Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5431
Hei, jeg lurer på om Legal buds som Bubble gum kush og dutch haze er lovlig i norge?

jeg har sett litt rundt på nettet og i følge http://www.legalbuds.com/ så er det vist 100% lovlig men vet ikke om det også innebærer norge?

og vis det eventuelt blir stoppet i tollen hva er straffen for dette? er det prikk på rullebladet evt bot?

og vis jeg bestemmer meg for å bestille, hvor henter jeg det? er det sånn at jeg er nødt til å hente det på flyplassen, eller blir det sendt med posten når det er kommet til norge? Jeg har aldri bestilt noe fra utlandet over nettet før, så beklager for dummie spørsmål :P

takk på forhånd og beklager vist dette har blitt postet om i en tidligere tråd...
Har hørt at alle virkestoffer fra alt der inne er "tatt ut", så du får ingen effekt av noe der
Trådstarter
5 0
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Har hørt at alle virkestoffer fra alt der inne er "tatt ut", så du får ingen effekt av noe der
Vis hele sitatet...
så det vil si at du ikke får noe av den følelsen du får når du røyker Hasj/marijuana?

ser ikke helt vitsen med å prøve det da
Sist endret av Budsmoke; 25. mai 2011 kl. 23:16.
Sitat av Budsmoke Vis innlegg
så det vil si at du ikke får noe av den følelsen du får når du røyker Hasj/marijuana?

ser ikke helt vitsen med å prøve det da
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri handla noenting der, men jeg har lest det tidligere, prøvde å finne hvor, men fant det ikke i farten. Men etter hva jeg leste om det så får du ingen form for rus av noen ting du får kjøpt der inne

Kommer vell noen her som har mere peiling enn hva jeg har snart skal du se
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det er svada. fake. bogus. du får ingen rus. scam.
plukk deg heller noen planter i bakgården, tørk dem og røyk. like effektivt, og mye billigere.
Trådstarter
5 0
Sitat av somnium Vis innlegg
det er svada. fake. bogus. du får ingen rus. scam.
plukk deg heller noen planter i bakgården, tørk dem og røyk. like effektivt, og mye billigere.
Vis hele sitatet...
Ja det virker fristene, men det virker også risiko fylt og kan ikke stresse det nok at jeg ikke vil få noe på rullebladet :P ettersom jeg bare er 19 år så frister det lite med noe på rullebladet, jeg antar at det ikke er lovlig å ha marijuana planter selv om du ikke selger
Sitat av somnium Vis innlegg
det er svada. fake. bogus. du får ingen rus. scam.
plukk deg heller noen planter i bakgården, tørk dem og røyk. like effektivt, og mye billigere.
Vis hele sitatet...
Wild Dagga
Leonurus Sibiricus
Wild Lettuce

Sikker på det?
Sitat av causa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har testet (og dyrket) alle plantene du nevner. Ingen ga meg eller andre av mine forsøkskaniner noen merkbar psykoaktiv effekt (vi prøvde alt av lovlige planter og urter når vi var 15-16 år gamle).
Sitat av causa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er få planter i norsk flora du kan røyke å få effekt av. Det finnes en tråd her med diverse planter med effekt, men ytterst få av disse har effekt av røyking; mye bedre å spise eller lage brygg på dem, eller diverse ekstraksjonsmetoder for å utvinne virkestoff.
Sist endret av moret; 26. mai 2011 kl. 00:27.
Trådstarter
5 0
Takker for alle svar!

tror eg holder meg til marijuana og hasj i den nærmeste fremtid ivhertfall, skulle bare ønske det var billigere og lovlig i Norge :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://iamshaman.com/eshop/10Expand....ctCode=HIA-HOZ
gir det her noe effekt at all? kan det brukes som en erstattning for nikotin i en joint ?
Sitat av meap0rd Vis innlegg
http://iamshaman.com/eshop/10Expand....ctCode=HIA-HOZ
gir det her noe effekt at all? kan det brukes som en erstattning for nikotin i en joint ?
Vis hele sitatet...
Det spørs hva du røyker. brukt eller grønt? Om det er grønt, ja. Om det er hasj brenner den noe jævlig skeivt, mtp at det du bestiller er knusktørt og river i halsen = de brenner på 2 forskjellige nivåer
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg har testet (og dyrket) alle plantene du nevner. Ingen ga meg eller andre av mine forsøkskaniner noen merkbar psykoaktiv effekt (vi prøvde alt av lovlige planter og urter når vi var 15-16 år gamle).
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spørre deg nå først som sist da jeg tror du kan spare meg for mye tid, hehe.
Hvilke planter/urter fikk du egentlig noe effekt av? om man ser bort ifra mg,hbw,datura strains,salvia,kratom,mescalin kaktuser.

Hadde vært flott om du hadde tatt deg 1min å svart på dette

Sitat av ghettokid Vis innlegg
Det spørs hva du røyker. brukt eller grønt? Om det er grønt, ja. Om det er hasj brenner den noe jævlig skeivt, mtp at det du bestiller er knusktørt og river i halsen = de brenner på 2 forskjellige nivåer
Vis hele sitatet...
Takker for svar
Sist endret av SaintSativa; 29. februar 2012 kl. 14:36.
Er bare å skaffe seg noe jwh-xxx eller am-xxxx som ikke står på listen
Mexican Haze er fint, får en fin feeling på den.
Sist endret av Kaput; 4. mars 2012 kl. 23:55.
http://www.legalbuds.com er svada! søk på det på youtube og trykk på den første videoen du ser. alle sier det er dritt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det mulig å få legal buds uten noe syntetisk stoff fra denne siden: http://www.legalbuds.com/ igjennom tollen uten problemer? Inneholder visst "wild dagga" vet ikke om dette er lovlig jeg.

Men er det noen som vet eller har bestilt derfra før?
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er det mulig å få legal buds uten noe syntetisk stoff fra denne siden: http://www.legalbuds.com/ igjennom tollen uten problemer? Inneholder visst "wild dagga" vet ikke om dette er lovlig jeg.

Men er det noen som vet eller har bestilt derfra før?
Vis hele sitatet...
Har du lest tråden? Er bare bullshit, ikke kjøp det.. : p