Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7558
Noen som har erfaring med MK-2866 (Ostarine)? Det er et av mange research chemicals innenfor presentasjonsfremmede midler. Disse type stoffer blir også kalt 'selektive androgene reseptor modulatorer'. Hvis noen har erfaring med det, bestilte dere fra utlandet? Isåfall var det lett å få gjennom tollen?
Jeg prøvde det for en stund tilbake. Kjøpte tilfeldigvis fra SARMS1.COM. Ble ik stoppet i tollen (flaks?) Kom i en liten brun flaske uten at det stod noe som helst på den, hele pakken + flasken var anonym. Kostet $134.99 inkl. frakt. Dyrt, men hadde lyst til å prøve. Tok anbefalt mengde, og det varte litt over en mnd.

Fikk absolutt ingen effekt, gikk ikke opp noe som helst. Bortkastet penger. Tror til og med jeg fikk en liten "shutdown" i etterkant, følte meg litt smådeppa uten grunn, men det gikk over etter et par uker. Så mitt tips, bruk pengene på noe annet.
Trådstarter
40 2
Sitat av MichioKaku Vis innlegg
Jeg prøvde det for en stund tilbake. Kjøpte tilfeldigvis fra SARMS1.COM. Ble ik stoppet i tollen (flaks?) Kom i en liten brun flaske uten at det stod noe som helst på den, hele pakken + flasken var anonym. Kostet $134.99 inkl. frakt. Dyrt, men hadde lyst til å prøve. Tok anbefalt mengde, og det varte litt over en mnd.

Fikk absolutt ingen effekt, gikk ikke opp noe som helst. Bortkastet penger. Tror til og med jeg fikk en liten "shutdown" i etterkant, følte meg litt smådeppa uten grunn, men det gikk over etter et par uker. Så mitt tips, bruk pengene på noe annet.
Vis hele sitatet...
Okey! Lest om veldig mange som har hatt god effekt på ostarine og sarms generelt.. Mulig det var noe dårlige greier eller så funker det bare ikke på alle..
Har også fått det gjennom. Pakken ble stoppet og sjekket i toll men kom i postkassen uten problem.

Effektmessig merket jeg så og si nada. Ikke verdt pengene spør du meg. Hvor har du lest om de som har god effekt?
Trådstarter
40 2
Sitat av Epitaph Vis innlegg
Har også fått det gjennom. Pakken ble stoppet og sjekket i toll men kom i postkassen uten problem.

Effektmessig merket jeg så og si nada. Ikke verdt pengene spør du meg. Hvor har du lest om de som har god effekt?
Vis hele sitatet...
Basically over alt. Ta et kjapt søk på sarm progress på youtube osv så finner du mange.

http://www.elitefitness.com/forum/bo...)-1313143.html
^Dette er den første jeg kom over når jeg søkte på ostarine loggføring. Denne viser til gode resultater.
▼ ... over en måned senere ... ▼
SARMs er overpriset og gir minimal effekt IMO. De er riktignok selektive, så du sparer deg for enkelte bivirkninger, men muligheten er der for gynekomasti og shutdown. Det er med andre ord ikke noe mirakelmedisin. Når det er sagt, er GW-5016 og MK-677 verdt pengene. De er riktignok ikke SARMs, men går ofte under samme kategori.
Sjekk ut hushboard og roidboard istedenfor å bestill fra utlandet. Så slipper du toll og du har litt mindre risk for å bli rundlurt om du kjøper fra en selger som har litt referanser.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dianavar Vis innlegg
Basically over alt. Ta et kjapt søk på sarm progress på youtube osv så finner du mange.

http://www.elitefitness.com/forum/bo...)-1313143.html
^Dette er den første jeg kom over når jeg søkte på ostarine loggføring. Denne viser til gode resultater.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig gjør du det, de har at produkt å selge, å legge ut masse falske positive erfaringer med prestasjonsfremmende midler er ikke noe nytt. Ikke ta 'brukererfaringer' som god fisk.