Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2076
Enemy of the snut
Først kan jeg fortelle at jeg satt å spilte det siste NFS-spillet på PS4, så fikk jeg så vanvittig lyst til å spille NFS Carbon! Orket ikke å bestille spillet ettersom jeg må vente i minst 2-3 dager før jeg har spillet, så bestemte meg for å laste det ned..

Fant en feilfri utgave som lå på TPB, hvor jeg kun trengte å mounte ISO-fila og installere (serial-key var integrert eller noe i den duren). Jeg starta seff opp spillet asap men oppdaget med en gang at det var ekstremt mye lagging, til og med i småscener med filmklipp. Jeg gikk inn i innstillingene men finner ingenting som kan justere ned grafikken, men dette skal da ikke være nødvendig da maskinen min er en helt grei media/spill-maskin. Har et bra grafikk-kort + 8GB RAM. Har tidligere spilt WoW på full oppløsning og grafikk uten at det var antydning til lagging, men i NFS Carbon lagger det så mye at det er nesten en utfordring å endre bare på oppløsningen - med dette mener jeg at maskinen ikke registrerer at du trykker på for eksempel høyre-pila med hverken tastatur eller mus.. Og når jeg skal bevege musa er det også ekstremt mye lagging.. noen som vet hva jeg kan gjøre? Vil ikke si jeg er desperat akkurat, men er veldig gira på å spille eldre klassikere nå når jeg er sykemeldt og må holde meg hjemme..