spør deg to ganger om du sier at du har vært deprimert og har hatt angst.

Håper det løser seg for deg!
Lykke til.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke si hvilken sykdom og mange fysiske og psykiske sykdommer kan bedre seg og bli frisk etter noen år. Bare å si helt kort at du slet med sykdom og brukte noe tid på å komme deg fra det og derfor har du hull i cven de årene men nå er du frisk og veldig klar for å yte og jobbe for fullt igjen også bytt samtaletema til å snakke om dine godekvaliteter så det overskygger fokus på hullene
Finn en arbeidsplass som ikke er fordomsfull, så slipper du å lure andre og å skjule deg selv.

Det er kanskje ikke normalen, men det dukker stadig opp historier om folk som har blitt ansatt
fordi arbeidsgiver syntes man fortjener "a second chance".
Det varierer nok i hvor stor grad dette er ektefølt og noen bruker det nok også for å
kunne skryte av hvor bra og inkluderende arbeidsmiljø de har.
Å lyve på seg en sykdom gir grobunn for å lyve mer. Fortell sannheten. Modifiser den. Eller la være. Å gå inn i et arbeidsforhold med en løgn er dårlig stil.

Har jobbet på en second chance greie fordi jeg tillot meg selv det. Oppfører du deg og vil jobbe gratis og samtidig er rusfri så har du jobb innen ett år.. men det er en vei du går når alt annet håp er ute. Nå hadde det ikke kommet på tale da jeg har en sjefsstilling i annet yrke, men all erfaring er god erfaring.
Sist endret av Gaba nation; 25. oktober 2021 kl. 13:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips alle sammen. Jeg er enig i at å lyve er lite kult, det er derfor jeg spør om en måte å være ærlig på og samtidig fortelle minst mulig detaljer som ødelegger sjansene for å få jobben. Jeg kjenner at jeg virkelig har kapasiteten og trangen til å jobbe og finne mening.

Er det andre som sliter med selvfølelsen i overgangen fra kriminalitet til straight? Jeg ruset meg ganske tungt i perioder, men jeg forsørget meg selv. Jeg hadde en identitet og en omgangskrets. Nå har jeg ingenting, og jeg føler meg som søppel.
Akkurat dette gjør at jeg sliter veldig med å holde meg i skinnet for tiden. Jeg finner ikke jobb, og jeg har det ærlig talt verre med meg selv i situasjonen jeg er i nå (arbeidsløs taper uten noe å være stolt av er slik jeg ser på meg selv) enn når jeg i det minste forsørger meg selv.
Jeg burde være stolt av å ha klart å komme meg ut av kriminaliteten, men jeg klarer ikke annet enn å savne å gjøre noe.

Som en flink norsk rapper sier: "Gata har ingen framtid, men gata har alltid plass til deg"
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Å lyve på seg en sykdom gir grobunn for å lyve mer. Fortell sannheten. Modifiser den. Eller la være. Å gå inn i et arbeidsforhold med en løgn er dårlig stil.

Har jobbet på en second chance greie fordi jeg tillot meg selv det. Oppfører du deg og vil jobbe gratis og samtidig er rusfri så har du jobb innen ett år.. men det er en vei du går når alt annet håp er ute. Nå hadde det ikke kommet på tale da jeg har en sjefsstilling i annet yrke, men all erfaring er god erfaring.
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke det gjør det. Alle må ty til en hvit løgn iløpet av livet og for ts kan det avgjøre hele fremtiden hans mtp om han får jobb eller ikke. Er mange som definerer rusavhengighet som sykdom også så løgnen er ikke så stor. Ser ikke hvordan en sånn løgn gir grobunn for mer løgner for sykdom og årsak kommer ikke til å være tema igjen etter jobbintervjuet.

Når jeg gikk på AAP pga sykdom og fikk penger fra nav var det ingen som ville ha meg som leietaker og til slutt sa jeg at jeg jobbet med IT freelance hjemmefra og fikk leilighet med en gang!
Å si man har vært rusmisbruker skremmer mange arbeidsgivere men det burde ikke være sånn men sånn er det og da kan man gjøre det som trengs av modifisering av historie for å komme seg inn på arbeidsmarkedet med god samvittighet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips alle sammen. Jeg er enig i at å lyve er lite kult, det er derfor jeg spør om en måte å være ærlig på og samtidig fortelle minst mulig detaljer som ødelegger sjansene for å få jobben. Jeg kjenner at jeg virkelig har kapasiteten og trangen til å jobbe og finne mening.

Er det andre som sliter med selvfølelsen i overgangen fra kriminalitet til straight? Jeg ruset meg ganske tungt i perioder, men jeg forsørget meg selv. Jeg hadde en identitet og en omgangskrets. Nå har jeg ingenting, og jeg føler meg som søppel.
Akkurat dette gjør at jeg sliter veldig med å holde meg i skinnet for tiden. Jeg finner ikke jobb, og jeg har det ærlig talt verre med meg selv i situasjonen jeg er i nå (arbeidsløs taper uten noe å være stolt av er slik jeg ser på meg selv) enn når jeg i det minste forsørger meg selv.
Jeg burde være stolt av å ha klart å komme meg ut av kriminaliteten, men jeg klarer ikke annet enn å savne å gjøre noe.

Som en flink norsk rapper sier: "Gata har ingen framtid, men gata har alltid plass til deg"
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva du holdt på med, men får inntrykk av at det ikke er snakk om en joint på kvelden.

Hva med å si at du har jobbet deg gjennom alkoholproblemer? Det er litt mer stuerent, kanskje. Samtidig er du litt ærlig (rus er jo på mange måter rus, uavhengig av hva som var din gift.) og du får frem problemet med en gang så du har noen som vet når julebordet kommer og du kanskje kan finne på å falle for fristelsen?

Jeg tror de fleste ledere vil sette enorm pris på om en er ærlig om det i hvert fall, og av egen erfaring er det alfa og omega å bare ha lukket den døra før du står ved den og må ta vurderingen om du skal si det som det er eller ruse deg "bare i dag".
Rusmisbrukere blir diskriminert og på samme måten mange som heter Ahmed bytter navn til Håvard for at de skal bli vurdert og sett for egenskapene sine så må rusmisbrukere selge seg inn for å få vist kvalitetene sine de og. Jeg hadde holdt rusfortida for meg selv med mindre du ser preget ut av livsstilen og forklart hullene med noen år i utlandet eller med sykdom uten å utdype videre.
Jeg sa at jeg hadde begynt på videre utdanning som var delvis sant , var på skolen to dager på forkurset, men det nevnte jeg jo ikke
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Å gå inn i et arbeidsforhold med en løgn er dårlig stil.
Vis hele sitatet...
Javel? Selv ville jeg sagt do whatever for å lande den første jobben. So what om han pynter på sannheten, aner du hvor mye det pyntes på cv'er? Det ljuges over en lav sko på jobbintervju, fordi gevinsten er større enn skammen over å bli avslørt.

Om arbeidsgiver kniper ham i en løgn, vel da får han ikke jobben i worst case. Da er det bare til å søke neste jobb. Om han derimot ljuger og får jobben så er det ett problem mindre neste gang han søker jobb. For da har han referanser og de er ferske.
nei nei ikke si du har slitt med rus…!! Folk idag er mer fordomsfulle enn noen gang syns jeg, og folk søker jobber som bare f så konkurransen er større idag..vil tro du blir kastet ut av den bunken rimelig fort da. Arbeidsplasser plukker de beste.. heller en hvit løgn enn sannheten om trøblete rus fortid..god egenskap å være ærlig, men ikke i alle situasjoner..sjeldent arbeidsgivere har empati og forståelse for privat-ting.ville heller sagt jeg har studert nettstudie og reist. Det er helt greit å studere for så å finne ut at det ikke passer en! Da har du brukt tiden din på å nå ett mål, da kan du heller være «ærlig» om at det ikke passet deg. Og du.. det kommer til å bli bedre.. dette er testen fra fortiden du må gjennom..ikke mist håpet!! LYKKE TIL
Eksempel på mulig forklaring:
«Du har hatt en pause fra arbeid under bla corona for å fokusere på familie (kan feks være venner/familie som har fått barn eller renovert) og fokusert mye på personlig velvære og rett og slett ladet batteriene etter en god pause for å hente inn mer livskvalitet ellers.»

Du kan Si at du brukte tiden til å hente seg selv inn igjen etter hektiske tider med «flytting fra tidligere kjæreste» eller boplass som ikke var essensielt for din trivsel, noe som tok noe lengre tid pga pandemien, og at du nå gleder deg til å komme komme til en arbeidsplass igjen med noe du faltisk har sansen for, og at du har prøvd å sette deg inn i hvilke kvalifikasjoner som jobben krever, så godt som mulig det tanke på at du ikke kjenner bedriften så godt immad enda.

Akkuratt der tar du ordet, å spør dem, hvordan arbeidsmiljøet er, hvordan de andre ansatte er og hvor de er ifht utvikling , hvordan du er, ifht hvilken stilling du vil ha og vise genuin drivkraft.

Hør om lederene har ting i bedriften de kunne ønske var bedre eller ting de holder på å endre.
Kom gjerne med humble forslag til hjelp eller forståelse som kan utrykke viljestyrke og engasjement på hva du syns ang det de nevner.

Personlig var jeg sykemeldt i nesten 1 år (ca fra feb 2020 rett før covid hitta, så jeg hadde god timing) pga kraftig panikkangst og depressjon.

Sa basiclly alt nevnt over på første intervju, pluss at jeg på si fokuserte på hobby/interesser og ble selvstendignæringsdrivende i mellomtiden og startet et kunst studio. Er min egen sjef, noe som er fleksibelt og viser ambisjon, noe som er en ting på checklista til en leder under ansettelse. Jeg ønsket å fortsette å utvikle min kompetanse videre og var interessert i om bedriften du skal inn i er noe for deg. Snakk om klokka til han/hun som intervjuer eller skoene for den saks skyld for å løfte samtalen til smaltalk igjen.
En god regel å ha:
Ikke jobb for kjipe folk.

Slo veldig ann for min del selv med tattiser i trynet, og ledere syns det var en voksen og smart måte å håndtere en «pause» i cven. Uder min «pause»gikk jeg til behandling,var mye sengeliggende & medisinert og jobbet minimalt men kom meg ut de dagene jeg fungerte.

Self growth skal man ikke være skamfull for, men har de har ikke rett på legeærklæring eller noe lignende så er hele saken oppklart, - dette er da i min erfaring med slik case.

Bulletpoints:
Brukt tid med eventuell familie,
Begynnt oppstartfasen på en drøm du har, if any hobby eller whatever.
Tid til deg selv der du hadde mulighet til å gå uten fast jobb grunnet grundig forarbeid og selvlæring innenfor flere idustrier. FOR EKSEMPEL.

Slike forklaringer må man bare formulere med selvtillit og vise at du er kandidaten de ikke kan miste.

Men man må levere når man får litt lengre bånd i bedriften.

Hilsen tidligere heavy rusbruker, leder i bedrift og nå selvstendig næringsdrivende med en liten side gig der jeg kommer å går når jeg vil pga inntrykket de har av min kompetanse.

Et hull i cven trenger ikke være negativt. Lykke til med selvtillitten, godfølelsen kommer når du får dirka opp låsen til et nytt nettverk på jobb, med fete folk rundt.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt rusproblematikk i flere tiår, og jobbet samtidig mesteparten av tiden. Har aldri stått fram som noen rusmisbruker, og heller aldri fått spørsmål i den retning under intervjuer. Om årsaken til hullene i CV har jeg forklart at jeg har vært arbeidsledig en gang i blant. Har blitt godtatt hver gang, enten jeg har fått jobben eller ikke.
Anonym bruker
"Bitter Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men arbeidsledig en gang i blant er greit, som ung..men tipper hen vil spørre seg spm om det er en grunn til det..Man vil ikke ansette noen som jobber ett halvt år om gangen..
"disse hullene på cven kan du forklare dem"

"jeg slet med sykdom(rusavhengighet er sykdom, så ikke løgn), tok noen strøjobber her og der, men ikke noe som varte noe særlig lenge, flytting og rydding og slikt(innbrudd, langing, oppbevaring og slikt) Men som regel bare ett par dager innimellom, og ikke noe av varig karakter. "
Du bare tøyd sannheten langt men ikke dirkete ljugd.
Da har
Anonym bruker
"Urolig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre skriver så kan du si at du slet med sykdom. Om arbeidsgiver spør hva slags sykdom, så sier du at du ikke ønsker å gå inn på det. Du er IKKE pliktig til å fortelle hva slags sykdom det er snakk om, uansett hva arbeidsgiver måtte mene. Jeg hadde utelukket historikk med rusmisbruk. Ikke fordi det er noe galt i seg selv, men mange mennesker er fortsatt stinn i fordommer. Avhengighet er sykdom, så da er det riktig å si sykdom.
Har selv mange år uten arbeid pga rusmisbruk. Men jeg har sagt i alle jobb intervjuer :

at jeg desverre har hatt noen år utenfor arbeidslivet og har levd et rufsete liv. Men at jeg no kan stolt hevde at dette er noe jeg er ferdig med og at dette er grunnen til en tyn CV.

Jeg opplever at arbeidsgiver ser på dette som positivt med tanke på ærlighet. Ingen har noengang spurt videre om dette. Men om de hadde gjort det er det bare å bagatellisere det.
Tenker det er bedre enn å begynne og dikte opp en sykdom du ikke har hatt, er bedre å være ærlig enn å begynne en ny jobbsituasjon med løgn, tenker jeg.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Conan Vis innlegg
Har selv mange år uten arbeid pga rusmisbruk. Men jeg har sagt i alle jobb intervjuer :

at jeg desverre har hatt noen år utenfor arbeidslivet og har levd et rufsete liv. Men at jeg no kan stolt hevde at dette er noe jeg er ferdig med og at dette er grunnen til en tyn CV.

Jeg opplever at arbeidsgiver ser på dette som positivt med tanke på ærlighet. Ingen har noengang spurt videre om dette. Men om de hadde gjort det er det bare å bagatellisere det.
Tenker det er bedre enn å begynne og dikte opp en sykdom du ikke har hatt, er bedre å være ærlig enn å begynne en ny jobbsituasjon med løgn, tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde hatt en mindre forståelsesfull sjef og bodde på et lite sted kunne du også risikert å effektivt bli svartelista fra arbeidsmarkedet der. Rusavhengighet er sykdom, men dette har vel først kommet frem i det siste og garantert ikke nådd alle kjøtthuer med ansettelsesansvar. Ville derfor ikke tatt risikoen med å være ærlig her. Og angående det å "begynne arbeidsforholdet basert på en løgn", er ikke det noe omtrent alle gjør? Jobbintervju må vel kunne sies å være en av arenaene hvor hvite løgner blomstrer ganske fritt?
..men det handler ikke bare om det ene intervjuet eller det å bli ansatt.
Selv om det å være rusmisbruker ikke definerer en som menneske så er det en viktig del
av den man er og det har ofte opptatt mye av ens liv.

Jeg har gått den fella der selv. Ble rusfri, bytta miljø og fikk meg relativt lett jobb.
Men etter hvert kom fortiden tilbake å beit meg i ræva. Det er begrenset hvor lenge man kan leve på
en løgn, hvor lenge man kan skjule seg selv.

Å juge om dette er noe langt mer en å pynte på cv sin,
og å starte med ærlighet her vil gjøre veldig mye letter å gå forover.
Sist endret av vindaloo; 26. oktober 2021 kl. 19:26.
"Som du sikkert ser, så har jeg en hullete CV. Dette kommer fra de årene hvor jeg har slitt, men disse årene med slit har også gitt meg innsikt og viljestyrke. Det er jo derfor jeg er her og prøver meg på denne jobben :-)"

Jeg syns det beste er å være ærlig med modifikasjoner. Alle har slitt en eller annen gang, du trenger ikke å nevne rusbruk. Om vedkommende begynner å grave, da kan du enten lyve eller fortelle om psykiske vansker. Rus er jo ofte en utløser for psykisk ubalanse, men du trenger ikke nevne det.

Graver vedkommende enda mer, da er det et kjipt arbeidsmiljø.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
..men det handler ikke bare om det ene intervjuet eller det å bli ansatt.
Selv om det å være rusmisbruker ikke definerer en som menneske så er det en viktig del
av den man er og det har ofte opptatt mye av ens liv.

Jeg har gått den fella der selv. Ble rusfri, bytta miljø og fikk meg relativt lett jobb.
Men etter hvert kom fortiden tilbake å beit meg i ræva. Det er begrenset hvor lenge man kan leve på
en løgn, hvor lenge man kan skjule seg selv.

Å juge om dette er noe langt mer en å pynte på cv sin,
og å starte med ærlighet her vil gjøre veldig mye letter å gå forover.
Vis hele sitatet...
Jo, det handler om å ta riktige skritt - som å få seg jobb. Da er en hvit løgn om egen helse ogprivatliv helt innafor. Hvordan kom fortiden din og beit deg i ræva?
Enig. Om man man har en trøblete fortid så er dette fortid. Det er hoppe i en felle å brette ut om ting som er ferdig og avsluttet kapittel. Dette er ikke ett kjærlighetsforhold men en jobb
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan kom fortiden din og beit deg i ræva?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg hadde levd et helt annet liv en de jeg jobbet med.
Trenger sikkert ikke være sånn for alle og det er mange arbeidsplasser hvor det ikke er så sosialt,
men der jeg jobbet var det mye sosialisering også på fritiden. Jeg syntes det var vanskelig å skjule
en såpas betydelig del av livet mitt, og tilslutt klarte jeg heller ikke det mer.

Får legge til at det nok er noen problemer samme hva man velger.
Starter man med å fortelle om fortiden sin så kan man risikere å aldri kunne bli
noe annet en en rusmisbruker i andres øyne.
Velger man å skjule det kan det bli vanskelig å holde skjult. Særlig hvis man får nære venner
der man jobber
Sist endret av vindaloo; 27. oktober 2021 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Får legge til at det nok er noen problemer samme hva man velger.
Starter man med å fortelle om fortiden sin så kan man risikere å aldri kunne bli
noe annet en en rusmisbruker i andres øyne.
Velger man å skjule det kan det bli vanskelig å holde skjult. Særlig hvis man får nære venner
der man jobber
Vis hele sitatet...
Alternativ en, altså å frivillig stemple seg som rusmisbruker og dermed risikere å bli utestengt fra mer enn én jobb fremstår fortsatt som det teite valget. Det er rimelig enkelt å være i arbeid uten å øse ut om fortia si til kolleger. De "vennene" dine kan vel ikke ha vært spesielt nære om de blottla livet ditt for sjefen eller sladra på mer indirekte vis?
Ingen som sladret på meg.
Jeg var en av sjefene og nær venn av sjefen.
Vi kan snakkes videre hvis dropper å være anonym.

poenget mitt er at selv om det å ikke fortelle om fortiden sin virker som det mest logiske
å smarte valget så er det ikke nødvendigvis det beste valget på lang sikt.
Sist endret av vindaloo; 27. oktober 2021 kl. 09:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ingen som sladret på meg.
Jeg var en av sjefene og nær venn av sjefen.
Vi kan snakkes videre hvis dropper å være anonym.
Vis hele sitatet...
Har absolutt ingen interesse av å snakke med deg, men det finnes masse hjelpetelefoner som vil høre historien din. Du er faktisk en av få på ignoreringslisten min her fordi du poster masse innlegg av ekstremt lav kvalitet. Hver dag.

At du var en av sjefene og fikk sparken for noe i fortid virker mer usannsynlig enn at denne andre sjefen oppfattet deg som en falsk og lite troverdig person når hen fikk vite at du var en annen enn den du utga deg for, og at du derfor fikk øksa av personlige og ikke medisinske grunner.

Denne vage anekdoten din forteller sannsynligvis ts mye mindre om arbeidslivet generelt og holdninger blant sjefer enn det som virker å være konsensus i tråden så langt. Ikke nevn noe ulovlig med mindre det er helt nødvendig til personer som har makt over deg, om det så er i helsevesen, rettsvesen eller på jobb.
Jeg har fortalt om fordeler og ulemper ved begge alternativ. Det er nyttig for TS
Du er en svak idiot som ikke har kommet med noe nyttig.

.. og helt ærlig så syns jeg admin burde slette all dritten din så lenge du gjør det anonymt.
Sist endret av vindaloo; 27. oktober 2021 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg har fortalt om fordeler og ulemper ved begge alternativ. Det er nyttig for TS
Du er en svak idiot som ikke har kommet med noe nyttig.
Vis hele sitatet...
Du har bidratt med én vag anekdote fra eget liv. Mine bidrag stammer fra femten år på flere forskjellige arbeidsplasser. Vi legger denne død, så kan ts selv gjøre seg opp en mening om hvilken informasjon som har mest verdi.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du er en svak idiot som ikke har kommet med noe nyttig.

.. og helt ærlig så syns jeg admin burde slette all dritten
Vis hele sitatet...
Tråden kan sikkert ryddes litt opp i, ja...
Anonym bruker
"Rik Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Si du har slitt med kronisk sykdom. Finn et komplisert og sjeldent syndrom og jug. Man er tydeligvis eksnarkoman for evig, mens ingen omtaler tidligere "normalt syke" som foreksempel eksrevmatikere eller eksdiabetikere. Denne lille hvite løgnen kan mao. spare deg for masse unødvendig stigma. De fleste kommer ikke til å spørre hva det gjaldt engang.
Vis hele sitatet...
Haha, smart du. Eks-revmatiker og eksdiabetiker.