Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1044
Hei.
Har en pc, med Windows 10.
For å bruke Android-programmer/apps, trenger jeg også Android.

Får jeg valget, å dual boote, i installeringen til Android?
Må jeg ha flere partisjoner/harddisker?
Hvilken metode er enklest?
Du går i windows i diskbehandlingen og lager en ny partisjon, deretter velger du "manuell partisjonering" (om det er sånn i android da, er sånn i linux så hvorfor ikke) når skal velge hvor Android skal installeres. Når du starter opp pcen trykker du F8(boot-option) og velger Android

Har du en egen disk du kan sette inn er det jo enklest, da slipper du å dele opp disken du alt har
Sist endret av seroto9n; 25. desember 2016 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor ikke bare går for bluestacks eller android86 i en VM? Da slipper du å boote pcen når du trenger apps og det er overall mye mer lettvint.
Takk.
Hvor mange MB, trenger Android partisjonen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Takk.
Hvor mange MB, trenger Android partisjonen?
Vis hele sitatet...
Dual-boot var kult i 1999.

Det finst haugevis med virtualiseringssoftware som er langt enklare i bruk, og du slepp å starte PCen på nytt.

http://www.bluestacks.com/ funker stortsett utmerka.
Ok.
Laster ned bluestacks

Hei igjen. Tror at prosessoren, er for svak, til å kjøre Bluestacks, i bra hastighet.
Noen tips

Noen som har link, til en bra Android-versjon, jeg kan installere, på Pc?
Sist endret av davidentotre; 25. desember 2016 kl. 18:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.