Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 6966
Sikkert mange som har spurt om dette her før meg, men har gjerne lyst til å hacke msn,facebook,nettby og slike passord.. men det er ikke lett.

Jeg har hørt at keylogger er noe som kan være nyttig?
men vet ikke helt hvordan den fungerer.. skal jeg laste ned en keylogger program (hvilke bør jeg laste ned?) også skal jeg gjøre hva? :P

skal jeg installere den, også får jeg passord eller må jeg sende den til de jeg vil ha passord til? og hvis jeg sender den, merker ikke de at jeg har sendt dem noe tull? :S
Fysisk Tilgang?
Mye gjort...
En keylogger er et program som installeres på maskin til personen du skal ha passordet til, og deretter logger alle tastetrykkene. Når vedkommende logger inn på facebook e.l. vil passordet h*n taster inn bli logget og sendt til deg.

Sikkert endel du kan lære her
ja, men hvordan skal jeg få den inn på pcen til personen jeg vil "logge"
jeg har jo ikke til gang til den? så skal jeg sende noe via msn, hotmail eller noe lignende slik at han får den filen jeg sendte på pcen sin?
Istealer 4.0 kan du bruke. Et artig lite program som gir deg msn passord,email,alle passorda som har blitt lagra på for eks firefox eller internett explorer.
Sist endret av Kenny20; 26. desember 2009 kl. 18:37.
gå på en kompis sin pc. Har han Firefox går du på verktøy > instillinger. Velg fanen sikkerhet og trykk på knappen lagrede passord. da får du opp en rute over alle nettstedene der det er lagret passord. så trykker du knappen vis passord og du har passordene til nettsidene. You are now a Skilled hacker y0....
Last ned Cain and Abel, mange muligheter med det programmet, blant annet hacking av wifi og lokale passord..
Masse tutorials på youtube ..
Sitat av Kramer Vis innlegg
Last ned Cain and Abel, mange muligheter med det programmet, blant annet hacking av wifi og lokale passord..
Masse tutorials på youtube ..
Vis hele sitatet...
med Cain og Abel får du bare nettby passord og passord til dårlige sikkra forums. Hvis du prøver å sniffe facebook blir brukernavn og passord cryptert og tviler på at han klarer å cracke de passorda.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Kenny20 Vis innlegg
med Cain og Abel får du bare nettby passord og passord til dårlige sikkra forums. Hvis du prøver å sniffe facebook blir brukernavn og passord cryptert og tviler på at han klarer å cracke de passorda.
Vis hele sitatet...
Så lenge de ikke benytter seg av https og lignende burde det være mulig. Jeg vet ikke selv hvordan krypteringen foregår, men det burde være mulig å søke opp avhengig av systemet som siden bruker.
Sitat av Synderen Vis innlegg
Så lenge de ikke benytter seg av https og lignende burde det være mulig. Jeg vet ikke selv hvordan krypteringen foregår, men det burde være mulig å søke opp avhengig av systemet som siden bruker.
Vis hele sitatet...
Har testen Cain på min bror på mitt eget nettverk. Får ikke facebook eller msn passord. Men nettby får jeg. Han bruker jo samme passord på alt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av SmokinAces Vis innlegg
ja, men hvordan skal jeg få den inn på pcen til personen jeg vil "logge"
jeg har jo ikke til gang til den? så skal jeg sende noe via msn, hotmail eller noe lignende slik at han får den filen jeg sendte på pcen sin?
Vis hele sitatet...
Det er ingen som har sagt at dette er lett, fysisk tilgang til datamaskinen er det enkleste. Men skal du lure de til å ta i mot og installere noe slikt må du bruke list, sjarm, løgn, også kjent som Social engineering.
har gjerne lyst til å "hacke" nettby passord, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..
cain & abel gir jo meg bare passord jeg har brukt i pcen min? :S
så hvordan kan jeg få andre folk sin passord da?
noen sier bruk keylogger, men hva om jeg ikke har tilgang til pcen til personen jeg har lyst til å hacke, hvordan skal jeg få tak i passordet da?
Sitat av SmokinAces Vis innlegg
har gjerne lyst til å "hacke" nettby passord, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..
cain & abel gir jo meg bare passord jeg har brukt i pcen min? :S
så hvordan kan jeg få andre folk sin passord da?
noen sier bruk keylogger, men hva om jeg ikke har tilgang til pcen til personen jeg har lyst til å hacke, hvordan skal jeg få tak i passordet da?
Vis hele sitatet...
Hvis du er på samme nettverk som han bruk Cain. Er en hel del forklaringer på youtube.
nei er ikke på samme nettverk, det er det som er problemet...
Du kan jo også eventuelt la passordet være i fred? Det er en grunn til at man har passord.
gjør jo ikke det for å ødelgge, bare ha det kult med venner osv :P
hva om noen hadde gjort det samme med deg?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er ingen som har sagt at dette er lett, fysisk tilgang til datamaskinen er det enkleste. Men skal du lure de til å ta i mot og installere noe slikt må du bruke list, sjarm, løgn, også kjent som Social engineering.
Vis hele sitatet...
Noen som har eksempler på sosial engineering som har funket da?
De fleste vil vel få opp en advarsel fra hotmail (eller den leverandør de bruker) om at vedlegget ikke bør åpnes...
Rookie2: Det vil jo avhenge svært mye av hvem personen er. Hadde jeg sagt til min mor f.eks. at hun MÅ åpne et vedlegg jeg snart sender over, så hadde hun gjort det uten å tenke seg om engang, mens kamerater som er litt mer kyndige ville selvsagt visst hvorfor osv.
Sitat av ninja5000 Vis innlegg
Rookie2: Det vil jo avhenge svært mye av hvem personen er. Hadde jeg sagt til min mor f.eks. at hun MÅ åpne et vedlegg jeg snart sender over, så hadde hun gjort det uten å tenke seg om engang, mens kamerater som er litt mer kyndige ville selvsagt visst hvorfor osv.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet er det vel snakk om en venn/bekjent, som bruker pc til mail, surfe på nettet, msn, sosiale nettverk mv. Såkalt "normal" bruk, en gjennomsnittlig nordmann
Enkleste måten er vel å sende over filen under påskudd av at "det er et program jeg jobber med om dagen, men jeg har ikke fått testet det under <operativsystem>. Gidder du sjekke litt?". Personen mottar og åpner programfilen, og når det ikke kommer noe vindu opp går de fleste ut fra at det ikke fungerer. Personen sier fra om det, og du sier "ah okei, tror jeg vet hvorfor. takk!" Kan vel ikke være så vanskelig å bortforklare ting om personen blir mistenksom heller.

Social engineering er definitivt veien å gå.
Kan jo funke dersom du holder på med programmering og slikt, og mottaker vet dette.
Andre kreative forslag?
ja, men er det mulig å sende noe over slik at kompiser åpner det og de får "keylogger" i pcen sin? eller no slikt, hvis det er mulig hvordan er det jeg gjøre det?
Hvis du er på samme nettverk kan du bruke snifferen på Cain & Abel (PS: har hatt litt problemer med at Cain blokkerer pc'en jeg prøver å sniffe på, men det tror jeg bare er noe feil med config'en elns), ang. krypterte passord har Cain en Cracker funksjon, jeg er rimelig sikker på at den kan ta de fleste facebook-passord. Problemet med en keylogger er at mange virusprogram gjenkjenner dem, og når kameraten din mottar et vedlegg med virus i, tror jeg neppe han stoler på deg igjen sånn uten videre

Mulig jeg er helt på villspor her, men skulle det ikke teknisk sett være mulig å få kontroll over en annen pc så lenge du har ip adressen til pc'en. Windows har mange sikkerhets flenger, hvis du kan komme deg til pc'en, tar det omtrent 5-10 min å slette brukerens passord, og med OPHCrack linux-cd og en ekstern harddisk kan du like enkelt skaffe deg omtrent alle passord under 15 siffer. Hvis du kan finne en flenge i sikkerheten som gir deg tilgang til pc'en, skulle det være en smal sak å sørge for at en keylogger blir omgått av antivirusprogrammet, evt skru av virusprogrammet.

Jeg er 99,9% sikker på at slike flenger finnes, Windows er det desidert minst sikre operativsystemet, og det mest brukte Det som er problemet er å skaffe seg kunnskap om hvordan man finner dem og hvordan man utnytter dem.
hvis persjonen bruker den adressen her så kan du ikke sniffe facebookpassword.
https://www.facebook.com/
jeg sier ikke det finner veier rundt det, men du må gå litt omvei bare, hint : endre dns til proxy side som ikke kjøre https.
Sitat av ranvik Vis innlegg
hvis persjonen bruker den adressen her så kan du ikke sniffe facebookpassword.
https://www.facebook.com/
jeg sier ikke det finner veier rundt det, men du må gå litt omvei bare, hint : endre dns til proxy side som ikke kjøre https.
Vis hele sitatet...
Problemet her er vel å få personen til å gå inn på/bruke denne siden.
Det popper vel oftes opp advarsler på maskinen (fra visusprogram eller e-post leverandøren) når du sender mail som inneholder slike "linker", og da skal det mye til for at noen skal bite på.

Men mulig jeg misforstod?
Heihei!

Har drevet litt med passord selv, prata litt med folk som har drevet med det du spør om nå.
Keyloggere, er jo forsåvidt lett. Hovedproblemet er å klare å få det innstallert på en datamaskin uten å være i kontakt med den. Det skal vell være en metode å gjøre det på. Men da snakker vi god erfaring. Dette er ikke noe hvem som helst klarer.

Når det gjelder nettby/facebook så er passord greit. Det går ann å Brute det, men da må du samtidig kunne ha program som skjuler din identitet.

Husk, har du lite peiling. Og skal prøve noe nytt, burde du holde deg unna eller lese en del og prøve det ut på din egen maskin før du begynner. Dette er veldig straffbart! Lykke til
Det som er snedig med facebook er det at de fleste bruker sin egen e-mail, er det venner eller bekjente er det null problem å skaffe e-mailen deres, og dermed trenger du bare en wordlist der brukernavnet er det samme hele veien, med forskjellige passwords
Finn noen fake programmer som Steam hack,msn hack osv. Det er selvfølgelig bare bullshit, men du kan crypte en trojan og binde den til programmer får så og sende over msn. + du har en god unnskyldning til å sende den i zip.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det så var morro med hotmail før var at du kunne bare trykke på glemt passord, også får du opp hemmelig spørsmål, som ofte var "favoritt mat?" også skriver du pizza eller taco, også kan du bytte passord til vedkommende. Det var ganske morro helt til jeg endte opp med en prest på døra.
Tenkte jeg like gjerne kunne spørre her;

Har et forum der deler av forumet er lukket, men hvor man kan få tilgang med passord. Har no clue hva passordet er, å forumet er rimelig interesant for å si det slik... Noen som vet hvordan man kommer seg forbi det passordet?
Om det har noe å si, er forumet "Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003".
Ingen som vet noe om dette?
Denne tråden får meg i hvertfall til å takke for blanding av store og små bokstaver og tall.... utrulig hvor mange som lager passord ala navnetsitt123 og som aldri bytter passord, men gjerne har samme greia på ALLE mailene/addsa i år etter år. Hver sin lyst.
▼ ... over et år senere ... ▼
er det noen som kan hjelpe meg å hacke passordet på facebook.Da jeg tror kona mi er utro,hun er veldig hemmelighetsfull med alt.Hun har vært det en gang og jeg tilga,men ting tilsvarer at det er noe som skurrer.Vil ha noe som er effektivt og virker og som er gratis hvis det er mulig. På forhånd takk
Det er minste problemet om dere bruker samme pc, da kan du bare instalere en keylogger addon via firefoxen fks.
Om ikke så regner jeg med at du har fysisk tilgang til pc'n. Gjør ting lettere.
[COLOR="Red"]Dette er på eget ansvar![/COLOR]

Må desverre starte med at jeg ikke tok meg særlig tid til å lese gjennom alle svar i denne tråden, men jeg fikk med meg at flere ganger kom Cain & Abel kommer opp. C&A egner seg for sniffing, som vil si at du er på samme nettverk som "målet" du prøver å få informasjonen ut av. Du kan jo bruke diverse programmer til å hacke deg inn på nettverket for å så bruke C&A derifra.

Eller can du prøve en litt mer avansert metode så går ut på å bruke en Keylogger.
Jeg advarer at jeg ikke er på noen måte god i å forklare eller veilede folk til ting, så jeg håper jeg i det minste kan danne deg en skildring for hvordan du gjør dette videre om du er ekstremt intrisert i dette.
[COLOR="Red"]For å stå på den låvlige siden vil jeg også bringe in at jeg håper dette er kun for trening i sikkerhet å ingen ting annet.[/COLOR]

Jeg gir her en kort forklaring på hvordan dette kan foregå:
Programmene du trenger er:
Darkcomet
No-IP
Proxpn

Det første du trenger er en host via NO-IP.
Det skal ikke være no problem med gratis registrering, og burde være temmelig lett "basic" stoff og sitte opp en host.

Det andre du trenger er å åpne opp porter i nettverke ditt, dette kan "trikses" via Utorrent, eller andre nedlastningsprogrammer.
Eller kan du ha Administratorpassordet til nettverk ruteren din, og åpne opp via dær...
ELLER kan du bruke programmet proXPN.

proXPN gjør det basiske at du kobler deg via en proxy gjennom en server i USA som vil åpne porter opp for deg. (Den kan koble deg videre rundt i verden)
[Dette kan være ett + i din sikkerhet via og bli sporet tilbake til deg, men også slå tilbake motsatt.]
[Det kan også gi deg ulemper som at du får større ping(delay) mellom deg og målene dine etter du har infisert dem.
proXPN er også ganske basisk og lett og gjøres med, bare å registrere seg gratis og kjøre igang.

Så er det sist men ikke minst som er Darkcomet.
* Når du har installert går du på "Edit Server". -> Generate
* Gå nå på "Network setting" og skriv in din No-IP host info i IP/DNS og Porten du åpnet opp.
-> "Add this configuration" -> "Test Network"
* Nå går du videre til "ModuleStartup"
Kryss av:

[COLOR="Lime"][v][/COLOR]Enable modulse server startup.
[COLOR="Lime"][v][/COLOR]Change file creation date. (for å forvirre målet med å finne den igjen og slette den.)
[COLOR="Lime"][v][/COLOR]Persitance installation.
[COLOR="Lime"][v][/COLOR] Hidden [COLOR="Lime"][v][/COLOR] System
[COLOR="Lime"][v][/COLOR] Hidden [COLOR="Lime"][v][/COLOR]System

Gå nå på Keylogger og kryss av "Active offline keylogger on server startup".

Deretter går du på "Build Module", velg ".exe" format. "Build server" og "save profile settings after build."


Dermed har du keylogger og trenger bare å få målet til å motta den, som kan gjøres via mail, bilde, lenker eller hvordan kreativ måte du finner ut.

[COLOR="Red"]Dette er på eget ansvar![/COLOR]

Vil også avslutte med å si alle mine skrive feil kommer av at dette er lørdags morning uten nattesøvn og mye fyll...
Sist endret av Towelie; 26. november 2011 kl. 07:57.