Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 12541
Noen som vet hvor det er mulig å se disse seriene? har sjekket TV2 sumo men der er det ingenting, helst online men om noen vet hvor de kan kjøpes samlet til en liten penge så blir jeg fornøyd

Ser det er endel episoder på YouTube men det er for mye styr å sitte å lete etter episoder.
Sjekk lovefilm.no
Ellers kan du legge ut en ønskes kjøpt annonse på finn. Sikkert noen som har de på DVD, eventuelt på din by's kjøp/salg side på Facebook.
Siden dette er postet på diskusjon forbeholder jeg meg retten til å påpeke hvor trist der er at sitte å be om slike overdimensjonerte drittserier halv tolv på en fredag, jeg innser selvfølglig at dette reflekterer dårlig på megselv, både på mangel av noe konstruktivt at si, også for å disse en medborger som finner seg foran dataen på ett slikt tidspunkt, slik jeg åpenbart gjør selv. Men alikevell; Om Karl & Co og MiB kan nevnes uten noen backlash i form av drittsnakk er det ett trist land vi gir til vårt avkom.
(Er Nils tilbakestående? Hvorfor bor han hos Carl? Hvorfor bor Henry der? Var dette en vanlig form for kollektiv tilbake i midten av nitti-årene?)
om du tar deg tid til og se serien fra start. så vil du få svar på det du lurer på

hvorfor de "bodde" sammen såppas lenge er en annen nøtt
Det er berre litt av sesong 2 igjen av Karl og co på tv2 sumo, alt av s1 og s3 blei fjerna idag.. men kan sjå ut som det er noke på cdon.no ?
Exonize's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turelli Vis innlegg
Siden dette er postet på diskusjon forbeholder jeg meg retten til å påpeke hvor trist der er at sitte å be om slike overdimensjonerte drittserier halv tolv på en fredag, jeg innser selvfølglig at dette reflekterer dårlig på megselv, både på mangel av noe konstruktivt at si, også for å disse en medborger som finner seg foran dataen på ett slikt tidspunkt, slik jeg åpenbart gjør selv. Men alikevell; Om Karl & Co og MiB kan nevnes uten noen backlash i form av drittsnakk er det ett trist land vi gir til vårt avkom.
(Er Nils tilbakestående? Hvorfor bor han hos Carl? Hvorfor bor Henry der? Var dette en vanlig form for kollektiv tilbake i midten av nitti-årene?)
Vis hele sitatet...
Du vet det ikke er Reality?

Sitat av Nikotin Vis innlegg
Det er berre litt av sesong 2 igjen av Karl og co på tv2 sumo, alt av s1 og s3 blei fjerna idag.. men kan sjå ut som det er noke på cdon.no ?
Vis hele sitatet...
Kjøpte 1 Uke hos Sumo, så da skal jeg ha pengene tilbake. De kan ikke oppgi at de har det og det så har de det egentlig ikke. Latterlig.

Har sett på CDON men der er alt utsolgt, sjekket for noen måneder siden og samme status da også. Er vel bare å droppe det da
Sist endret av Exonize; 21. juni 2013 kl. 23:49.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Turelli Vis innlegg
Siden dette er postet på diskusjon forbeholder jeg meg retten til å påpeke hvor trist der er at sitte å be om slike overdimensjonerte drittserier halv tolv på en fredag, jeg innser selvfølglig at dette reflekterer dårlig på megselv, både på mangel av noe konstruktivt at si, også for å disse en medborger som finner seg foran dataen på ett slikt tidspunkt, slik jeg åpenbart gjør selv. Men alikevell; Om Karl & Co og MiB kan nevnes uten noen backlash i form av drittsnakk er det ett trist land vi gir til vårt avkom.
(Er Nils tilbakestående? Hvorfor bor han hos Carl? Hvorfor bor Henry der? Var dette en vanlig form for kollektiv tilbake i midten av nitti-årene?)
Vis hele sitatet...
Ja, for alle sitcoms fra både 90-tallet og de som produseres idag er jo basert på realisme og logikk?

Humor er som baken. Selv har jeg generelt veldig lite til overs for sitcoms og komedier, men Mot i Brøstet er en av de gamle gode jeg alltid vil syntes er festlig!
Sist endret av Bombasa; 21. juni 2013 kl. 23:50.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Har sett på CDON men der er alt utsolgt, sjekket for noen måneder siden og samme status da også. Er vel bare å droppe det da
Vis hele sitatet...
Vil tro at om du søker karl co+torrent på google så får du sikkert opp endel resultat
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ja, for alle sitcoms fra både 90-tallet og de som produseres idag er jo basert på realisme og logikk?

Humor er som baken. Selv har jeg generelt veldig lite til overs for sitcoms og komedier, men Mot i Brøstet er en av de gamle gode jeg alltid vil syntes er festlig!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, det er jo bare å se på Scrubs, Friends og alle andre. Er jo som tatt ut av virkeligheten!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Turelli Vis innlegg
Siden dette er postet på diskusjon forbeholder jeg meg retten til å påpeke hvor trist der er at sitte å be om slike overdimensjonerte drittserier halv tolv på en fredag, jeg innser selvfølglig at dette reflekterer dårlig på megselv, både på mangel av noe konstruktivt at si, også for å disse en medborger som finner seg foran dataen på ett slikt tidspunkt, slik jeg åpenbart gjør selv. Men alikevell; Om Karl & Co og MiB kan nevnes uten noen backlash i form av drittsnakk er det ett trist land vi gir til vårt avkom.
(Er Nils tilbakestående? Hvorfor bor han hos Carl? Hvorfor bor Henry der? Var dette en vanlig form for kollektiv tilbake i midten av nitti-årene?)
Vis hele sitatet...
Dette er en serie som spesielt vi som er eldre enn deg (jeg antar at de fleste over 25 er eldre enn deg mtp måten du skriver på og hvordan du hoverer deg over andres meninger) har et godt forhold til og kanskje savner å se på nytt.

At du finner denne serien som regelrett søppel får være din mening, men hvorfor finner du det nødvendig å trykke det opp i trynet på TS på denne måten? liker du ikke at han har et annet syn enn deg?

Han prøver å finne noe koselig å gjøre kl halv tolv en fredag, du leter etter noen å kritisere kl halv tolv på en fredag.
I think he wins
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Gig Vis innlegg

Han prøver å finne noe koselig å gjøre kl halv tolv en fredag, du leter etter noen å kritisere kl halv tolv på en fredag.
I think he wins
Vis hele sitatet...
http://i.imgur.com/3reOYvN.png

Nok om det..

Trådstarter:
Har du prøvd ymse piratbukter og lignende?
Privattorrentsider for kun serier? De pleier å ha det meste!

EDIT:
Det ligger en torrent på piratebay med alle sessonger ute. 116gb og ikke allverdens seedere, men du kan jo prøve.
Sist endret av Bombasa; 22. juni 2013 kl. 00:10.
Bukta har sesong 1-6 med et greit antall seedere til og med.
Jeg er heller ikke særlig begeistret for Mot i Brøstet, men så er jeg også svært begeistret for noen ting som ingen andre liker. Slik vil det alltid være. Et ubestridelig faktum er at alle episodene kom på DVD i 2007. Da vil jeg anta at den finnes digitalt ett eller annet sted, eller i det minste å få kjøpt brukt hvis man leter litt.
jeg har alle sesonger av mot i brøstet, skulle gjerne delt om jeg hadde nettlinje til sånt
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg har alle sesonger av mot i brøstet, skulle gjerne delt om jeg hadde nettlinje til sånt
Vis hele sitatet...
Brenn dem ut på noen dvdplater eller en billig minnepenn og send dem til trådstarter i posten.
Sist endret av Bombasa; 22. juni 2013 kl. 00:25.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Brenn dem ut på noen dvdplater eller en billig minnepenn og send dem til trådstarter i posten.
Vis hele sitatet...
59.4 gb blir endel å brenne på plater... men hvis noen sender en harddisk skal de gjerne få både mot i brøstet og olsenbanden (alle filmer) i dvd-kvalitet
Om du går hit: Episode liste
Så kan du enkelt, ved å bruke "navn på episoden", søke opp episode etter episode på Youtube..
Har selv gjort det samme og alle episodene ligger der

(selvfølgelig med noe varierende kvalitet)
Youtube, har alle episodene av Mot i Brøstet. Karl & Co, er det ihvertfall mye av, jeg vet ikke om alle ligger der, da det kun står navn på episoden.
Sitat av Gig Vis innlegg
Dette er en serie som spesielt vi som er eldre enn deg (jeg antar at de fleste over 25 er eldre enn deg mtp måten du skriver på og hvordan du hoverer deg over andres meninger) har et godt forhold til og kanskje savner å se på nytt.

At du finner denne serien som regelrett søppel får være din mening, men hvorfor finner du det nødvendig å trykke det opp i trynet på TS på denne måten? liker du ikke at han har et annet syn enn deg?

Han prøver å finne noe koselig å gjøre kl halv tolv en fredag, du leter etter noen å kritisere kl halv tolv på en fredag.
I think he wins
Vis hele sitatet...
Om jeg er så uheldig at ha passert 25 og fremdeles inneha nogen af menigerne til en som synes at være passert din alderfacisme må jeg få beklage, det er selvfølgelig poeng til deg.
Jeg klarte ikke at dy meg, det er selvfølgelig barnslig, men jeg kan ikke la Tore Ryens navn gå ubesudlet. Så kanskje er jeg barnslig, men jeg synes alikevell at Ryen er den mest umoderne; Tilgi ham ikke, for han vet hva han gjør.

Debatt, kritikk, svar, motsvar, er vel hele poenget. Svar, underholding er vel hele sakens kjerne, og selv om jeg vet det er ett billig kort vil jeg referere til Sandemose's påstand om at sannheten bestandig vil finnes i en motsigelse
Jeg hadde de fleste episodene av Karl & co på youtube kanalen min, men er nå fjernet pga opphavsrett. De ble værende der ca 1 år før de ble fjernet, men er uannsett ikke lov å laste opp serier på youtube selv om de er gamle.
All ære til Tore Ryen for å ha introdusert den retarderte amerikanske sitcom-sjangeren i Norge. Fy faen vi kunne klart oss uten.
Folk som syns Mot i brøstet er dumt har ikke sans for humor. Ja de overspiller noen ganger, men det er bra skuespill og man får mange gode lattere av å se på det.

Det er ihvertfall mer morsomt enn alle de idiotisk teite "standup-komikere" som står foran en hel sal og prøve å være morsomme. Jeg skjønner ikke bæret av hva de snakker om. Og det jeg skjønner, er overhodet ikke morsomt.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
All ære til Tore Ryen for å ha introdusert den retarderte amerikanske sitcom-sjangeren i Norge. Fy faen vi kunne klart oss uten.
Vis hele sitatet...
For du mener sitcoms ikke hadde kommet til Norge uten Tore Ryen?
Hvis dere ikke liker en serie/sjanger, så skru av TVen.

Selv missliker jeg nesten alt av sitcoms sterkt, og realityshows er fandens verk, men Mot i Brøstet er noe jeg liker av nostalgiske grunner + det er en av de bedre sitcomene jeg har sett.
Karl og Co er tilbake på tv2 sumo forresten, sesong 1-3